- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Draw that movie
Draw that movie
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
Oh nee, dat was juist een Engels vliegtuig op het einde.
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
nee dit is heel erg een Duits vliegtuig... ik weet niet zeker welk bombardement dit is... maar wel bijna 100%
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
nee helaas. dit bombardement is eigenlijk niet zo belangrijk voor de film, wel voor het historische geheel.
ZAP!
-
- 5463 messages
- 3625 votes
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
Nee. niet "night of the chicken dead?", maar het is natuurlijk wel een horrorfilm en hij komt uit eind vorige eeuw en jij hebt hem gezien (ik niet).
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
over een kip met een bijl?? ik?
Ja jij en je gaf het zelfs een voldoende, maar het draait niet in die film om de kip / kalkoen met een bijl.
Ik zal er deze hint nog bij doen:
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
Nee niet "Sleepless", die komt ook uit 2017 en is geen Horrorfilm.
Bij deze Horrorfilm (beter gezegd een "Thriller / Horror") gaat over een stout jongetje.
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
sleepless van argento, dacht dat het een tekening van asia was
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
Ik dacht dat je de andere wat bekendere "Sleepless" bedoelde. Maar deze "Sleepless" is het ook niet. Wel is het zo dat het aantal stemmen van die "Sleepless" van Argento dicht in de buurt ligt van het aantal stemmen van de film (uit de jaren 90) die ik bedoel. Behalve dat het jongetje stout is, is hij soms ook ondeugend.
P.S. bij die eerdere hint m.b.t. "Flat Eric" moet je niet denken aan die clip, maar aan een persoon op MovieMeter.
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2862 votes
Mijn hersenpan kraakt als een malle maar, ik kom er niet uit haha...
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
Ik vermoed dat het Mikey (1992) moet zijn.
Je vermoedens zijn goed 
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
Dat heeft Mikey inderdaad heel snel geraden, ik dacht dat hij de film "Mikey" ook wel snel zou raden.
Die film "Mikey (1992)" lijkt me overigens wel wat voor mij.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Dat heeft Mikey inderdaad heel snel geraden, ik dacht dat hij de film "Mikey" ook wel snel zou raden.
Die film "Mikey (1992)" lijkt me overigens wel wat voor mij.
Denk dat wel, al is het weinig expliciet van wat ik mij er nog van kan herinneren. Lijkt me tof spel trouwens (hm dateert kennelijk van 2012!). Ik probeer weer wat actiever te zijn op MM.
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
Denk dat wel, al is het weinig expliciet van wat ik mij er nog van kan herinneren. Lijkt me tof spel trouwens (hm dateert kennelijk van 2012!). Ik probeer weer wat actiever te zijn op MM.
Is zeker een leuk spel en die "Mikey (1992)" ben ik aan het pindakazen (is misschien wel wat voor het weekend).
Leuk dat je probeert om wat actiever aanwezig te zijn op MM