• 178.000 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.183 votes
Profile

De meest irritante acteur

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Moet toch meer achter zitten zou je denken? Nu ze ouder wordt zou ze misschien juist betere en leukere rollen aangeboden krijgen. Maar goed, zal haar verder niet missen hoor

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind het wel een goed plan als ze naar Mestreech gaat verhuizen om hier ''een nieuwe start'' te maken. Ik stem voor!

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Jammer zeg, ik vind dr enig.

seriously?!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

ik kan niet naar Jim Carrey in komedie's kijken. In serieuzere rollen vind ik hem dan wel weer leuk.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Ik heb een hekel aan Robert Downey Jr.

Sorry!

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Spijt mij ook Pitakaas.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

laundromat wrote:

(quote)

seriously?!

Amanda? Echt wel. Vooral in She's the Man (2006) erg leuk.

Rascal Ryan

• 77 messages
  • 106 votes

Awake78 wrote:

Vind Robin Williams vrij irritant. Totaal niet grappig en zelfs een beetje zielig (vooral in Insomnia).

Wat bedoel je precies met zielig ? Want in deze film is het overduidelijk de bedoeling dat het personage zielig, als in een sneue vertoning, is.

Verder schieten enkel nog The Fisher King en Good Will Hunting mij te binnen als ik aan hem denk, en daarin vind ik hem wederom sterke personages weg zetten waar hij prima voor is gecast.

control

• 19 messages
  • 112 votes

Ik wil Anna Faris altijd slaan.. niet hard ofzo, gewoon een klein tikje tegen d'r neus zodat ze even schrikt en hopelijk snapt dat ze niet in komedies moet spelen..

Ook heel ergerlijk:

- Jonah Hill

- Adam Sandler

- Jamie Lee Curtis

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Awake78 wrote:

Vind Robin Williams vrij irritant. Totaal niet grappig en zelfs een beetje zielig (vooral in Insomnia).

+1

Ik ben nooit onder de indruk van Williams geweest, het lijkt altijd alsof ie zich in houd. Inderdaad zielig( hij ziet er eenzaam uit) en grappig ook nooit.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

One Hour Photo hetzelfde idd, al was dat gewoon een rol, het leek wel héél overtuigend..

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Types die Robin Williams speelt in One-hour-photo en Insmonia: super! Vooral in one-hour-photo he gives me the creeps. Erg sterk.

En laten we Mrs. Doubtfire niet vergeten. Dead Poets Society binnenkort ook maar es checken!

Awake78

• 1022 messages
  • 496 votes

Nee ik kan niet echt bang van hem worden. Jammer want verder waren OHP en Insomnia nog wel aardig. Ik vind hem eigenlijk gewoon niks; niet leuk of grappig, niet scary, niet overtuigend.

Ja Dead Poets, daar zeg je me wat. Daar vond ik hem misschien nog wel een beetje op z'n plaats.

@ Rascal Ryan - Zielig in de zin van dat zo'n rol totaal niet bij hem past. Hij wil toch altijd een beetje de lachenbek van Hollywood zijn? Ik kan hem niet echt serieus nemen dan in zo'n rol. Helemaal niet als je het origineel hebt gezien....

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, graag! Rechtstreeks naar Eline toe!

yeyo

• 6351 messages
  • 4613 votes

Adam Sandler, Steve Carell, Martin Lawrence..

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

De ''funny guys'' dus.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

De gebroeders Affleck, hun stemmen alleen al.

(afbeelding)

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Haha! Vooral die Casey inderdaad! Vreselijk irritant!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

yeyo wrote:

Sandler & Lawrence kan ik in komen. Maar heb nog nooit zo'n grappige acteur als Carell gezien, in The Office...tranen in m'n ogen van het lachen

yeyo

• 6351 messages
  • 4613 votes

Vond hem alleszins om van te huilen in de Almighty-films, jezus wat een irritante vent. En The 40 year Old Virgin vind ik ook best flauw.

De Amerikaanse versie van The Office heb ik niet gezien, maar terwijze van een soort standpunt weiger ik te kijken naar die serie.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

yeyo wrote:

Vond hem alleszins om van te huilen in de Almighty-films, jezus wat een irritante vent. En The 40 year Old Virgin vind ik ook best flauw.

De Amerikaanse versie van The Office heb ik niet gezien, maar terwijze van een soort standpunt weiger ik te kijken naar die serie.

Dan begrijp ik je volkomen . Hij heeft niet de leukste filmrollen (vooral Evan Almighty niet) maar dankzij Office kan het nooit meer stuk.

yeyo

• 6351 messages
  • 4613 votes

Ik hou gewoon teveel van de Britse versie om de Amerikaanse zelfs maar een kans te geven.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Hier precies andersom. Is inderdaad lastig om de andere dan te gaan kijken (ga ik zelf dan ook niet doen, ben teveel gewend aan de US versie)

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

yeyo wrote:

Will Ferrel, Jim Carrey... allemaal van die flauwe ´komedianten´. Amerikanen en humor zijn gewoon 2 dingen die maar uiterst zelden werken lijkt het.

Tenzij onderbroeken lol je ding is, of je nog op de basisschool zit (dat niveau overstijgt het meestal niet) natuurlijk...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Waar kan ik een klacht indienen?

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

poor thing!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Will Ferrell is wel ok in zijn genre. Ik moet helaas toegeven dat hij een hoofd heeft waar ik gewoon automatisch om moet lachen.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

helaas? is toch leuk (: vooral door hem was blades of glory leuk.

yeyo

• 6351 messages
  • 4613 votes

Thorak wrote:

Will Ferrel, Jim Carrey... allemaal van die flauwe ´komedianten´. Amerikanen en humor zijn gewoon 2 dingen die maar uiterst zelden werken lijkt het.

Tenzij onderbroeken lol je ding is, of je nog op de basisschool zit (dat niveau overstijgt het meestal niet) natuurlijk...

De Ace Ventura-films van Carrey vind ik stiekem wel leuk.

Will Ferrel daarentegen..

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Niet zwaar irritant, maar gewoon irri, hij verschijnt in veel films: Justin Long. What's the deal with him? Ik snap het niet.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.