- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Miscasting
Miscasting
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Sorry dat ik dit vraag.... Maar waarom niet?Ze had eerst als betere keus Mike Myers, toen reageerde ik en daarna heeft ze haar bericht aangepast, nogal flauw!
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Het is ook een miscast soom maar de reden vond ik een beetje krom 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Orlando Bloom was niet zo op zijn plaats in Kingdom of Heaven.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hij is geen goed acteur, nee. Maar zolang hij kleine bijrollen speelt zoals in Lord of the Rings en Pirates of the Caribean irriteert hij niet. Als hoofdrolspeler valt hij gewoon genadeloos door de mand.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25162 votes
Hij is geen goed acteur, nee. Maar zolang hij kleine bijrollen speelt zoals in Lord of the Rings en Pirates of the Caribean irriteert hij niet. Als hoofdrolspeler valt hij gewoon genadeloos door de mand.
Kleine bijrol zoals in Pirates of the Caribean 
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
anthony hopkins in silence of the lambs
[grootse verbazing] Grootse verbazing hier, valt niet uit te drukken in een icoontje. [/grootse verbazing]
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Kate Winslet in Titanic.
Niks mis met haar prestaties of haar rol in Titanic maar als ze een 17 jarige moet voorstellen zoals het script zegt. Tja.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Kleine bijrol zoals in Pirates of the Caribean 
Hij is daar niet de ster van de film, laat ik het zo zeggen. Zijn slappe acteerwerk wordt daar nog opgevangen door Depp en Rush. In Lord of the Rings ook door andere acteurs. Maar in Kingdom of Heaven was er niemand meer over.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
anthony hopkins in silence of the lambs
De rol was eerst voor Gene Hackman, maar die wilde de rol niet. Ik denk dat hij het ook best leuk had gedaan, maar ik ben natuurlijk blij dat hij het heeft afgewezen, aangezien Hopkins als Hannibal Lecter de best gecaste rol ooit is.
damon
-
- 1887 messages
- 0 votes
aangezien Hopkins als Hannibal Lecter de best gecaste rol ooit is.
damon
-
- 1887 messages
- 0 votes
Mis-cast: Steven Seagal in al zijn films sinds hij midden jaren 90 een bierbuikje heeft gekregen
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Nicole Kidman in The Human Stain.
Wat? Dat is nou juist goed gedaan.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Jet Li in Hero, verpest voor mij grotendeels de film.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Mis-cast: Steven Seagal in al zijn films sinds hij midden jaren 90 een bierbuikje heeft gekregen
daar gaan we weer weer uiterlijk
dat is toch niet belangrijk in een film het gaat om de film opzich
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Hugh Grant in Restoration.
Will Patton in The Postman (het enige aan de film wat niet goed is)
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11899 messages
- 5305 votes
The Postman was toch een enorme flop?
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Een goede acteur? hij kan twee emotie's spelen...
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
The Postman was toch een enorme flop?
Hij is wel geflopt ja. Ik snap niet waarom. Het is echt een geweldige film.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Jar Jar in Star Wars Episode 1. 
Die is juist leuk!
movielau
-
- 40 messages
- 39 votes
dat is toch niet belangrijk in een film het gaat om de film opzich
tuurlijk wel. Iemand moet toch geloofwaardig overkomen in een film. Dan moet ie er ook geloofwaardig uitzien vind ik.
Daas
-
- 71 messages
- 97 votes
Cuba Gooding jr. in Boyz n the Hood... ik vind Cuba sowieso al waardeloos, en hij zet met de 'oude' Tré totaal niet de lijn voort die de jonge variant in het eerste half uur inzet (karakter draait 180 graden)
Dolphfan
-
- 168 messages
- 33 votes
tuurlijk wel. Iemand moet toch geloofwaardig overkomen in een film. Dan moet ie er ook geloofwaardig uitzien vind ik.
Seagal maakt echt geen films waarin hij geloofwaardig over wilt komen hoor. Hij weet ook wel dat het sowieso ongeloofwaardig is dat iemand die in zijn eentje als undercoveragent werkt en talloze criminelen vermoord zelf ooit maar een schaafwond heeft. Hij maakt wat zijn doelgroep van hem verlangd en verwacht. Standaard aktiefilms zonder denderend vehaal. Een goede actiefilm wordt gedragen door de acteur, liefst charismatisch. Denk dan ook dat Seagal uitmuntend bij de films past die hij maakt en geef dan ook mijn complimenten aan degene die hem heeft gecast.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Ewan McGregor in Big Fish
Wat een onzin.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Nick Stahl en Claire Danes in Terminator 3 heb ik altijd een grote mis casting gevonden...
D-ark
-
- 1755 messages
- 420 votes
Wat een onzin.
Ja, als Burton weer eens voor depp had gekozen dan was de film een stuk minder
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
precies!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De casting van Jean Rochefort als een enorme Casanova komt niet erg sterk over. Voor mij een miscast. Misschien had hij beter met Noiret kunnen ruilen. Er waren toch wel meer oudere jeunes premiers in die tijd?
Dit viel mij ook op.