- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Actrices zonder plastische chirurgie
Actrices zonder plastische chirurgie
Don Gertus
-
- 1543 messages
- 0 votes
Dit topic gaat toch over actrices zonder plastische chirurgie?
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2285 votes
Nee, Keira heeft haar lippen laten opspuiten, geloof ik.
Ik dacht dat ze dat ontkent had.
TORTUGA
-
- 56 messages
- 1526 votes
Ze ontkent dat idd, maar er zijn wel meer dingen rond haar 
Op IMDb twijfelt men of ze wel haar echte leeftijd verteld... 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dit topic gaat toch over actrices zonder plastische chirurgie?
Volgens mij kan er een slotje op deze thread. 
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
volgens de bladen zou michelle pfeiffer nog puur natuur zijn.
Michelle Pfeiffer heeft haar lippen laten opspuiten. Niet erg veel maar in "Grease" en "Scarface"had ze bijna van die streepjeslippen. Dat heeft ze trouwens zelf ook toegegeven en het is heel mooi (natuurlijk) gedaan.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
zolang die actrices het toegeven vind ik het niet zo'n probleem eerlijk gezegd. het wordt pas erg als ze erover liegen...
belachelijk trouwens dat die jonge meisjes ook aan aan zich laten sleutelen... mensen, waar gaat dat heen? 
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Ik heb er niets op tegen dat al die actrices, modellen, zangeressen aan de plastische chirurgie gaan. Ze doen maar. Waar ik wel problemen mee heb is dat jonge meisje/vrouwen zich spiegelen aan zo'n bewerkt uiterlijk dat daarbovenop nog eens gefotoshopt is.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Mij ook niet maar zolang ze geen borstvergroting doen dan vind ik het best
http://www.awfulplasticsurgery.com/
er zijn weer nieuwe updates
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Was dat geen mislukte borstverkleining? Shrinking breasts duidt toch op verkleinen. Of misschien was de auteur zelf in de war of was hij gewoon sarcastisch... Het is eigenlijk vreemd dat ze ondanks al het geld en goede connecties toch maar niet het adres vinden van een goede chirurg. Ik heb ooit in een documentaire gezien dat subtiele veranderingen in Amerika not done zijn. Dat was eerder bescheiden Brits. In Amerika moet je kunnen zién dat je naar een plastische chirurg bent geweest. Het zal wel een veralgemening zijn maar toch zou er wel eens een grond van waarheid in kunnen schuilen...
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Ja het is borst verkleining en je ziet het ook gewoon te erg bij Lindsay
En als je wil weten waarom ik neppe tieten niet mooi vind scroll dan even naar beneden en dan zie je een vrouw op haar rug liggen en dan zie je echt van die placaten, natuurlijk is het bij die vrouw wel heel erg maar dus bij bijna elke vrouw die siliconen heeft heeft dat
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Dat ziet er inderdaad niet lekker mals en zacht uit. Voor alle duidelijkheid: ik heb daar niets mee, hé. 
pfan
-
- 262 messages
- 172 votes
Michelle Pfeiffer heeft haar lippen laten opspuiten. Niet erg veel maar in "Grease" en "Scarface"had ze bijna van die streepjeslippen. Dat heeft ze trouwens zelf ook toegegeven en het is heel mooi (natuurlijk) gedaan.
Ik ben al heel lang fan van haar en volg haar carriere al vanaf begin jaren 80, maar ik heb nog nooit iets gelezen over plastische chirurgie bij haar.
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Ik wel. En je kan het zelfs zien, haar lippen zijn voller dan in haar Grease-periode.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Olivia Newton-John heeft geen plastische chirurgie ondergaan.
Julianne Moore ook niet.
Edit: Volgens mij, hebben ze geen plastische chirurgie ondergaan.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Jammer dat dat tegenwoordig een zeldzaamheid begint te worden.
pfan
-
- 262 messages
- 172 votes
Ik wel. En je kan het zelfs zien, haar lippen zijn voller dan in haar Grease-periode.
Lijkt me stug, want ik heb al vele intervieuws van haar gelezen en nooit iets daarover kunnen vinden.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Dat zegt niks 
Foto's zeggen meer dan woorden.
En ik wil trouwens Jennifer Aniston nog even noemen, die heeft nog niks laten doen, denk ik.
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Is dat zo? 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Is dat zo? 

Edit: Tenzij ze gephotoshopt zijn, wat op zich wel kan gebeuren. Maar in normale situaties kan je wel aan foto's zien dat ze zichzelf kunnen tegenspreken.
pfan
-
- 262 messages
- 172 votes

Edit: Tenzij ze gephotoshopt zijn, wat op zich wel kan gebeuren. Maar in normale situaties kan je wel aan foto's zien dat ze zichzelf kunnen tegenspreken.
Ik heb genoeg foto's van haar gezien en heb bijna al haar films die uit zijn op dvd van haar verzameld en ik kan echt geen botox of wat dan ook ontdekken aan haar gezicht. En zolang er geen bewijs is...
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Halley Berry = puur natuur.
Maarja, iemand als zij heeft geen plastische chirurgie nodig.
damon
-
- 1887 messages
- 0 votes
misschien wel aan haar oren?
HALLO....hoor je mij? 
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Ik heb genoeg foto's van haar gezien en heb bijna al haar films die uit zijn op dvd van haar verzameld en ik kan echt geen botox of wat dan ook ontdekken aan haar gezicht. En zolang er geen bewijs is...
Ze heeft het zelf toegegeven... En je kan dat toch duidelijk zien? Niet dat het overdreven is gedaan...
Halley Berry = puur natuur.
Maarja, iemand als zij heeft geen plastische chirurgie nodig.
Niet meer puur natuur. Neusoperatie.
pfan
-
- 262 messages
- 172 votes
Ze heeft het zelf toegegeven... En je kan dat toch duidelijk zien? Niet dat het overdreven is gedaan...
Sorry, ik zie 't niet en heb nog nooit een artikel gezien waarin ze het heeft toegegeven.
Foto's zijn ook helemaal geen bewijs. Belichting, kleur en vanuit welke hoek je een foto neemt kunnen heel verschillende beelden opleveren.
pfan
-
- 262 messages
- 172 votes
Jij moet mij niet geloven, hoor. 
Doe ik ook niet.