- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Aziatische Cinema Knock - Out 2011
Aziatische Cinema Knock - Out 2011
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Oei, al een paar rondes gemist!
2-1! Ogami Itto rules 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Zijn er überhaupt martial arts liefhebbers in de zaal?
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Right here. Alleen nog lang niet alles van Jackie gezien.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
2-2 Jackie, Jackie ... Sammo Hung bedoel je? 
Zal binnenkort wel eens een Baby Cart meepikken, maar wat ik er al van gezien heb verwacht ik er maar niet al te veel van.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Het is ook niet jouw ding vrees ik. Wel de grondlegger van veel jaren 70 en 80 revenge flicks uit Hollywood.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Het is ook niet jouw ding vrees ik. Wel de grondlegger van veel jaren 70 en 80 revenge flicks uit Hollywood.
Ik heb altijd gedacht dat het een wat pulperige variant van de Zatoichi reeks was. Met welke begin ik trouwens, zie dat er al 4 films in 1972 gemaakt zijn ... da's ook aan de lopende band dan 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Het is gebaseerd op een manga, maar zou best kunnen dat die ook weer ergens op geinspireerd zijn.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja fans, we gaan gewoon door.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
2-1 vrees ook hier op een matige opkomst 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja ik moet Chinese Ghost Story al zo lang zien, dus ik denk dat ik die maar eens even opzet. Eerste deel welteverstaan dus hier schiet het er niet sneller door op 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Beiden anders wel legaal in bezit. Deel 2 komt pas na deel 1 en die andere is te lang om zomaar even op te zetten.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ja ik moet Chinese Ghost Story al zo lang zien, dus ik denk dat ik die maar eens even opzet. Eerste deel welteverstaan dus hier schiet het er niet sneller door op
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Zie nu pas dat er een remake is. Sprak me ook niet zo aan, zit op de helft ongeveer. Best een saai begin, maar wordt wel steeds leuker.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Remake? is er een remake van Chinese Ghost Story? Lijkt me overigens typisch iets voor Jeroentjuhhhh evenals de Baby cart reeks.
Er is wel een remake van kaidan, maar dat is geen remake enkel ook een verzameling spookverhaaltjes. Extreem slecht overigens.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Remake van Chinese Ghost Story (Wilson Yip). Beetje lastige film aangezien meeste mensen vaak een soort van horror verwachten, terwijl het typisch Chinese fantasy/martial arts is.
Remake van Kaidan die jij bedoelt is volgens mij geen remake hoor Reinbo.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Hahah wou je er al op wijzen!
Die wel, denk ik.
Edit: hele collectie aan het.... binnenslepen. 6 stuks, is dat compleet?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Remake van Kaidan die jij bedoelt is volgens mij geen remake hoor Reinbo.
Er is wel een remake van kaidan, maar dat is geen remake.
Schreef ik ook. Beetje cryptisch. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Hahah wou je er al op wijzen!
Die wel, denk ik.
Edit: hele collectie aan het.... binnenslepen. 6 stuks, is dat compleet?
Denk dat jij de Ghost Story reeks ook kan waarderen. Die reeks is toch een soort voorloper van een hoop extreme J-sploitation. Weliswaar wat braver en meer op de sfeer, maar vol uiterst bizarre creaturen. Heeft ook veel weg van Hansu.
En ja, met 6 stuks ben je er. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Oh, deze! (Heb ik zelf nog wel toegevoegd
)
OK, snel maar eens zien.....
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Er zijn wel meer titels met Kaidan jammer dat die dan meteen als remake op deze film worden gepromoot. Kaidan is een genre.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Er zijn wel meer titels met Kaidan jammer dat die dan meteen als remake op deze film worden gepromoot. Kaidan is een genre.
Dan moet je die film maar niet dezelfde titel meegeven... 
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Je kan ook gewoon ff de synopsis lezen.... En dan het stukje dat het een remake is wel overslaan
Ach laat ook maar.