- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out : Mix Music & Scene
Knock Out : Mix Music & Scene
Black Math
-
- 5430 messages
- 1753 votes
2-3 Pixies altijd cool zeker in die film
Animosh
-
- 4665 messages
- 540 votes
3-4, ik heb een zwak voor apocalyptische scènes
horizons
-
- 5689 messages
- 2407 votes
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
3-2
Dat nummer van Kawai heeft al meegedaan in de KO: Best of Scores.
Animosh
-
- 4665 messages
- 540 votes
Niet dat het mij uitmaakt of het al deelnam aan de vorige KO (ik beoordeel scènes er gewoon op hoe goed muziek gebruikt wordt: ideologische tegenstemmen vind ik kinderachtig), maar dat deed het niet. Uit Avalon deden alleen Voyage to Avalon en Tir na mBan mee, en dat zijn toch echt andere nummers.
Apollinisch
-
- 21300 messages
- 0 votes
Extreem in de zin dat de scenes perfect binnen deze ko passen. Beter dan 90% van de andere nominaties.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2935 votes
3-4.
Als algehele scène is die eerste absoluut beter, maar als losse music + scene vind ik die tweede zeker toch beter, met name omdat ik daar als losse scene het uitgangspunt van de muziek iets functioneler vind.
Onderhond
-
- 87625 messages
- 12896 votes
Waar haal je die quote vandaan? Je linkt naar een bericht van gotti geplaatst in 2005 op de filmpagina van Het schnitzelparadijs...
De quote is van Roel-, heb zoals gewoonlijk wat lopen vechten met m'n Android keyboard waardoor ik blijkbaar iets teveel het gerommeld aan het userid 
Moest die quote ook van gotti komen zou dat een geweldig toeval zijn!
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
1-3
Uit Avalon deden alleen Voyage to Avalon en Tir na mBan mee, en dat zijn toch echt andere nummers.
Ik dacht dat de muziek bij deze scène toch hetzelfde was als Tir na mBan, maar ik kan mij vergissen natuurlijk.
Animosh
-
- 4665 messages
- 540 votes