- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante acteur
De meest irritante acteur
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hannah Montana
Hannah Montana is geen actrice, Einstein.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
Hannah Montana is geen actrice, Einstein.
Ze heeft toch ook een eigen serie ofzo? Dan acteer je toch ook...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Haar gelaatsuitdrukking is wel erg eentonig. Een beetje de vrouwelijke Kevin Bacon, je krijgt constant het gevoel dat ze er geen zin in heeft.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hoe zeer ik haar ook kan waarderen en haar een sterke actrice vind, ik kan me wel er in vinden ja, betreft haar verbale en non-verbale overkomen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Haar gelaatsuitdrukking is wel erg eentonig. Een beetje de vrouwelijke Kevin Bacon, je krijgt constant het gevoel dat ze er geen zin in heeft.
Ze komt bij mij altijd over als een chagrijnig en bot mens 
Darker than L
-
- 119 messages
- 53 votes
Ze komt bij mij altijd over als een chagrijnig en bot mens
Ik zag haar laatst op tv en ze was gewoon aan het babbelen enzo niets bijzonders verder. Toen ik het zag dacht ik eigenlijk ook bij mezelf volgens mij kan zij gigantisch bot en gemeen uit de hoek komen. Die uitstraling heeft ze wel een beetje. Overigens denk ik dat het allemaal wel mee valt met die botheid 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja het zou kunnen hoor, ik ken haar natuurlijk niet echt persoonlijk. Maar als ik haar zie in interviews straalt de arrogantie ervan af. En haar gezicht staat altijd op onweer 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Ze heeft wel humor hoor. Maar ik vind haar wel enorm gehypet hier in Nederland, kan er ook echt niet meer tegenaan kijken. Qua uiterlijk is het echt zo'n trut.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Is echt zo'n hate it or love it gevalletje.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Hate it! Acteren kan ze niet, haar wenkbrauwen zijn enorm en ze kijkt altijd zo dom. Vind mevrouw Anorexia echt helemaal niks.
-edit, ze is trouwens wel erg platjes op die foto
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Is dat al een *piep*smoel? Jaja, censuur. Dan loop ik er ook de halve dag zo bij hoor..
Spirou
-
- 254 messages
- 0 votes
Is dat al een *piep*smoel? Jaja, censuur. Dan loop ik er ook de halve dag zo bij hoor..
Foto's? 
PsykoPumpkin
-
- 43 messages
- 57 votes
Ik vind Robert Pattinson onderhand erg irritant worden. Ik snap best dat een heleboel meisjes bij hem zitten te kwijlen, maar dat is geen reden om hem voor elke film te casten. Zo'n enorm goeie acteur is het nou ook weer niet. Ik weet dat hij nog niet zoveel rollen heeft gespeeld, ik heb hem tenminste niet heel vaak voorbij zien komen.
Maar wat nu? Ik hoorde dat hij gecast is voor de rol van Edward Scissorhands? (of nog in het proces zit, weet ik veel)
Wat een bar slechte keuze zeg.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind het -de twilight hype buiten beschouwing gelaten- wel erg meevallen met Pattinson. Behalve Remember Me, heb ik niet veel nieuwere films van hem voorbij zien komen.
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Voor mij blijft de meest irritante acteur ooit Richard Gere, kan die mens gewoon niet aanzien in elke film dat die meespeelt, die draagt een flair met zich mee dat ik niet kan verdragen, enigste films die ik van hem goed vind zijn Primal Fear en Red Corner,voor de rest moet ik echt niks van die persoon hebben...
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Voor mij blijft de meest irritante acteur ooit Richard Gere, kan die mens gewoon niet aanzien in elke film dat die meespeelt, die draagt een flair met zich mee dat ik niet kan verdragen, enigste films die ik van hem goed vind zijn Primal Fear en Red Corner,voor de rest moet ik echt niks van die persoon hebben...
+1 ik kan hem eigenlijk helemaal niet hebben, maar als het moet dan in Primal Fear ja.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
@ Fabienne (sorry, die naam van je is me te lastig steeds
)

Je kan ook een '7' neerzetten ofzo, er zijn niet zoveel Se7en's actief hier. En Fabienne is sowieso een verschrikkelijke naam om te typen (heb er zelf ook moeite mee
)
Rascal Ryan
-
- 77 messages
- 106 votes
Orlando Bloom, kijkt continu moeilijk, met zijn frons, Jasos Statham heeft er ook vaak last van.
Uma Thurman, vind ik gewoon weg vervelend om naar te kijken. Bah. Krijg er steeds rillingen van over mijn rug.
George Clooney, zodra hij weer een mister nice guy rol speelt als in de Ocean's. Dan zou ik het liefste over zijn driedelig kostuum heen braken.
Eli Roth, kop staat me niet aan en straalt het gewoon uit dat hij niets voor de camera te zoeken heeft. Er achter is trouwens ook al discutabel door dat walgelijk slechte Hostel. Alleen voor de fake trailer Thanksgiving krijg hij van mij kuddo's. Maar als je het alleen daarvan moet hebben..
Nicolas Cage, Gone in Sixty Seconds en vrijwel alles wat er na kwam is gewoon slecht en erger ik mij mateloos aan het matige acteerwerk wat hij laat zien. Met alleen een ander kapsel steeds red je het niet. Hij kan beter een carrière beginnen als zanger bedacht ik mij na het zien van Wild At Heart.
Verder erger ik mij vooral aan onbekende en vaak beginnende en voor mij onbekende acteurtjes en actricejes in tienerfilms als Final Destination, American Pie, en soortgelijke.
Lady Thornball
-
- 6 messages
- 6 votes
Ik irriteer me altijd aan haar stem, haar lach, haar acteerkunsten.
Poepgezicht
-
- 298 messages
- 1247 votes
Kevin Bacon, wat een verschrikkelijke kerel. Altijd met z'n chagrijnige kop.