- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- MMTop512 Film Knock-Out
MMTop512 Film Knock-Out
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Geldt bij deze K.O niet dat je beide films moet hebben gezien om te stemmen?
Ja, en dat is ook logisch.....
Daarom gaat deze ook aan mijn neus voorbij.
De Franse film helaas niet gezien.
Dus kan ik ook niet beoordelen welke beter is naar mijn smaak.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Beide films gezien. Ik ga uiteraard voor Kick-Ass 
1-1
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Dan moet MovieMind best oordelen hij is de baas 
Als je ze beide moet hebben gezien ga ik mij vooral moeten beperken tot plaatsen van battles, want ik heb echt weinig gezien uit die toplijst (ofwel toch gezien maar vond ik er geen ruk aan dat ik er niet op wil stemmen en anti-stemmen doe ik ook liever niet). Vind ik best kut maarja mijn smaak wijkt dan ook behoorlijk af van de norm 
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Baas!? Ben vaak niet eens baas over mijn eigen portemonnee.

Een ongeschreven regel is dat je bij voorkeur beide films moet hebben gezien om een eerlijk oordeel te kunnen geven. Maar ik kan en wil niet controleren of dat zo is, want ik ben geen stempolitie.
Als je ze beide moet hebben gezien ga ik mij vooral moeten beperken tot plaatsen van battles

1-5
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
B18. Mulholland Dr. (2001) vs Catch Me If You Can (2002)
Tot de 5, 2 verschil
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Een ongeschreven regel is dat je bij voorkeur beide films moet hebben gezien om een eerlijk oordeel te kunnen geven
Vroeger was net het omgekeerde waar. Vandaar dat er ook een paar KOs "met stemverplichting" gehouden zijn in het verleden. Daar waar expliciet (via titel KO) afgedwongen dat je enkel mocht meespelen als je beide films effectief beoordeeld had.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Noodless
-
- 10040 messages
- 6176 votes
Pfff. Moet helaas weer passen. Meestal 1 film maar gezien. Maar ik volg het wel als ik kan. Veel amusement.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Vroeger was net het omgekeerde waar. Vandaar dat er ook een paar KOs "met stemverplichting" gehouden zijn in het verleden. Daar waar expliciet (via titel KO) afgedwongen dat je enkel mocht meespelen als je beide films effectief beoordeeld had.
Ikzelf ben een voorstander van dat je beide films gezien moet hebben om een eerlijk oordeel te kunnen geven. En denk ook dat dat grotendeels het geval is, en met een weloverwogen voorkeurstem heb ik op zich niet zo'n probleem.
Maar het blijft moeilijk, je moet daarmee ook weer uitkijken dat het niet uit de hand loopt.
Want een voorkeurstem kan snel een stem worden op de film die je gezien hebt, wat over het algemeen de meest populaire films zijn.
ScarFish
-
- 744 messages
- 3502 votes
B20. Django Unchained (2012) vs Boy A (2007)
1-0
SergioMalick
-
- 1230 messages
- 1833 votes
2-1
Beste rol van Garfield tot nu toe en Django Unchained is zelfs te flauw voor een Tarantino.