- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horror Avatar Knock-Out
Horror Avatar Knock-Out
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Ik vind het zeer passend om de Horror Avatar Knock-Out in te luiden op Vrijdag de dertiende
.
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Ziet er goed uit alexspyforever, mooi duidelijk overzicht! 
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Ik vind het zeer passend om de Horror Avatar Knock-Out in te luiden op Vrijdag de dertiende
.
Op een betere dag een Horror Avatar Knock-Out beginnen kan haast niet. 
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Het valt me nu pas op, maar het is me nu dus wel duidelijk wie de drager van de Stropdas is MovieMind...

alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
kep er zin an jongens....
Jij houdt dan toch je oude avatar zie ik. Ben blij want het blijft een hele goeie 
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2563 votes
Jij houdt dan toch je oude avatar zie ik. Ben blij want het blijft een hele goeie
Jep....
.....deze blijft me toch het meeste aanspreken.
Er zijn er nog een paar......maar die zijn of te soft of te grof.......en jaaa zelfs voor deze K.O 
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2563 votes
In maart hebben we nog een keer vrijdag de 13de

Boeikens
-
- 4467 messages
- 5318 votes
Jep....
.....deze blijft me toch het meeste aanspreken.
Er zijn er nog een paar......maar die zijn of te soft of te grof.......en jaaa zelfs voor deze K.O
Zo hoort het, eerste keuze beste keuze, zelf heb ik ook niet getwijfeld 
Boeikens
-
- 4467 messages
- 5318 votes
Nog een 13-tal uurtjes, kan niet wachten 
Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
Ik vind jouw huidige plaatje ook de beste van die je hebt gehad tattoobob. Die sprak mij in de vorige KO al erg aan.
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2563 votes
Ik vind jouw huidige plaatje ook de beste van die je hebt gehad tattoobob. Die sprak mij in de vorige KO al erg aan.
Dank je wel Miszmi 

-
- 13470 messages
- 1305 votes
Voor een ieder die niet willen omkomen in het horror-script wat ik aan het schrijven ben:
Vooral op mij stemmen, hahaha
.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Voor een ieder die niet willen omkomen in het horror-script wat ik aan het schrijven ben:
Vooral op mij stemmen, hahaha
.
Heb ik geen moeite mee, na gisteren nog eens alle plaatjes te hebben doorgenomen vind ik die van jou een topper. Van waar komt die eigenlijk? Ik geloof dat unreallerke ook zo eentje in die stijl heeft. Dat spreekt me erg aan. Creepy maar mooi tegelijkertijd.
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Thnx
.
Zowel mijn afbeelding als die van unreallerke zijn afkomstig van mijn favoriete kunstenaar, Mark Ryden.
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
We stemmen dat we hierna een mooie bekende vrouwen Avater knock-out doen en Stfuympos stemt om dubieuze maar persoonlijke reden tegen.
1-3
Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3838 votes
Wat een mooie avatars zitten er weer tussen. Ik hoop dat de mijne duidelijk is. Uitvergroot is hij nogal wazig.
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Ik hoop dat de mijne duidelijk is
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2563 votes
Wat een mooie avatars zitten er weer tussen. Ik hoop dat de mijne duidelijk is. Uitvergroot is hij nogal wazig.
Hij ziet er prima uit.....tis een mooie Joshua Hoffine 
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2563 votes
Jawel....alleen niet TE goed natuurlijk