- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
wel jammer dat ze tegen elkaar moeten
1-1 4,0* vs. 4,5*
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Dus je moet beide films gezien hebben, maar als blijkt dat mensen niet gestemd hebben is het ook maar gewoon zo? Dan begrijp ik het nut niet zo van de regel.
Noodless
-
- 10042 messages
- 6178 votes
Ik snap Onderhond wel...maar je hoopt toch op eerlijkheid. Lijkt me toch onlogisch dat je stemt op een battle waarbij je een van de films niet gezien hebt. Tenzij het echt een topfilm aller tijden is voor jou waarbij je zelf wel uitmaakt dat die andere dat nooit zal halen. Maar dat is een uitzondering. Ik vind dat alexspyforever dit al eens mooi heeft aangekaart. Hij gaat niet controleren en gelooft op eerlijke battles. Perfect zal het nooit zijn. Misschien, wie zin heeft, de mensen gewoon even aankaarten wat hun beweegredenen zijn bij het kiezen als ze de andere film niet gezien hebben. Maar dit is ook maar mijn mening. Laten we genieten van het spel.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Maar snap de discussie niet helemaal. Dat iemand niet heeft gestemd op een film betekent niet per definitie dat hij of zij de film niet heeft gezien. Zo heb ik in eerdere knockouts al vaker aangegeven dat ik op enkele honderden films niet heb gestemd. Dit voornamelijk doordat ik in de eerste jaren dat ik ingeschreven ben, amper actief op de site was. De laatste jaren ben ik vaak meningen aan het aanvinken, wat ik de eerste jaren vrijwel nooit deed. Al die films waar ik niet op gestemd heb maar die ik wel heb gezien, zijn te lang geleden waardoor ik er geen eerlijk oordeel over kan geven in de vorm van een mening waardoor ik zo'n film dan liever opnieuw kijk dan ik klakkeloos een stem drop. Ik stem dus echt letterlijk alleen als ik beide films heb gezien, zoniet dan laat ik de battle voor wat het is. Dat zou ook de werkwijze van andere users kunnen zijn toch?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Ja hoor, daarom ook geen definitieve stelling. Maar het helpt natuurlijk niet dat de film amper 2 jaar oud is en het gaat over de helft van de stemmers.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Maar snap de discussie niet helemaal. Dat iemand niet heeft gestemd op een film betekent niet per definitie dat hij of zij de film niet heeft gezien. Zo heb ik in eerdere knockouts al vaker aangegeven dat ik op enkele honderden films niet heb gestemd. Dit voornamelijk doordat ik in de eerste jaren dat ik ingeschreven ben, amper actief op de site was. De laatste jaren ben ik vaak meningen aan het aanvinken, wat ik de eerste jaren vrijwel nooit deed. Al die films waar ik niet op gestemd heb maar die ik wel heb gezien, zijn te lang geleden waardoor ik er geen eerlijk oordeel over kan geven in de vorm van een mening waardoor ik zo'n film dan liever opnieuw kijk dan ik klakkeloos een stem drop. Ik stem dus echt letterlijk alleen als ik beide films heb gezien, zoniet dan laat ik de battle voor wat het is. Dat zou ook de werkwijze van andere users kunnen zijn toch?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Door de hele discussie mogen we de huidige battle niet uit het oog verliezen...
Battle 11
vs.
T/m 7, 2 verschil
Tussenstand
2-1
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Daar ben ik het dan dus niet mee eens. Te lang geleden om op een film te stemmen is het wat mij betreft nooit. Ik hou altijd wel een bepaald gevoel over aan een film in de zin van, goed, tegenvaller, sterk, slecht of iets dergelijks. Dat kan ik dan makkelijk linken om een cijfer te geven. Maar dat doe ik niet omdat ik op eventuele zaken wil ingaan bij het neerpennen van een mening. Dus te lang geleden om een eerlijke beoordeling te geven vind ik dat niet, ik kan alleen niet alle belangrijke zaken meer opnoemen, maar het totaalplaatje kan ik zeker nog als eerlijk beoordelen. Met of zonder stem, nogmaals alles waarop ik meedoe tijdens de knockout heb ik gewoon gezien.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Eens met Gang_Star ik heb lang geleden bijvoorbeeld A Tale of 2 Sisters en Shutter gezien. Ik heb er nooit op gestemd of een mening gezet hier. Het totaalplaatje herinner ik me nog wel en hoe ik ze heb ervaren. Die hoef ik dus ook niet te herzien om een oordeel te vellen. Het feit dat ik ook geen behoefte heb gehad om die te herzien zegt ook al veel.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
24u voorbij Feher gaat door met minimum aan stemmen
Battle 12
vs.
T/m 7, 2 verschil
Woland
-
- 4796 messages
- 3817 votes