- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: short films (2012)
Knock Out: short films (2012)
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
15. (film) Dream Work - (film) Ménilmontant
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Ben wel benieuwd of de mensen bij het zien van de oude shorts (van bijvoorbeeld Buster Keaton) de films helemaal zien, of bij het constateren van een oude film wegklikken en tegenstemmen. Vind sowieso dat een boel klassiekers er wel heel makkelijk uitvliegen. Beetje jammer.
Maikeru
-
- 1934 messages
- 2388 votes
Ben wel benieuwd of de mensen bij het zien van de oude shorts (van bijvoorbeeld Buster Keaton) de films helemaal zien, of bij het constateren van een oude film wegklikken en tegenstemmen. Vind sowieso dat een boel klassiekers er wel heel makkelijk uitvliegen. Beetje jammer.
Ik kijk alles altijd wel helemaal als ik erover stem. Ik weet niet hoe dit voor anderen is. Ik vond die oude shorts vaak best leuk om te zien, zeker binnen de context waarin ze gemaakt zijn, maar in hedendaags perspectief wel wat minder speciaal dan sommige van de nieuwere shorts. Ik heb sowieso het gevoel dat animatieshorts wel het meeste in de laatste rondes zullen verschijnen. Zelf vind ik dit over het algemeen ook de beste shorts.
0-1
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
0-2
Ik kijk ze niet allemaal helemaal uit, maar begin wel aan elke short met de intentie te blijven kijken. Als het mij na 5-10 minuten geen barst meer interesseert zet ik het gewoon af.
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
0-4
Ik pak het net zo aan als OH. In principe kijk ik alles maar als het me niet boeit zet ik het direct uit. Ik vind dat een ‘short’ non-stop moeten blijven boeien in de relatief korte tijd.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik pak het net zo aan als OH. In principe kijk ik alles maar als het me niet boeit zet ik het direct uit. Ik vind dat een ‘short’ non-stop moeten blijven boeien in de relatief korte tijd.
Maar doe je dat ook met lange films gewoonlijk? Ik heb toch hetzelfde idee bij shorts als bij lange films als het aankomt op de kwestie afkijken of niet: altijd doen. Uiteraard moet een short liefst non-stop boeien, maar dat lijkt me een vereiste voor ieder type film, nietwaar?
Wel heb ik wat moeite met de langere shorts (meer dan een kwartier). Niet omdat ze niet boeiend zijn, maar de beperkte tijd die ik momenteel aan MovieMeter besteed kom ik er niet zoveel aan toe als ik zou willen. Maar als ik één van de shorts niet gezien heb stem ik ook niet (zoals gisteren, nadat ik toch aardig onder indruk was van het dromerige Dream Work). Het valt me ook op dat lotingen met een langere short vaak niet helemaal uitgespeeld worden, dus kennelijk ben ik niet de enige.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
17. (film) Le Ballet Mécanique - (film) Cerebella
0-1
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
17. (film) Le Ballet Mécanique - (film) Cerebella
1-1 beslissende stem gezocht