- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Celebrity lookalikes
Celebrity lookalikes
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Ik vind het toch wel erg op elkaar lijken
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Julianna Margulies...

Elisha Cuthbert...

...en haar upgrade (want donker haar) Lisa Stelly uit de 21 Guns clip van Green Day:

speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
De gelijkenis tussen Jac Goderie en Hans Dorrestijn is er overduidelijk.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Ik dacht serieus de hele tijd dat Michael Cera de hoofdrolspeler in The Social Network was als ik heel snel naar het frontje keek op mm.
(afbeelding)
Vind het jammer dat Jesse Eisenberg en Michael Cera zo vaak vergeleken worden. Vind ze echt niet op elkaar lijken en qua acteerwerk zit Jesse op een heel ander niveau.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3922 votes
Michael Cera wil ik inderdaad wel eens even bij zijn schouders beetpakken en door elkaar schudden terwijl ik keihard schreeuw:" Wake up! Motherfucker!". Met Eisenberg heb ik dat niet, die is gewoon cool en superscherp! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Op deze foto's dan:
Kirsten Dunst

Elisha Cuthbert

Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Stalin had al een betere look-alike...Gino Cervi

speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Die heeft toch een wat sympathiekere uitstraling. Al wordt die interpretatie natuurlijk ook gestuurd door het feit dat ik weet wat Stalin allemaal op zijn kerfstok heeft.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Daar wil je toch niet naast wakker worden?
Sgerrard_8
-
- 198 messages
- 232 votes
Die gelijkenis tussen Strong en Garcia is echt wel scary 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Geen dubbelgangers maar ik zie deffinetly een gelijkenis, goed gevonden. Wij keken laatst Saw 3d, en toen dacht ik: He wat lijkt die gast op Sean Patrick Flannery!
Sean:

Man in Saw:

Ik dacht echt dat ik gek werd, hij leek er zoveel op, maar toch niet! Wat blijkt, hij heeft z'n gezicht laten doen 
Sergio Leone
-
- 4404 messages
- 3090 votes
Het is de dikke kop die het hem doet. Alleen is die van Van Gaal nog een beetje meer opgeblazen.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Pepijn Schoneveld,
, roder haar, maar verder sprekend Jesse Eisenberg.