- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Celebrity lookalikes
Celebrity lookalikes
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Vind hem totaal niet op Roddick lijken. Wel als 2 druppels water op Mellberg, zouden zo tweelingen kunnen zijn.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Ik vind hem juist totaal niet op mellberg lijken
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
@ us raider: De ogen van Pacino lijken behoorlijk op die van Paul McCartney, en de mond van Buffon zou zo die van Van Basten kunnen zijn.
Ja inderdaad, nu je het zegt. De foto's van Pacino en Buffon hebben niet heel veel van elkaar weg maar tijdens Frankrijk - Italië moest ik toch enkele malen aan Pacino denken bij het zien van Buffon. Respekked had dat dus ook. 
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Ik heb even geen plaatje (weet ook de naam niet) maar ik dacht even dat de laatste man die gevangen werd (de ware moordenaar van de 2 meisjes) in The Green Mile, dat Tom Cruise hem speelde. Toen ik zijn rol zag wist ik zeker dat dat nooit waar kon zijn, en ik herkende hem pas na een tijdje.
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Je bedoelt Sam Rockwell, maar dan vind ik Steve Buscemi nog een stuk meer op hem lijken.
Sam Rockwell

Steve Buscemi
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
op andere foto's lijkt rockwell voor geen meter op buscemi
bart85
-
- 24 messages
- 22 votes
Het lukt even niet om afbeeldingen te plaatsen, maar materazzi en kramer van seinfeld. Die lijken op elkaar.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Het lukt even niet om afbeeldingen te plaatsen, maar materazzi en kramer van seinfeld. Die lijken op elkaar.
en

kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik zie het. Ook twee ogen, een neus en een mond.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Zit Moviefreaks aan de drugs ofzo ? 
Was niet mijn idee. Het was het idee van Bart85 maar die kon geen foto's plaatsen dus deed ik dat even voor hem 
Jazzman J
-
- 30 messages
- 1604 votes
Ook eens proberen
John Leguizamo
.jpg)
Robbie McEwen

V
-
- 8369 messages
- 3364 votes
De echte Materazzi lookalike
:
En Harland Williams

Tenminste, ik zie het. 
bart85
-
- 24 messages
- 22 votes
Was niet mijn idee. Het was het idee van Bart85 maar die kon geen foto's plaatsen dus deed ik dat even voor hem 
Ok op die foto's lijken ze niet op elkaar. Maar geloof me, ze hebben vaak echt wel wat van elkaar weg. Beiden zo een verwilderd kapsel en zo'n onnozele blik.
Epitaph
-
- 466 messages
- 3439 votes
Charlène
zou de jongere zus van prinses Maxima kunnen zijn.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Charlène (afbeelding) zou de jongere zus van prinses Maxima kunnen zijn.
Lijkt voor geen meter op Maxima 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Da's een goeie 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Peter Lorre doet me altijd aan Gollum denken:

Niet de beste foto's voor vergelijking, maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die bij Peter Lorre wel eens aan Gollum gedacht heeft.
V
-
- 8369 messages
- 3364 votes
Ik blijf mijn Materazzi lookalike briljant vinden, maar ik sta daar alleen in volgens mij. 
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Nee hoor, vind hem ook goed, maar Williams heeft wel een vriendelijkere uitstraling
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes

Robbie Mc Ewen(gejat van de vorige pagina)

Johnny Depp
L. luchtloper
-
- 857 messages
- 0 votes
Ik was laatst naar het journaal aan het kijken naar een bulletin over Fidel Castro:

Liam Neeson: