• 177.901 movies
  • 12.202 shows
  • 33.970 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.996 votes
Profile

Handtekeningen

RWL wrote:

Maar goed, even voor de duidelijkheid: De meeste handtekeningen die ik hier boven zie, daar hebben jullie voor betaald?!

Noop, de sigs die van cons afkomen wel; maar ook genoeg niet....

Deze bijvoorbeeld:

(afbeelding)

Keira heeft hem hier gesigneerd:

(afbeelding)

Die pet met bril erop (rechts) ben ik

RWL wrote:

Ik vind het veel leuker om 'de desbetreffende persoon op anderen momenten, zoals bij optredens of filmpremieres aan het jasje te trekken en een krabbel te zetten. Tuurlijk, je bent daar dan niet de enige, maar het geeft wel een kick als je krijgt wat je wilt.

Leuker?

Nou....probeer bij zo'n premiere waar tig anderen staan maar eens een praatje te maken met de betreffende acteur/actrice.....lukt je gewoon niet.

Das het mooie van conventies: daar gaat het bijna altijd!

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Heb zelf wel in het verleden van die poppetjes en bepaalde kaarten van een film gespaard die in NL ook niet populair zijn/waren en mensen die die verzamelen niet begrepen worden/werden. Typisch Nederlands vind ik dan weer een onzin opmerking.

neo wrote:

Typisch Nederlands vind ik dan weer een onzin opmerking.

(afbeelding)

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Yups. Heb je bovenstaande soms ook met handtekening?

neo wrote:

Yups. Heb je bovenstaande soms ook met handtekening?

Was t maar waar....

nickske

• 20 messages
  • 10 votes

Hier weer wat 'onbegrijpelijke en belachelijk dure' dingen, gescoord op Weekend of Horrors:

George A. Romero (regisseur/schrijver van o.a. Dawn o.t. Dead)

(afbeelding)

Tom Savini (Sexmachine in From Dusk Till Dawn)

(afbeelding)

Ashley Laurence (Kirsty Cotton in Hellraiser)

(afbeelding)

Barbie Wilde (Female Cenobite in Hellraiser)

(afbeelding)

Nicholas Vince (Chatterer Cenobite in Hellraiser)

(afbeelding)

Simon Bamford (Butterball Cenobite (Hellraiser)

(afbeelding)

Richard J. Brooker (Jason Voorhees in Friday the 13th part 3)

(afbeelding)

CJ Graham (Jason Voorhees in Friday the 13th part 6)

(afbeelding)

Sarah York, Ellen Sandweiss, Betsy Baker (The Evil Dead)

(afbeelding)

nickske

• 20 messages
  • 10 votes

theThinWhiteDuke wrote:

(quote)

Was t maar waar....

Ik heb deze nog liggen:

(afbeelding)

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Kan iemand Romero eens uitleggen dat een nieuwe bril geen gek idee is?

nickske

• 20 messages
  • 10 votes

Wouter wrote:

Kan iemand Romero eens uitleggen dat een nieuwe bril geen gek idee is?

Die bril leek in het echt zelfs nog 3x groter! Maar die bril is denk ik een SOORT VAN handelsmerk van 'm.

salvatore

• 1937 messages
  • 3236 votes

Vind ik juist zo mooi aan hem. Het blijft zo nog een 'gewone' oude man.

Gisteren mijn gesigneerde The Ring 2 dvd binnen gekregen. Er zaten ook nog eens 6 gesigneerde headshots bij! En de Ringu serie op dvd zat er ook nog bij. Ik heb er 23 euro voor betaald op ebay en dat gaat naar het goede doel. De handtekeningen zijn allemaal van Ryan Merriman en ze werden door Ryan zelf geveild op ebay. Ze zijn gepersonaliseerd met mijn naam erop!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

nickske

• 20 messages
  • 10 votes

Voor iedereen die post op fora en voor iedereen die denkt 'Waar is in hemelsnaam het Dutch Convention Forum heen?' nou, daar kan ik het volgende over vertellen: Het Dutch Convention Forum is offline door technische problemen. Maar wij (the Fellowship of the Sigs) hebben vanaf nu ons eigen forum opgestart!

Dus wordt lid van ons forum, en praat mee over alle conventies, handtekenigen, films etc. etc.

(afbeelding)

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5735 votes

Ik heb een handtekening van onder andere Alyssa Milano en David Faustino

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5735 votes

KimiRules wrote:

De handtekeningen zijn allemaal van Ryan Merriman en ze werden door Ryan zelf geveild op ebay. Ze zijn gepersonaliseerd met mijn naam erop!

Op wat voor trefwoorden zoek je als sterren zelf handtekeningen aanbieden?? Doen ze dit ook vaak? Welke sterren doen dit op dit moment?

BlueSword

• 1725 messages
  • 0 votes

ik zelf heb een handtekening van sarah michelle gellar toen ze in nederland kwam voor the grudge premier.

KimiRules

• 58 messages
  • 6 votes

Ik heb geen idee. Ik wist van deze E-bay auction via Ryan Merriman's officiele website. Normaal koop ik geen handtekeningen via E-bay.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Hé KimiRules..

Leuke handtekeningen hoor, wat een cutie

KimiRules

• 58 messages
  • 6 votes

Bedankt! Ryan is idd een cutie! Vond het wel gaaf toen ik die handtekeningen kreeg en zag dat hij ze gepersonaliseerd had voor mij. Ryan is the best!

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5735 votes

KimiRules wrote:

Normaal koop ik geen handtekeningen via E-bay.

Nee, ik ook niet, die zijn natuurlijk hardstikke nep. Maar zo'n soort veiling weet je natuurlijk wel dat het de acteur/actrice zelf is

KimiRules

• 58 messages
  • 6 votes

matthijs_013 wrote:

Nee, ik ook niet, die zijn natuurlijk hardstikke nep. Maar zo'n soort veiling weet je natuurlijk wel dat het de acteur/actrice zelf is

Jep dit is de enige manier waarop je weet dat het echt is, als het via de officiele website van die persoon gaat of via andere officiele kanalen.

KimiRules

• 58 messages
  • 6 votes

Ik heb er weer 7 bij. Ik sta ook met een aantal van de acteurs op de foto, ik was wel nerveus hoor toen de foto's werden genomen. Ik heb nu handtekeningen van:

Ryan Merriman (Kevin Fischer, Final Destination 3)

Michael Welch (Clone Jack O'Neill, Stargate sg-1 en Luke, Joan of Arcaida)

Michael Shanks (Dr. Daniel Jackson, Stargate sg-1)

Christopher Judge (Teal'c, Stargate sg-1)

Dan Shae (Sgt. Siler en stunt-coordinator Stargate sg-1)

Alex Zahara (veel verschillende rollen in Stargate sg-1)

Neil Denis (Ry'ac, Stargate sg-1)

David Nykl (Dr. Zelenka, Stargate Atlantis)

Eric Breker (Col. Reynolds, Stargate sg-1)

Tobias Mehler (Lt. Simmons, Stargate sg-1)

Cliff Simon (Ba'al, Stargate sg-1)

Paul McGillion (Dr. Beckett, Stargate Atlantis)

Teryl Rothery (Dr. Frasier, Stargate sg-1)

Peter Flemming (Agent Barrett, Stargate sg-1)

Bill Dow (Dr. Lee, Stargate Sg-1)

Douglas Abrahams (prior, stargate sg-1)

Obi Ndefo (jaffa, stargate sg-1)

Joe Flanigan (Col. John Sheppard, Stargate Atlantis)

En ik sta op de foto met Teryl Rothery, Paul McGillion, Peter Flemming, Michael Shanks, Christopher Judge, Dan Shae en Alex Zahara.

Ga hier heen voor de scans en foto's.

En in February krijg ik waarschijnlijk een handtekening van David Hewlett (McKay, Stargate Atlantis).

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

martinev2 wrote:

LORD OF THE RINGS

ian mckellen (gandalf)

X-MEN

halle berry (storm)

ian mckellen (magneto)

SIN CITY

rosario dawson

BUFFY/ ANGEL

andy hallet (lorne)

anthony head (giles)

XENA

ted raimi lol (joxer)

Wat was dat een lange lijst Ben wel erg jaloers op de bovenstaande

Ikzelf heb echter geen handtekening. Hoog tijd om daar verandering in te brengen

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Ik heb een handtekening van Hiroki Ryuichi, de regisseur van Love on sunday, Tokyo trash baby en It's only talk. Gewoon zelf gevraagd op Dejima

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Vorig jaar tijdens het Weekend of Horrors in Duitsland de handtekeningen van Pinhead, Chatterer, Female, Butterball Cenobite en regisseur George A. Romero opgehaald (zie vorige pagina). Vorig weekend naar de tweede Weekend of Horrors geweest voor een aantal nieuwe exemplaren:

De eerste is van Joseph Pilato, het meest bekend om zijn sterke rol in Day of the Dead, waarin hij Captain Rhodes speelt. Erg aardige en grappige man en een leuke handtekening. 'You Puss Fuck'.

(afbeelding)

De tweede handtekening is van Kane Hodder, de acteur die het meest bekend is om zijn vertolking van moordenaar Jason Voorhees in The New Blood t/m Jason X.

(afbeelding)

De derde handtekening kwam van stemacteur John Kassir, voor mij het meest bekend als The Crypt Keeper uit de Tales from the Crypt serie. Heb nog even een tijdje met hem gepraat, werkelijk een ontzéttend aardige en sympathieke man is dat!

(afbeelding)

Dan nog een handtekening van stuntman en acteur George P. Wilbur, de enige acteur die twee keer de rol van seriemoordenaar Michael Myers speelde (in zowel The Return als in The Curse of Michael Myers).

(afbeelding)

En dan, uiteraard, nog twee handtekeningen van Robert Englund, mijn all-time favoriet. Had deze keer ook iets voor hem meegenomen; een fotolijst met daarin een collage foto's uit horden films en series waarin hij heeft gespeeld (met bijna allemaal foto's van onbekende films, die hij nog nooit had gezien).

Hij was er ontzettend blij mee en ik kreeg zelfs een omhelzing van hem toen hij hoorde dat hij hem mocht houden. Hij zou 'm in zijn kantoor hangen, zei hij.

(afbeelding)

(afbeelding)

Tekst: "Thank You For Your Generosity!"

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

@ Chainsaw: Ik ben zelf alles behalve een handtekeningenjager, maar 'k vind het erg leuk wat je voor Englund gedaan hebt. Respect .

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Erg vet al die plaatjes met handtekeningen Chainsaw! Moet erg leuk zijn dat horrorfestival in Duitsland. Zou er erg graag een keer bij willen zijn.

dimi0474

• 2 messages
  • 0 votes

was ook in Duitsland , voor een lijst met celebs die ik heb ontmoet go to www.myspace.com/dimi0474 of voeg me toe op MSN : [email protected]

Pvt. Sanders

• 108 messages
  • 0 votes

Ben zelf geen Fan van handtekeningen etc. Meestal laat ik ze gewoon lopen Ok behalve dan een aantal basketballspelers maar dat doet er niet toe

KimiRules

• 58 messages
  • 6 votes

Ik heb weer handtekeningen erbij!

Josh Homme, Troy van Leeuwen, Joey Castillo en Dean van de Queens of the stone age:

(afbeelding)

Sta ook met Josh op de foto

Paradiso, Amsterdam

(afbeelding)

Shrine Auditorium, Billings, Montana, VS

(afbeelding)

Ik en Jesse van de Eagles of Death Metal, Billings, Montana, VS

(afbeelding)

Verder heb ik ook nog handtekeningen van de cast en regisseur van de film Rounding first. En ben nu ook webmistress van de officiele website van Ryan Merriman (Final Destination 3), ik ga hem in de herfst ontmoeten in Wales als alles volgens plan verloopt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.