• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.574 votes
Profile

Knock-out: persoonlijke top tien

rensie32

• 4359 messages
  • 1769 votes

4-1

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik vind dat er helemaal geen kleurloze top 10's inzitten. Het is vooral een strijd aan het worden tussen de 'art house modernisten' en zij die er juist wat klassiekers in hebben. De winnaar gaat iemand rmworden met een mooie mix, al zijn de modernisten wel iets sterker vertegenwoordigd hier. Ik vind het in ieder geval allemaal karaktervolle lijstjes die over zijn.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ik vind het spel uberhaupt raar.. ik vind mijn t10 een persoonlijk ding en ik snap niet waarom dat mee zou moeten doen in een spelletje. Alsof de lijstjes die nu over zijn beter zijn dan die van mij of zo. Alsof smaak een competitie is. Volgende keer hoef ik er niet tussen te zitten.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ach, t is maar een spelletje. En zoals met al die spelletjes is het vooral om tips op te doen.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

5-1

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

6-1

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ach mijn mening is ook maar een mening. Wil je een tip kom maar naar mijn pagina.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

6-2

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

mikey wrote:

Alsof de lijstjes die nu over zijn beter zijn dan die van mij of zo.

Men vindt ze wel mooier ja. Maar toch niet zo raar, laat staan verwerpelijk, om selecties films te beoordelen? Volgende keer kunnen we ook iets minder persoonlijks doen, 'Knock-out: top 250' ofzo. http://www.moviemeter.nl/list/ vs. IMDb Top 250. Daar zijn er alleen zo weinig van.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Daar loop ik niet meteen warm van.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

Maar wel een leuk idee om MM vs IMDB te doen.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ja ik vind dat wel verwerpelijk puur omdat ik vind mijn wegstemmers zelf inferieure lijstjes hebben. En dat kan ik op een een of andere manier niet hebben. En f*ck de gemene deler. Mijn t10 staat hier niet om beoordeeld te worden in een spelletje, dat ook nog eens riekt naar populariteitcompetie.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Wel grappig om bij de overgeblevene modjes te zien, gebruikers met bijna de meeste berichten, de maker van de knock-out en zo. Ach ja, misschien hebben ze EN de mooiste avatar, EN de mooiste top 10 en zijn ze het bekendst. Kan allemaal

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Het is maar een spelletje Mikey. Apollinisch (en andere users) betalen me heus niet om voor hun te stemmen. Zij hebben gewoon een betere Top10.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

mikey wrote:

Ja ik vind dat wel verwerpelijk puur omdat ik vind mijn wegstemmers zelf inferieure lijstjes hebben. En dat kan ik op een een of andere manier niet hebben. En f*ck de gemene deler. Mijn t10 staat hier niet om beoordeeld te worden in een spelletje, dat ook nog eens riekt naar populariteitcompetie.

Het riekt niet enkel, het is een populariteitscontest.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

@ stu Dat is onmogelijk, die mijne is de beste. Anders had ik wel een andere top 10

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

moviemafketel wrote:

Wel grappig om bij de overgeblevene modjes te zien, gebruikers met bijna de meeste berichten, de maker van de knock-out en zo. Ach ja, misschien hebben ze EN de mooiste avatar, EN de mooiste top 10 en zijn ze het bekendst. Kan allemaal

Ja, wij zijn professionals.

MNV2

• 6932 messages
  • 1899 votes

7-2

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

7-3

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Ja, wij zijn professionals.

Het zij je gegund.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

mikey wrote:

Je hebt anders wel zelf lekker meegestemd (op een aantal kleurloze lijstjes trouwens), dus waar je nu eigenlijk over loopt te bazelen ...

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ik bazel over jou t10

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

moviemafketel wrote:

De vier halve finalisten van de avatar KO liggen er al uit, paranoia?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ietsje verder kijken dan laatste 4, is wel een patroontje in te vinden.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

8-3

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Je ziet patronen? Paranoia dus.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

9-3

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Is ergens een vierkant inzien wat de vorm heeft van een vierkant paranoia?

Ok dan ben ik paranoia.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.