- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #4
Knappe (?) actrices game #4
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
http://boeken.blogo.nl/files/2009/08/doutzen-kroes.jpg
Doutzen Kroes
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
0+, 1-
Alles zit op de goede plek, en ziet er niet onaardig uit maar de uitstraling van een vaatdoek en een voorkomen dat op een gegeven moment ontzettend gaat irriteren. Oftewel:
http://uproxx.files.wordpress.com/2013/05/michael-scott-angry-office.gif?w=650
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
3+++ 5-
Hoe kun je in godsnaam een - geven aan Doutzen, ze is zo'n beetje de mooiste vrouw van Nederland!
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Lupita Nyong'o
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 messages
- 76925 votes
Sorry hoor maar die is echt lelijk
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
-
- 23439 messages
- 76925 votes
Ieder zijn smaak en ik val al helemaal niet op donker.
-
- 23439 messages
- 76925 votes
1+. 0- stinissen Ik kan het niet laten om hier op te reageren. Is het door haar huidskleur dat je haar lelijk noemt? Nogal typisch.
Nee hoor maar ik val niet op donker maar bv Mel B vind ik weer wel aantrekkelijk
-
- 23439 messages
- 76925 votes
Wel een beetje kort door de bocht als je zegt dat je niet op donker valt om dan te zeggen typisch....
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Wel een beetje kort door de bocht als je zegt dat je niet op donker valt om dan te zeggen typisch....
.
-
- 23439 messages
- 76925 votes
.

Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Maar is het dan meteen lelijk? Vind het nogal bizar verwoord om op basis van huidskleur meteen lelijk te roepen. En dan maakt het niet uit of het over blanken of donkeren gaat.
Maar goed ik snap die specifieke voorkeuren van mensen dan ook niet. Net als eten, hou ik persoonlijk van vele verschillende type vrouwen.
-
- 23439 messages
- 76925 votes
Maar is het dan meteen lelijk? Vind het nogal bizar verwoord om op basis van huidskleur meteen lelijk te roepen. En dan maakt het niet uit of het over blanken of donkeren gaat.
Maar goed ik snap die specifieke voorkeuren van mensen dan ook niet. Net als eten, hou ik persoonlijk van vele verschillende type vrouwen.
Ik zei dat ik haar lelijk vond dat ze dan zwart is kan ik niks aan doen ik heb nooit gezegd dat ik donkere mensen lelijk vind , JLO vind ik ook top en Mel B ook