• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.057 actors
  • 9.371.613 votes
Profile

Filmposter van de dag

ZZ TOP

• 507 messages
  • 2187 votes

5

Finisterra

• 15532 messages
  • 4689 votes

4

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Baggerman wrote:

(quote)

Het zijn in de film ook een klein mannetje en een erg grote vrouw, dus de verhouding klopt.

4

Ah ok, dan klopt de poster wel in relatie tot de film. Maar ook met deze inside information vind ik hem nog steeds niet mooi genoeg

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

Voor mij zijn die grote vrouw en dat kereltje cartoonesk in de zin van grappig.....past wat mij betreft niet bij de sfeer van de rest van de poster....enfin, ieder zijn eigen perceptie

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Tja de duisternis is best sfeervol maar de figuren zoals door anderen gezegd komen eerder cartoonesk over zodat ik meer het gevoel heb dat het om flauwe comedy gaat. Als die vrouw inderdaad zo groot is in het echt had ze dus geen hakken nodig

2

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

4

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

4

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

3

John Barry

• 3410 messages
  • 638 votes

2

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

4

Mooie harde poster. Met dat Roodkapje effect en die berenklauw. Leuk. Ik word daar vrolijk van.

Rodajc

• 11537 messages
  • 1436 votes

Best leuk bedacht, die grote berenklem. Ook creatief, dat het hoofdpersonage alleen vanaf de achterkant zichtbaar is. Toch vind ik de uitwerking saai. Vooral het grote gelige vlak is lelijk. Net als het bruine lettertype.

3

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

2

Een berenklauw met een onschuldige tiener erin is interessant maar de opzet van deze Hard Candy poster heeft me nooit echt geboeid. Ik denk dat het komt doordat alles zich open en bloot in het zonlicht begeeft met een meisje die nogal casual gekleed is met capuchon en donkere schoudertas waarbij het lijkt dat ze haar handen in de zakken heeft. Niet dat je een personage altijd zo kwetsbaar mogelijk moet uitbeelden, maar het komt nu niet echt tot leven. Daarnaast zijn quotes van een of andere zogenaamde filmexpert waar je dus echt totaal niets aan hebt zijn voor mij altijd een grote afknapper.

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

3

ZZ TOP

• 507 messages
  • 2187 votes

3

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Ja ja, hele mooie poster. Vol spanning, simpel en rustig.

5

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

4

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

3

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ik vind het Roodkapje effect wel leuk zo op die berenklauw. Toch mist het wat smoel om echt een topper te zijn. En quotes van critici tja ik vind ze nogal vervelend.

3

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Vind m zelf wel goed omdat je in één blik een idee krijgt van waar de film over gaat. Er is harmonie tussen poster, titel en film. En visueel is het ook nog fraai qua stijl, eenvoud en kleurgebruik. Verder weet het de aandacht te trekken en is het best gedurfd. Top 5-materiaal dus w.m.b.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

3

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

3

tattoobob

• 8198 messages
  • 2563 votes

4

Collins

• 7294 messages
  • 4307 votes

Meisje en val. Heel feitelijk en simpel. Weinig verscheidenheid in het kleurgebruik, maar de rode kleur en de scherpe weergave van meisje en val, geven aan de poster wel een bepaalde unheimliche uitstraling.

Veel gele leegte. Hoewel de kleur discutabel is, versterkt de leegte het unheimliche gevoel.

De poster lijkt basic maar doet veel.

Mooi.

4

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

3

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

4

Deze poster vind ik mooi omdat deze helemaal de sfeer van de film weergeeft. Daarnaast een mooie incorporatie van het van Gogh-schilderij 'De sterrennacht'.

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Ik dacht bij de eerste vluchtige blik dat het de Chinese postervariant van Midnight in Paris was.

2

SmackItUp

• 3502 messages
  • 2623 votes

3

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.