- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Allemaal de beste wensen wel jammer dat we het moeten inzetten met 2 films die ik dus ontzettend matig vind, sorry Elineloves. Maar als het een troost mag zijn The Conjuring 2 vond ik dan weer zo goed dat ik die op blu ray heb gekocht
6-2 om het wat vooruit te laten gaan
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Battle 21
vs.
T/m 7, 2 verschil.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Tja Witchfinder is wel goed dankzij Vincent Price maar ik ga toch voor mijn held HG Lewis gaan
0-1
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
Woland heb je beide gezien? Witchfinder needs your help. 
joolstein
-
- 10834 messages
- 8921 votes
Tjonge, toch wel weer een vrij pittige keuze; HG Lewis De Gothfather of Gore of Vincent Price als inquisiteur. Tja met Witchfinder in mijn top 10 wordt het toch de laatste!
1-1
Cikx
-
- 2120 messages
- 1083 votes
Potver, de battle waarop ik kon stemmen gemist 
Al had mijn stem op the Cabin in the Woods toch niet veel verschil gemaakt helaas.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Potver, de battle waarop ik kon stemmen gemist 
Al had mijn stem op the Cabin in the Woods toch niet veel verschil gemaakt helaas.
Tijd om wat meer horror te kijken jongen, dat zou een goed voornemen zijn voor het nieuwe jaar 
Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3844 votes
Op deze kan ik weer niet stemmen, maar ik wil jullie al wel een super 2018 toewensen! En hopelijk een goed filmjaar!
joolstein
-
- 10834 messages
- 8921 votes
Na 24 u. is Witchfinder General (1968) door naar de volgende ronde:
Battle 22
vs.
T/m 7, 2 verschil
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
vorige battle zo weinig stemmen zeker veel mensen nog met een kater van het nieuwe jaar 
0-3 CB
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
Komt ook bij mij bijna niet voor, maar allebei niet gezien!
Pop Skull wel klaarliggen...
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Komt ook bij mij bijna niet voor, maar allebei niet gezien!
Pop Skull wel klaarliggen...
Wat en CB ga je niet kijken? 
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
Wil ik die zien dan? 
Heeft me nooit een bijzonder prettig vooruitzicht geleken, net als A Serbian Film. En arme diertjes.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Wil ik die zien dan? 
Heeft me nooit een bijzonder prettig vooruitzicht geleken, net als A Serbian Film.
Nou ja kijk dan maar eens waar ik me allemaal heb doorheen geworsteld opdat ik bij alle battles zou kunnen stemmen. Ik vond Martyrs en Mother veel erger om door te komen en niet per se omwille van de schokkende beelden. Als passionele horrorfan doe ik ook wel die opofferingen maar kan er wel inkomen dat een ander dat niet doet 
Ik zal A Serbian Film ook niet vrijwillig gaan opzetten en dat moest ook niet gezien ze geen deel uitmaakt van de draft/KO. Ik zag daarentegen heel erg op tegen het kijken van Pop Skull omdat ik wel aanvoelde wat voor soort film het ging zijn en dat bleek bij het bekijken inderdaad zo. Dus ja ik zou het dus niet leuk hebben gevonden om er niets aan hebben kunnen doen om CB een ronde verder te kunnen helpen.
CB niet kijken tja het blijft zoveel jaren later nog steeds veel controverse uitlokken omwille van het dierenleed. Was dat nodig geweest, wellicht niet maar ik wil de film ook wel in de tijdsgeest beoordelen en een reportage over dierenhandel vind ik nog steeds veel schokkender.
Ik wil maar zeggen als je enkel PS kijkt dan ga je nog steeds niet kunnen stemmen op deze battle 
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
Haha True!
Was ook niet van plan om die er meteen in te gooien hoor! Vandaag staat in het tekenen van de niet Engelstalige cinema. ?
Ik wacht geduldig op de volgende battles...
Noodless
-
- 10042 messages
- 6178 votes
Sssttt. Battle 24 maakt stilaan zijn opwachting ? helaas...moet ik iemand ontgoochelen....beide nog steeds niet gezien...wel op mijn verwachte kooplijst ?