- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Animatie Poster Knock-Out
Animatie Poster Knock-Out
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Kom op, die vorige, Aladdin is toch duizend maal mooier als poster, ongeacht wat je van film of animatiestijl vindt? Een vrije kale enigszins gestileerde poster t.o.v. een overdaad aan beeld (die rozenstruik, dat hondje nog ergens maar geplaatst), tekst overal geplaatst (die twee acteurs, lelijke tekst in het midden) en een soort kitscherigheid (die maan).
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Battle 04:
Finding Nemo (2003)

vs
Beruseruku: Ougon Jidai-hen III - Kourin (2013)

Tot de 7, 1 verschil
*Tussenstand: 2-3
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Wat een top battle is dit, twee prachtige posters al zeg ik het zelf.
Beide favorieten van me, vóór deze knock out had ik Beruseruku nooit gezien maar vond het meteen een bijzondere verrassing en prachtige poster.
Vandaar...
Beruseruku!
3-4
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Kom op, die vorige, Aladdin is toch duizend maal mooier als poster, ongeacht wat je van film of animatiestijl vindt? Een vrije kale enigszins gestileerde poster t.o.v. een overdaad aan beeld (die rozenstruik, dat hondje nog ergens maar geplaatst), tekst overal geplaatst (die twee acteurs, lelijke tekst in het midden) en een soort kitscherigheid (die maan).
Uh. Ja. Dat klopt. 
3-5
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Daarin verschillen we compleet van mening...
Aladdin is zeker een mooie poster, en omdat de meesten onder ons het verhaal kennen krijgt het portret een extra lading, maar ken je het verhaal niet dan is het eigenlijk niet meer dan iemand die een oude olielamp vasthoudt waaruit sprankelende stoom komt.
Daartegenover staat dan Corpse Bride (nog niet gezien), die welliswaar duister maar ook gedetaillieerd en duidelijk een romantisch plaatje laat zien onder het oog van een volle maan.
En ja dat hondje...(moet je de film denk ik voor gezien hebben) is een leuke toevoeging.
Mijn keus was daarom snel duidelijk 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Daarin verschillen we compleet van mening...
Aladdin is zeker een mooie poster, en omdat de meesten onder ons het verhaal kennen krijgt het portret een extra lading, maar ken je het verhaal niet dan is het eigenlijk niet meer dan iemand die een oude olielamp vasthoudt waaruit sprankelende stoom komt.
Daartegenover staat dan Corpse Bride (nog niet gezien), die welliswaar duister maar ook gedetaillieerd en duidelijk een romantisch plaatje laat zien onder het oog van een volle maan.
En ja dat hondje...(moet je de film denk ik voor gezien hebben) is een leuke toevoeging.
Mijn keus was daarom snel duidelijk
Hier kan ik me ook wel in vinden. Ik heb beide films gezien. Ik vind Corpse Bride een leukere film en ook een leukere poster.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Battle 05:
Monster House (2006)

vs
Gedo Senki (2006)

Tot de 7, 1 verschil
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Een favoriet van jou tegen een favoriet van mij alexspyforever 
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Net als bij Beruseruku was ik positief verrast door deze mooie poster..
Gedo Senki!
0-2
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
4-6 / Monster House.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Battle 6: