- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Bad Guys (2013)
Knock-Out Bad Guys (2013)
mister blonde
-
- 12709 messages
- 5851 votes
5-5 Het hele punt van het grootste deel van de film is dat Michael een bad guy wordt, maar nog niet is. Dat is pas op het eind en in deel 2
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Michael is de protaginist = geen badguy.
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2209 votes
Waarom kan de protagonist geen bad guy zijn?!
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2209 votes
Het hoofd van een maffia familie die verantwoordelijk is voor tal van moorden, gewapende overvallen, afpersingen, ... is gewoon een echte bad guy. Punt.
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Niet in The Godfather. Pas in the Godfather Part II is hij een bad guy.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Het hele punt van het grootste deel van de film is dat Michael een bad guy wordt, maar nog niet is. Dat is pas op het eind en in deel 2
Ik neem aan dat Michael hier gewoon voor de hele trilogie staat en niets slechts voor deel 1. Hij staat er toch niet nog eens in voor deel 2?
Dit is niet de knock-out antagonisten, maar de knock-out bad guys. Een bad guy is iemand die immoreel handelt. Vaak is dat ook meteen de antagonist van de film, maar niet per se. Zelfs Michael Corleone weet dat hij dat doet.
Niet dat Michael van mij ver hoeft te komen; daarvoor is hij te complex.
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31191 messages
- 5473 votes
Jammer van Corleone. Volgens mij heeft hij de meeste moorden gepleegd van de familie, zonder nadenken de concurrentie vermoord en zelfs z'n schoonbroer het zwijgen opgelegd. Ook al heb je sympathie met hem, hij is geen communicantje...
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
6-2 Een va mijn favorieten. En volgens mij één van de weinigen in deze knock-out die geen moord pleegt.
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
33. Lil' Ze (Cide de Deus) - John Doe (Se7en)
0-1