- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Western (2016)
Knock-Out: Western (2016)
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
50. Lo Chiamavano Trinità (1970) vs Rawhide (1951) 0-1
Roger Thornhill
-
- 6012 messages
- 2446 votes
Weer twee films die ik geen van beide heb gezien
:
51. Bone Tomahawk (2015) vs Forty Guns (1957)
Roger Thornhill
-
- 6012 messages
- 2446 votes
Wat doen we eigenlijk met het hypothetische geval van een 0-0? Allebei de films uit de competitie nemen en de moderator een "lucky loser" laten aanwijzen uit de films die ondanks een score van 3 punten er toch nog uit zijn gevlogen? 
LuukRamaker
-
- 2020 messages
- 925 votes
Zal vast niet gebeuren, maar vind het nog niet zo'n gek idee om dan inderdaad een film door te laten die met 4-3 (of 3-3) heeft verloren.
Ik kan me Forty Guns niet heel goed meer voor de geest halen, maar weet wel dat ik geen groot fan ben van Barbara Stanwyck en dat Bone Tomahawk een heel aardige nieuwerwets western/horrorprojectje is (bovendien is het in sterren hier bij mij 3,5*-3*).
1-0
mr rumson
-
- 2170 messages
- 2995 votes
Alleen Bone Tomahawk (2015) gezien.
Roger Thornhill Lijkt mij een goed idee .
Er zijn wel sterke westerns bij die nu eruit liggen omdat ze in een zware ronde zaten.
Als ze dan nog eens een herkansing krijgen omdat het 0-0 blijft , voor mij mag het weet niet wat de rest ervan vind.
Tenslotte word dit waarschijnlijk toch al de langst durende knockout op MM
Al is daar ook niks mis mee.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Ik vind alles goed, ook al heb ik niks in de melk te brokkelen 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik vind alles goed
weet wel dat ik geen groot fan ben van Barbara Stanwyck

Kan helaas niet stemmen, omdat ik Bone Tomahawk niet op IFFR heb meegepikt.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Hé, dat bedoelde ik niet
Ik had het over het hypothetische geval van een 0-0, en de oplossing daarvan.
(Overigens vind ik Barbara Stanwyck toppie!)
LuukRamaker
-
- 2020 messages
- 925 votes
Moet wel zeggen dat die mening over Miss Stanwyck slechts gebaseerd is op een viertal films en enkele afleveringen van The Big Valley, maar dat zou voor een groot fan voldoende moeten zijn om overtuigt te zijn, dus ik moet concluderen dat ik daar helaas niet een van ben... 
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Barbara Stanwyck ben ik wel fan van, alleen Forty Guns vond ik weinig aan, maar die andere film ken ik niet, dus ik ga niet stemmen.
Mijn favoriete film met Stanwyck is denk ik The Furies.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Wat doen we eigenlijk met het hypothetische geval van een 0-0? Allebei de films uit de competitie nemen en de moderator een "lucky loser" laten aanwijzen uit de films die ondanks een score van 3 punten er toch nog uit zijn gevlogen?

Forty Guns niet gezien dus moet wederom passen.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Geen "Lucky loser". De film met het hoogste gemiddelde op Movie Meter gaat in dat geval door.
Waarom? Als iedereen van het principe uitgaat dat hij beide films gezien moet hebben om te stemmen, kan het zijn dat op een battle met een hoog gewaardeerde film tegen een onbekende film niet gestemd wordt. Vaak genoeg voorgekomen in door mij georganiseerde knock-outs dat zo'n hoog gewaardeerde film die tegen een onbekende film lootte niet verder komt dan 1-0 na 24-uur regeling maar in de volgende ronde met ruime cijfers wint.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Geen "Lucky loser". De film met het hoogste gemiddelde op Movie Meter gaat in dat geval door.
Inmiddels Forty Guns gezien,
Old Skool western en zeker geen slechte, buiten het genre western zijn deze twee films ook totaal niet te vergelijken. Forty Guns is grootser en mijn inziens het meest western, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat op de valreep (in deze battle dan) toch naar de "New Age" western Bone Tomahawk.
2-0
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Alleen Geronimo gezien dus moet passen.
52. Geronimo: An American Legend (1993) vs Comanche Station (1960)
mr rumson
-
- 2170 messages
- 2995 votes
Twee mooie westerns maar ik ga voor Geronimo .
1 - 1
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Even ertussendoor mr rumson > kijk deze versie dan ook maar eens Geronimo (1993)
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
53. Cowboys, The (1972) vs Man in the Wilderness (1971)
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Dat is alwéér zo'n moeilijk..verdorie!.... 1-0
omdat ik toch iets meer met films over cowboys heb dan over mannen in wildernissen (m.u.v. Tarzan films dan, maar die hoort niet thuis in het western-gebeuren
)