• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.356 votes
Profile

Animatie Poster Knock-Out

John Barry

• 3410 messages
  • 638 votes

Een hele mooie winnaar. De poster van The Nightmare before Christmas was een persoonlijke favoriet van mijn. De poster van Princes et Princesses vond ik ook erg mooi. Met enige verbazing gezien dat Byôsoku 5 Senchimêtoru toch alweer erg ver is gekomen. Wat velen in die poster zien snap ik toch niet helemaal. Die positie van de letters in die poster vind ik heel erg lelijk en tevens vind ik het ook een beetje een kitscherige poster.

Bedankt voor de organisatie MovieMind .

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

MovieMind wrote:

Een saluut en een buiging voor.. HALVE TAMME., Gang_Star en alexspyforever die hun hulp vanaf het begin aanboden,

Dank u, dank u! HALVE TAMME. zou de rekeningen sturen, maar tot dusver heb ik nog niks ontvangen Haha met alle gekheid , MovieMind ik neem mijn pet voor je af (helaas niet letterlijk want die heb ik niet op ) voor de organisatie van je eerste ko. Ik heb me er prima mee vermaakt en ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen. Ik ben benieuwd of je er zo veel plezier mee hebt gehad dat je hier vaker mee aan de slag gaat.

In ieder geval een dikke pluim voor je organisatie

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Dank voor de organisatie mannen, ondanks de wat jammere winnaar.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Geen probleem MovieMind. Ik had jullie graag nog meer willen helpen met de KO maar helaas, de examens lieten mij dit niet doen. Om zo te zeggen had ik er geen (voldoende) tijd voor om hier altijd erg actief te zijn en te blijven. Dit vind ik zelf erg jammer maar misschien komt er binnenkort een nieuwe? Leuke KO, daar niet van! Bedankt en tot ziens! Jammer dat ik niet mee heb kunnen stemmen met de finale!

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Of het een terechte winnaar is , daar valt over te discussiëren. In ieder geval heeft de minst lelijke poster gewonnen. Ik kan er mee leven.

MovieMind dank voor je inzet als (hoofd)organisator ook al ben je zo streng als hell

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Die MovieMind, ik dacht waar begint die gozer in godsnaam aan, alles in zijn eentje (behalve de battles) WAT EEN MAFKEES.

Maar Chapeau kerel, een hele dikke thumbs up voor jouw, ik heb ontzettend maar dan ook echt ontzettend genoten van jouw ko, dus battles plaatsten was voor mij een zeer kleine moeite .

Daarbij komt ook nog eens kijken dat door jou mijn animatie-lijstje flink is gegroeid (mijn dank is groot).

MovieMind dank voor je inzet als (hoofd)organisator
Idem dito .

Ook al ben je zo streng als hell
Hahahaha, dat vind ik een zeer mooie afsluiter.

We spreken elkaar MM.

Toedeloe,

H. T.

Ps: Ik ben tevreden met de winnaar, zowel poster als film vallen bij mij zeer goed in de smaak .

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Bij mij was er geen favoriet meer in de halve finale, mijn favorieten waren allemaal in de kwartfinale gesneuveld. Maar daar wil ik het nu niet over hebben. Ik wil vooral chapeau zeggen aan MovieMind. Hoewel hij wel hulp heeft gekregen bij het plaatsen van de battles heeft hij het bijeenzoeken van alle posters helemaal alleen gedaan alsook het randomizen. In tegenstelling tot de horrorposter KO waren we een team van 4, terwijl hij het team op zich vormde voor de animatieposter KO. Dus top werk hoor. Als er een verkiezing bestond voor strafste organisator dan mag hij die prijs wel krijgen

Dus santé MovieMind we mogen terugblikken op twee geslaagde KO's!

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Ah, het is al voorbij

The Nightmare before Christmas vond ik als film een beetje teleurstellend toen ik hem voor de eerste keer zag (herziening staat nog steeds gepland), maar de poster is imo een terechte winnaar. Misschien ben ik de enige, maar ik vond het vooral een moeilijke K-O Ik heb zo nu en dan de kans gehad om te stemmen, maar het gewoon niet gedaan, omdat ik er niet uitkwam welke van de twee ik nu mooier of leuker vond. Ondanks dat ik niet de meest actieve gebruiker was, vond ik de sfeer wel aangenaam. Minder hectisch dan de avatar K-O, maar het verloop was vlot. Ik heb niet iedere battle meegekregen, doordat ik het momenteel erg druk heb met de (voorbereiding van de) examens. Desondanks vond ik het leuk om mee te doen en het verloop te volgen.

Alle lof voor de organisatie, MovieMind

• 13470 messages
  • 1305 votes

MEDEDELING:

Begin November zullen wij rustig aan beginnen met de voorbereidingen van "de kerstposter-ko'', zodat deze kan gaan starten op 1 December 2015.

In deze ko kunnen jullie kerstposters verwachten in de volgende genres:

1) Drama.

2) Actie.

3) Komedie.

4) Horror.

5) Fantasie.

&

6) Familie.

We gaan eerst genieten van de zomer en als die voorbij is laat het dan heel snel December worden zodat we weer met zijn alle kunnen genieten van een (wij hopen) zeer succesvolle ko.

En uiteraard na het spelen van de kerstposter ko, weer als een gek terug naar de zomer .

Organisatie van de kerstposter ko is als volgt:

HALVE TAMME., alexspyforever, Boeikens, Gang_Star (onder voorbehoud) & Kondoro0614.

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

Had liever de eerste zien winnen, maar niettemin een mooie winnaar. Props naar de organisatie!

Teunnis

• 769 messages
  • 519 votes

Thanks voor de organisatie, MovieMind

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

HALVE TAMME. wrote:

MEDEDELING:

Begin November zullen wij rustig aan beginnen met de voorbereidingen van "de kerstposter-ko'', zodat deze kan gaan starten op 1 December.

Lekker bezig

Stuur me tzt maar een reminder!!

• 13470 messages
  • 1305 votes

Jouw interesse wordt nu al zeer gewaardeerd Flat Eric, ik en

of de anderen zullen jou in November zeker even contacten.

.

Hollywood007

• 3342 messages
  • 3835 votes

Weer fantastisch werk geleverd van de organisatoren! Merci daarvoor. Ik kijk uit naar december! Laat zeker iets weten dan ben ik weer van de partij!

• 13470 messages
  • 1305 votes

Hollywood007 wrote:

Ik kijk uit naar december!

Dat vinden wij zeer leuk om te horen Hollywood007

Laat zeker iets weten dan ben ik weer van de partij!
Als het zover is zullen jouw uiteraard ook even contacten .

gauke

• 9852 messages
  • 13069 votes

Het was een leuke battle, met dank aan MovieMind en zijn help(st)ers.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

MovieMind wrote:

maar niet te vergeten ook voor John Lee Hooker

Kleine moeite. Was een leuke KO.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Toen was het weer erg stil in de Film Games sectie .

• 13470 messages
  • 1305 votes

Kondoro wrote:

Toen was het weer erg stil in de Film Games sectie .

Zo vaak was jij hier toch niet te vinden, malle .

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

In afwachting van de Christmas K.O heb ik ineens een idee:

Een zomerposter K.O!

• 13470 messages
  • 1305 votes

Flat Eric wrote:

Een zomerposter K.O!

Wanneer begin jij met de voorbereidingen dan?

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

HALVE TAMME. wrote:

(quote)
Zo vaak was jij hier toch niet te vinden, malle .

Ex-x-x-amens .

• 13470 messages
  • 1305 votes

Kondoro wrote:

(quote)

Ex-x-x-amens .

Ik leid gelukkig niet aan alzheimer kerel

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

HALVE TAMME. wrote:

(quote)
Wanneer begin jij met de voorbereidingen dan?

Ehm...niet?

Ik zei alleen maar dat ik een idee had, niet dat ik er ook de tijd en zin voor had.

Nee joh, ik heb het niet in de vingers om te organiseren hoor. Dat kunnen anderen veel beter!

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

HALVE TAMME. wrote:

(quote)
Ik leid gelukkig niet aan alzheimer kerel

.

• 13470 messages
  • 1305 votes

.

• 13470 messages
  • 1305 votes

@ Flat Eric

.

.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Flat Eric wrote:

(quote)

Ehm...niet?

Ik zei alleen maar dat ik een idee had, niet dat ik er ook de tijd en zin voor had.

Nee joh, ik heb het niet in de vingers om te organiseren hoor. Dat kunnen anderen veel beter!

Of je bent bang dat MovieMind veel kritiek zal gaan leveren op je organisatie of posterkeuzes

Ik had anders wel een idee voor de zomer maar dat kunnen we misschien beter via pm bespreken

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

alexspyforever wrote:

Of je bent bang dat MovieMind veel kritiek zal gaan leveren op je organisatie of posterkeuzes

Ik had anders wel een idee voor de zomer maar dat kunnen we misschien beter via pm bespreken

Haha, ja dat ook natuurlijk! MovieMind is rete streng

En ben benieuwd naar je zomeridee.

• 13470 messages
  • 1305 votes

Inmiddels is er een nieuwe poster knock-out van start gegaan. Poster Knock-Out Actiefilms (2015).

Organisator: Gang_Star.

Tot kijk .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.