- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #4
Knappe (?) actrices game #4
stinissen (crew films & series)
-
- 23442 messages
- 76929 votes
Dikke plus 1+ 6-
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
2+, 1-
Vind 'r eigenlijk maar gewoontjes. Niet dat je zegt, wauw wat ben jij knap..
Het charisma spat ook niet van de foto af, zeg maar. Bij sommige mensen op foto's heb je dat nu eenmaal wel, dat je het gevoel hebt dat er echt iemand staat die iets, onbewust/bewust, wat te bieden heeft. En bovendien kijkt ze naar links, niet in de camera, wat ook niet bijdraagt aan een goede blik. Alsof dat wat er links gebeurd interessanter is dan de fotograaf. Kan wel dat het voor de foto-pose moest, maar dan nog.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
2+, 1-
Vind 'r eigenlijk maar gewoontjes. Niet dat je zegt, wauw wat ben jij knap..
Het charisma spat ook niet van de foto af, zeg maar. Bij sommige mensen op foto's heb je dat nu eenmaal wel, dat je het gevoel hebt dat er echt iemand staat die iets, onbewust/bewust, wat te bieden heeft. En bovendien kijkt ze naar links, niet in de camera, wat ook niet bijdraagt aan een goede blik. Alsof dat wat er links gebeurd interessanter is dan de fotograaf. Kan wel dat het voor de foto-pose moest, maar dan nog.
Volgens mij verwar je charismatisch met fotogeniek zijn.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
4+ het gaat toch niet om de toevallige foto die hier geplaatst wordt..
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Als ik de dame in kwestie niet ken, beoordeel ik puur de foto('s), ik ga geen extra foto's opzoeken.
Bovenstaande dame ken ik niet, maar de foto is goed genoeg voor een plus.
Ken ik de actrice wel van beeld, dan geeft dat vaak de doorslag.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Volgens mij verwar je charismatisch met fotogeniek zijn.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Als ik de dame in kwestie niet ken, beoordeel ik puur de foto('s), ik ga geen extra foto's opzoeken.
mja oke maar even googelen levert in 1 oogopslag tientallen foto's, ook nog niet zo veelzeggend als via film kennen maar het geeft in ieder geval een betere indruk dan 1 of 2 foto's waarop de vrouw bijvoorbeeld wel eens niet recht in de camera kijkt, dat heeft weinig te maken met de actrice zelf. Eigenlijk niets zelf
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ze speelt in het eerste seizoen van de tv-serie Greek, dus gewoon Greek kijken 
stfuympos
-
- 13360 messages
- 731 votes