- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- MMTop512 Film Knock-Out
MMTop512 Film Knock-Out
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Levert nog wel wat kijklijstmateriaal op, want juist die films tussen 250 en 400 zou je snel(ler) over het hoofd zien, omdat ze wél hoog gewaardeerd staan maar vaker (net) niet op toplijsten prijken
Elke battle is meestal een leuk iets om bepaalde titels mee te pikken, leuk om mee te spelen en ook nog eens interessant
.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Is dit echt de top 250? Bijna elke ronde ken ik er een of twee niet.
Edit: Nee dus, top 512. Dat verklaart het al iets beter.
Ik heb ook nauwelijks kunnen meestemmen. Soms kende ik wel 1 van de 2 zoals die van Star Wars maar daar vind ik geen ruk aan en dan staat die tgo een film die ik niet heb gezien.
Maar ik vrees dat mijn filmsmaak zwaar afwijkt van de algemene toplijst. Teveel films uit genres die me niet zo geweldig liggen waardoor ik het niet meer in het oog heb gehouden en bijgevolg niet zo geweldig heb gezien tenzij lang geleden.
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Iedere keer als ik kijk ben ik of te laat, of ik heb 1 van bijde films niet gezien....
Komt wel......
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
B15. Whiplash (2014) vs What's Eating Gilbert Grape (1993)
Tot de 5, 2 verschil
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
5-3
Toevallig dit topic weer even gekeken door een druk weekend, staan er gewoon 2 top-10 films van me in een battle, die ik maar trouw blijf door Whiplash de voorkeur te geven maar het verschil is nihil!
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
B16. The Incredible Shrinking Man (1957) vs Saw (2004)
Tot de 5, 2 verschil
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Als Shrinking Man niet zo moralistisch was op het einde had ik er voor gestemd, maar ik kan zeker leven met Saw als winnaar, maar het is al niet meer nodig
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
B17. La Grande Vadrouille (1966) vs Kick-Ass (2010)
Tot de 5, 2 verschil
Kick-Ass zal wel leuk zijn maar ik ga toch voor de Franse film, blijft een goeie
1-0
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Geldt bij deze K.O niet dat je beide films moet hebben gezien om te stemmen?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Geldt bij deze K.O niet dat je beide films moet hebben gezien om te stemmen?
Als dat zo is dan ga ik bijna nooit kunnen stemmen