- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: short films (2012)
Knock Out: short films (2012)
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2931 votes
0-3 persoonlijk favoriet numbro uno!
Black Math
-
- 5430 messages
- 1753 votes
Toch wat verder gekeken dat het "this spoon is too big" gedeelte dat ik dusdanig niets vond dat ik aanvankelijk daardoor niet verder keek. Ja, ik ben soms erg kortzichtig, is me nu al twee keer over komen. 
Vervolg bevat toch wel enkele gruwelijke dingen en het einde is echt fantastisch. In ieder geval op tijd tot in keer gekomen.
1-4
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
042. (film) Gertie the Dinosaur - (film) Address Is Approximate
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Het tekenfilm gedeelte van Gertie is briljant/leuk in mijn herinnering, maar tot mijn eigen verbazing is de film dus meer dan dat - dat wist ik hemelaa niet. Ook nogal een ongename verrassing die suffe oude mannen.
Verder is de KO helaas toch wat te onevenwichting. Misschien toch beter korte zwijgende films, korte animatie en nieuwe korte films kunnen kiezen. Dit gaat toch net te vaak eigelijk nergens over.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Het tekenfilm gedeelte van Gertie is briljant/leuk in mijn herinnering, maar tot mijn eigen verbazing is de film dus meer dan dat - dat wist ik hemelaa niet. Ook nogal een ongename verrassing die suffe oude mannen.
Ik heb Gertie al vaker gezien, maar ik had dat stuk met die oude mannen ook nog nooit eerder gezien. Ze horen er officieel wel bij, zo blijkt, al had Winsor McCay de film aanvankelijk zonder gemaakt, maar voegde hij ze toe omdat hij een langere lengte nodig had voor vertoning. Jammer, want dat kost het filmpje hier waarschijnlijk stemmen. Toch zijn die vijf minuten dat we Gertie werkelijk in volle glorie te zien krijgen vermakelijker en charmanter dan dat andere filmpje, dat het zoveelste mooi geschoten, maar verder nogal saaie filmpje gemaakt om wat kunstjes te laten zien lijkt. Die zitten er wat veel in, in deze k.o.
2-3
Maikeru
-
- 1934 messages
- 2388 votes
Toch zijn die vijf minuten dat we Gertie werkelijk in volle glorie te zien krijgen vermakelijker en charmanter dan dat andere filmpje, dat het zoveelste mooi geschoten, maar verder nogal saaie filmpje gemaakt om wat kunstjes te laten zien lijkt.
Gertie lijkt mij eerder het filmpje gemaakt om kunstjes te laten zien.
3-5
043. (film) GAS - (film) Signs
0-1
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Gertie lijkt mij eerder het filmpje gemaakt om kunstjes te laten zien.
Is het in principe ook, maar het heeft wat meer karakter dan de verzameling lichteffectjes, de beelden in beelden en de sentimentele muziek van zijn tegenstander. Daarbij was het kunstje van Gertie nog echt iets unieks en dat straalt er vanaf. Die ander is wat filmstudentjes maken om te slagen bij de Filmacademie en daar houdt het mee op.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Het enige wat er vanaf straalt is dat het nooit het licht had mogen zien als echte film. Een doedeltje of een onaf experimentje. Meer is het niet.
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2931 votes
2-0. Jammere loting, dat wel, maar Balance is gewoon top 10 materiaal.