- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Komedie (2011)
Knock-out: Komedie (2011)
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
12. C’est Arrivé pres de chez Vous (1992) - Naked Gun: From the Files of the Police Squad!, The (1988)
1-0 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
3-9
13. Bullets over Broadway (1994) - Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (1964)
0-0
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
3-6. Die vorige is wel het ultieme bewijs van slechte smaak op MM.....
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ik had verwacht dat Dog het wel zou winnen. Ben aardig verrast, in positieve zin. Dat Naked Gun wint bewijst dat MM zich gelukkig niet altijd te serieus neemt en gewoon kan lachen om de simpele humor die Naked Gun is. Gezond 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
Ik had verwacht dat Dog het wel zou winnen. Ben aardig verrast, in positieve zin. Dat Naked Gun wint bewijst dat MM zich gelukkig niet altijd te serieus neemt en gewoon kan lachen om de simpele humor die Naked Gun is. Gezond
Ik kan ook lachen om de humor van Naked Gun, dat zegt nog steeds niks over Man Bites Dog. Ook niet meteen geweldig gecompliceerde humor, wel nog een aardig stukje grappiger.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes

Naked Gun 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ik kan ook lachen om de humor van Naked Gun, dat zegt nog steeds niks over Man Bites Dog. Ook niet meteen geweldig gecompliceerde humor, wel nog een aardig stukje grappiger.
Niets gaat boven de witte haardos van Lt. Frank Drebin