- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Comedy filmposter KO 1917-2016
Comedy filmposter KO 1917-2016
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Battle 23:
Bruce Almighty (2003):

vs.
Night at the Museum: Battle of the Smithsonian (2009):

t/m 4, 1 verschil
Battle overzicht pagina 50
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Battle 24:
La Dolce Vita (1960):

vs.
A Serious Man (2009):

t/m 4, 1 verschil
centurion81
-
- 2066 messages
- 1988 votes
0-2, al doet de eerste poster me denken aan het nummer Provider van N.E.R.D., wat ik dan wel weer een heel tof nummer vind 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
zeer vreemde keuze van jouw kant, Minoes is toch geen getekende poster??
1-3
Dat klopt, maar ik vind Dope een geweldige poster. Rust, prachtige omgeving, sluit goed aan bij de film. Daarbij behoort Dope tot mijn favorieten.
Daar tegenover staat Minoes. Ik heb een hekel aan katten, zegt dat genoeg? 
Al met al geen vreemde keuze dus
.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Dan snap ik jouw liefde voor The Lion King toch niet helemaal? Dat zijn immers toch grote katten.
Nope, girl doesn't make sense 
Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
Dan snap ik jouw liefde voor The Lion King toch niet helemaal? Dat zijn immers toch grote katten.
Nope, girl doesn't make sense
Dat leeuwen tot de katachtigen behoren, maakt ze natuurlijk nog geen katten. Leeuwen zijn prachtige dieren, katten kunnen ook prachtig zijn, maar ik hoef ze absoluut niet te hebben. Ik heb er overigens drie in huis, dus ik weet waar ik over praat. Ik vind een vergelijking van katten met leeuwen nogal vreemd, dat dolfijnen tot zoogdieren behoren, maakt ze toch geen mens? Totaal niet te vergelijken dus.
Daarbij, kom je nu alleen terug op mijn hekel aan katten stukje, ik heb ook voldoende redenen opgenoemd waarom ik op Dope heb gestemd. Als ik de poster van Minoes mooier had gevonden, ondanks de katten, was mijn stem uiteraard daarheen gegaan. De poster van Minoes is niet vreselijk ofzo hoor, de poster is oké, maar heeft het voor mij slecht getroffen met de tegenstander als één van mijn favorieten.
I rest my case, weer genoeg gezegd 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Dat leeuwen tot de katachtigen behoren, maakt ze natuurlijk nog geen katten. Leeuwen zijn prachtige dieren, katten kunnen ook prachtig zijn, maar ik hoef ze absoluut niet te hebben. Ik heb er overigens drie in huis, dus ik weet waar ik over praat. Ik vind een vergelijking van katten met leeuwen nogal vreemd, dat dolfijnen tot zoogdieren behoren, maakt ze toch geen mens? Totaal niet te vergelijken dus.
Daarbij, kom je nu alleen terug op mijn hekel aan katten stukje, ik heb ook voldoende redenen opgenoemd waarom ik op Dope heb gestemd. Als ik de poster van Minoes mooier had gevonden, ondanks de katten, was mijn stem uiteraard daarheen gegaan. De poster van Minoes is niet vreselijk ofzo hoor, de poster is oké, maar heeft het voor mij slecht getroffen met de tegenstander als één van mijn favorieten.
I rest my case, weer genoeg gezegd
Ik was maar wat aan het dollen en wou weer wat meer leven in de brouwerij hebben, dat is bij deze dan toch gelukt 
Ik kijk toch hard uit naar ons volgende project nu.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Battle 26:
Verliefd op Ibiza (2013):

vs.
La Folie des Grandeurs (1971):

t/m 4, 1 verschil
Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
Ik was maar wat aan het dollen en wou weer wat meer leven in de brouwerij hebben, dat is bij deze dan toch gelukt 
Ik kijk toch hard uit naar ons volgende project nu.
Hahaha, ik begreep het, maar je kent me inmiddels toch ook wel lang genoeg om te weten dat ik geen enkele discussie uit de weg ga 
1-1
Film is niks, maar de poster is wel leuk.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Battle 27:
Austin Powers: The Sky Who Shagged Me (1999):

vs.
Safety Last! (1923):

t/m 4, 1 verschil