- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Acteurs/actrices die in veel films spelen, maar waarvan je de naam altijd vergeet
Acteurs/actrices die in veel films spelen, maar waarvan je de naam altijd vergeet
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
*geheugensteuntopic*
Gary Cole:
Illeana Douglas:
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
LOL
Ik kan hier het halve IMDb-bestand wel neerkwakken 
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13391 votes
Zo'n beetje iedereen uit Office Space
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Vincent Cassel
Dat is nu net zo'n acteur waar ik sinds La Haine en Irreversible de naam nooit meer van vergeet. Ontzettend opvallende kop ook.
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Dat is nu net zo'n acteur waar ik sinds La Haine en Irreversible de naam nooit meer van vergeet. Ontzettend opvallende kop ook.
Moet zeggen, laatste tijd herken ik de naam ook direct weer ja, maar eerst was het een ramp.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Peter Coyote
Mij totaal onbekend
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Mij totaal onbekend
Mij niet, volgens mij speelt die een vader in "A Walk To Remember"
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Heb het lange tijd ook gehad met John C. Reilly, maar inmiddels weet ik hem wel te herkennen! 
Raoul Duke
-
- 35 messages
- 122 votes
Frank Vincent, niet een hele grote naam maar je ziet zijn hoofd in ontzettend veel mafia/gangsterfilms. zeer herkenbare kop.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
William Fichtner, tom cruise, sam l jackson, ...teveel om op te noemen.
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Hans Veerman. acteur die in heel veel nederlandse films speelt.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Tom Sizemore
juist ja die is echt wel goed kijk de film maar van witness to the mob daar in heeft hij een geweldige hoofdrol.

ik hoop dat hij in nog z'n topfilm mag spelen
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Frank Vincent, niet een hele grote naam maar je ziet zijn hoofd in ontzettend veel mafia/gangsterfilms. zeer herkenbare kop.
Inderdaad! Die zit in veel Scorsese-films. Bij Raging Bull was 'ie er al bij! Heeft on-screen niet zo'n goede band met Joe Pesci! 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes

ja zeker hij speelde volgens mij ook in Gotti en doet dat erg goed hij heeft er zijn uiterlijk zeker voor

BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Zit ook in afleveringen van The Sopranos trouwens
IronHide
-
- 106 messages
- 85 votes
Michael Madsen. Die is wel bekend, maar speelt in een hele hoop films. En bijna altijd een kleinere rol.