- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Europese Cinema (2010)
Knock-Out: Europese Cinema (2010)
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Onderhond wrote:
Je praat over 3 jaar geleden. Ik zet er hoogstens 1 keer in de week een nutteloze stem. Ik probeer geen films die ik toevallig leuk erin te krijgen; lukt toch niet en heb ik me allang bij neergelegd. Ik heb het toen ik terug kwam op de site even geprobeerd, dat geef ik toe, maar er is niets veranderd. Maar dat wil niet zeggen dat ik me uit alle knock-outs laat wegjagen.
Wat is het ondertussen, de 5de of de 6de keer dat je probeert even niet meer mee te doen?
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Reinbo wrote:
Waar ratel jij nu weer over? Het gaat mij om het spelletje, de knikkers. Maar een spelletje moet wel eerlijk gespeeld worden. Dit is alsof je met 9 tegen 11 staat in een voetbalveld.
Want zij zijn groot en ik ben klein.....
Dacht dat je de populariteitscultuur zo verafschuwde.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Lord Flashheart wrote:
(quote)
Waar ratel jij nu weer over? Het gaat mij om het spelletje, de knikkers. Maar een spelletje moet wel eerlijk gespeeld worden. Dit is alsof je met 9 tegen 11 staat in een voetbalveld. Precies, jij bent klein... Daarbij houdt iedereen zich toch keurig aan de regels daar.
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3296 votes
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Kon ik eindelijk stemmen, was ik er niet. 
Reinbo wrote:
Maar het kan dus wel! Ja, daar heb ik je! Gaat erg lastig met een iPhone.

Lord Flashheart wrote:
En dus laat je je team in de steek door er 8 tegen 11 van te maken? Dit is alsof je met 9 tegen 11 staat in een voetbalveld.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik bel je volgende keer wel effe, mag jij het doen.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
5-4 daar! Stop die chauvinistische Vlamingen.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8146 votes
* denotes required fields.