- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Western (2016)
Knock-Out: Western (2016)
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Bij deze moet ik helaas passen, Hateful Eight niet gezien, en dat gaat voorlopig ook niet gebeuren verwacht ik.
Naar mijn gevoel zou ik denkelijk de voorkeur geven aan Custer of The West, maar ik heb momenteel dus geen zekerheid.
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
Voor mij is The hateful eight a.s. zaterdag aan de beurt, met zeer gemengde gevoelens c.q. verwachtingen... Maar ik pas dus ook.
mr rumson
-
- 2170 messages
- 2995 votes
Roger Thornhill ik begrijp wat je bedoelt .
Na het zien van Django waar ik niet zo kapot van was.
Zag ik er ook tegenop om The Hateful eight te zien .
Je weet wat je van Quentin Tarantino kunt verwachten een hoop geweld dat over de top gaat.
Maar ook dat de film voor een groot deel alleen maar in een Stagecoach station af zou spelen trok mij niet zo.
Uit eindelijk viel de film reuze mee al blijft het natuurlijk ook je persoonlijke smaak.
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
Ik ben zelf ook wel benieuwd naar het whodunit-element, en het gaat om een uitnodiging van een goede vriend, dus het wordt gewoon een gezellige avond... en dan maar met lage verwachtingen beginnen, dat werkt altijd het beste bij mij.
mr rumson
-
- 2170 messages
- 2995 votes
Dat lijkt mij ook het beste met lage verwachtingen beginnen .
Dat heb ik ook gedaan en je word dan zeker niet teleurgesteld.
En anders eerst wat biertjes drinken met je vriend dat wil ook nog wel eens helpen 
LuukRamaker
-
- 2020 messages
- 925 votes
Ben geen fan van Tarrantino (verre van zelfs na het zien van zijn twee voorgaande films), maar vond The Hateful Eight toch wel een tikkeltje vermakelijker dan het veel te lang(dradig)e Custer of the West.
2-1
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Blijkbaar hebben er weinigen beide film gezien?
Dan maar geduld oefenen tot de wachttijd verlopen is 
Voor de volgende 10 battles is mijn keuze al gemaakt, bij de 11e is dat niet zo gemakkelijk, haha.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Gisteravond de Tarantino film bekeken. Inhoudsloos en smakeloos. Ik durf met zekerheid te zeggen dat Custer of the West mijn stem gekregen zou hebben als ik die had gezien. Nu moet ik helaas passen.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Oei, dat is geen smaakmaker voor Hateful Eight... nog maar even opzij schuiven.
Ooit zal ik er wel eens aan beginnen, maar denkelijk niet in de bios.
LuukRamaker
-
- 2020 messages
- 925 votes
The Revenant is in ieder geval eerder een poging waard. Ik had het mezelf niet gauw vergeven als ik besloten had die niet in de bios te zien.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Daar hoop ik alsnog op
De eerdere verfilming van dat verhaal (Man in the Wilderness)(1971) kon mij zeer bekoren.
Ik ben benieuwd in hoeverre de nieuwe daar iets aan toe te voegen heeft.(afgezien van progressie in de filmische mogelijkheden)
LuukRamaker
-
- 2020 messages
- 925 votes
22. War Wagon, The (1967) vs Wagon Master (1950)
0-1
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
23. Open Range (2003) vs Terror in a Texas Town (1958)
mr rumson
-
- 2170 messages
- 2995 votes
Twee goede westerns maar ik ga voor Open Range deze is toch nog een stukje beter.
Maar is ook een van mijn Favoriete westerns ,verwacht dat Open Range ver gaat komen.
1 - 0
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Heb de film van Lewis niet gezien, maar hij is vast beter dan Open Range.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8145 votes
24. Young Guns II (1990) vs Navajo Joe (1966)
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
0-3 ( Allebei niks, maar Navajoe Joe nog de minst slechte
)
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Heb de film van Lewis niet gezien, maar hij is vast beter dan Open Range.
Dat niet, maar wel een aanrader.