- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: short films (2012)
Knock Out: short films (2012)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
4-5 Ebaby is met groot gemak een van de zwakste filmpjes die ik hier al ben tegen gekomen.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
024. (film) Kimi no Yubisaki + Deel 2 - (film) Loom
Black Math
-
- 5430 messages
- 1753 votes
1-4 Pijnlijkste battle, al denk ik dat Zoetrope - Anxiety ook pijnlijk kan worden zodra ik de laatstgenoemde heb gezien.
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
4-5 Ebaby is met groot gemak een van de zwakste filmpjes die ik hier al ben tegen gekomen.
Er komt nog een slechtere, born and raised in 1 minute.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2931 votes
025. (film) Zero De Conduite - (film) Grandmother, The
0-1
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Ik zie dat The Grandmother ook al in duel 35 meedoet, alleen dan met een spatie ertussen. Validation (opponent duel 35) door laten gaan?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik zou eerder deze tegenstander laten doorgaan, want die geeft m goed partij.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Maar deze battle is al begonnen, dus lijkt het mij logischer om deze dan ook af te maken. Wie weet geeft Validation nog wel beter partij? Goed, maakt mij verder niet uit, lukt me toch niet om beide nu nog te kijken.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Er is vast nog wel een short, die nu nog die plaats over kan nemen?
Black Math
-
- 5430 messages
- 1753 votes
Maar deze battle is al begonnen, dus lijkt het mij logischer om deze dan ook af te maken. Wie weet geeft Validation nog wel beter partij? Goed, maakt mij verder niet uit, lukt me toch niet om beide nu nog te kijken.
We kunnen ook wachten wat de tweede battle oplevert en dan een beslissing nemen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Eén van de allerbeste shorts doet niet mee. Superstar: The Karen Carpenter Story van Todd Haynes, maar omdat de Carpenter familie die via rechtszaken heeft verboden is die meestal niet online te vinden. Dat zou ik een mooie vervanger vinden.
Vimeo lijkt toch iets te hebben: Superstar: The Karen Carpenter Story - video.google.com
(De film is een soort docu met Barbie poppen over de vermeende anorexia/drugs verslaving van Karen Carpenter). Hilarisch, heel erg home video achtig, maar alle net versies zijn nogal beroerd (nog beroerder dan home video's al zijn) van kwaliteit.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Ik stel voor om The Grandmother in de andere battle (35) dan te vervangen door de toevoeging van MR.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2931 votes
025. Zero De Conduite - The Grandmother
4-4. Volgende stem beslist.
026. (film) Vincent - (film) Duck Amuck
1-0
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
025. Zero De Conduite - The Grandmother
4-5 The Grandmother. Erg grappig om zoveel Lynchelementen daar al terug te zien. Het filmpje is niet overal even overtuigend of goed, maar dat angstaanjagende en ongemakkelijke van Lynch' latere werk zit er wel al in. Niet briljant, maar toch meer dan goed. Overigens is de opening waarin de hoodpersonen uit e grond komen duidelijk een knipoog naar Un Chien Andalou, een betere surrealistische korte film.
Hoe vreselijk ik Zero de Conduite vond heb ik al eerder op deze site beschreven.
026. (film) Vincent - (film) Duck Amuck
1-1 Eitje. Duck Amuck is mijn favoriete short en zou ik zelfs overwegen in mijn top 10 te zetten, als ik daar shorts in zou stoppen.
Black Math
-
- 5430 messages
- 1753 votes
2-1 Maar Duck Amuck vond ik wel met afstand de beste Looney Tunes die ik tot nu toe heb gezien.