- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Wie vind jij slechte acteurs?
Wie vind jij slechte acteurs?
desert
-
- 107 messages
- 801 votes
Zullen er vast wel meer zijn, maar de enige naam wat mij nu te binnen schiet is CHANNING TATUM. Godsamme, wat is dat een slechte acteur zeg.
En Cameron Diaz, tja.. bekijk 'the Box'. Dat is alles wat ik zeg.
valerio2003
-
- 575 messages
- 3900 votes
Bijna alle acteurs uit de sinterklaasfilms van van Nellestijn. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
En Cameron Diaz, tja.. bekijk 'the Box'. Dat is alles wat ik zeg.
Bekijk 'My sister's keeper'...het tegendeel is waar.
noknoke
-
- 391 messages
- 134 votes
Kan Johnny Depp niet wissen jammer want.
Hij heeft toch goede films op zijn naam staan.
Vind zijn personages wel apart.
AddictedToMovies
-
- 1780 messages
- 0 votes
Nog zo'n gast die ik niet kan uitstaan... Zo'n irritante Mexicaan die in heel veel films bijrollen vult. Zo speelt ie bijvoobeeld in Carlito's Way, Magnolia, Lemony Snicket, Out of Sight en nog veel meer waar ik nu niet op kan komen.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Is het de Mexicaan dat ook in Traffic meespeelt?
yeyo
-
- 6351 messages
- 4613 votes
Nog zo'n gast die ik niet kan uitstaan... Zo'n irritante Mexicaan die in heel veel films bijrollen vult. Zo speelt ie bijvoobeeld in Carlito's Way, Magnolia, Lemony Snicket, Out of Sight en nog veel meer waar ik nu niet op kan komen.
Luis Guzman 
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Luiz Guzman is een toffe peer! Altijd irritante rollen, maar als acteur is hij wel goed (daarin).
Ik kan die etterbak van een Shia LaBeouf niet uitstaan. Ten eerste die naam, maar ook zeker die kop, die arrogante houding, dat over-acting van hem. Waar is talent tegenwoordig?
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
In grote lijnen ben ik het eens met je, maar in Transformers vond ik hem wel vermakelijk.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Van Shia LaBeouf vind ik net dat hij heel erg sympathiek overkomt. Ik vind hem dan ook een prima acteur en een groot talent. Hij is één van de weinige jonge acteurs die ik een succesvolle en grootse carrière toewens.
Van Luis Guzmán kan ik me trouwens ook niet voorstellen dat er mensen zijn die hem irritant vinden. Een fijne acteur die ik graag in films zie opduiken.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Ook vreemd overigens, in vele films doet hij er bijna niet in mee.
AddictedToMovies
-
- 1780 messages
- 0 votes
Ach, dan ligt het aan mij.
Shia LeBoedinges heb ik ook een hekel aan.
AddictedToMovies
-
- 1780 messages
- 0 votes
Na A Streetcar Named Desire gezien te hebben, kan Vivian Leigh ook bij de lijst.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Ik heb niet echt een hekel aan bepaalde acteurs, maar de volgende acteurs hebben wat slechte rollen gespeeld IMO.
Channing Tatum in The fighter; Echt niet overtuigend, zijn manier van spreken was gewoon irritant.
Hayden Christensen
- Jumper; het concept was leuk maar hij verpeste het met zijn slechte acteerwerk
- Star Wars; Een irritante Emo jochie was het! Darth Vader hoort Bad-Ass te zijn. (dit kan echter ook de schuld van de regisseur zijn)
Elijah Wood in Green Street Hooligans; Nadat ik hem in Punk'd zag kon niemand me overtuigen dat hij een hooligan was. 
Driello
-
- 1379 messages
- 0 votes
Harrison Ford. Wat een onwaarschijnlijk persoon voor actie-rollen is dat.........
Die slijmbal die Legolas mocht spelen in LOTR. Kwezel. In andere films is dat trouwens ook niks. (De dames alhier zullen het wellicht niet met me eens zijn).
Roger Moore. Een nichterige 007 die niet kon knokken.
Om er maar drie te noemen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Orlando Bloom? Mwoah, niet echt schitterend, maar ook zeker niet slecht. Vind hem altijd wat geforceerd over komen, dat is jammer.
Mint Clansell
-
- 196 messages
- 0 votes
Ik vond Orlando goed te pruimen in Kingdom of Heaven en in de PotC-delen doet ie het ook best aardig.
Driello
-
- 1379 messages
- 0 votes
Ha, ha,ha, inderdaad, Orlando B. Grappig dat jullie beide meteen opdie naam reageren.Ik durf het bijna niet te vragen (maar doe het natuurlijk toch!): zijn jullie dames?
Nee serieus:i k ken hem alleen van LOTR en POTCen in beide vind ik hem eigenlijkde grote stoorzender. Die blikken, dat over geacteerde. Het is allemaal zo gekunsteld, wat deze man doet.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Bloom kan ook niet acteren maar vrouwen vinden hem knap/leuk dus speelt hij ook meteen aardig. Ach maar wij mannen vinden Angelina Jolie vaak redelijk, terwijl dat ook alleen maar komt omdat ze lekker is.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Nee hoor
. Jolie is één van de slechtste actrices die er is.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
En toch blijf ik films van haar kijken, omdat ze mooi is. Dat is ook een talent. En je wil toch niet zeggen dat Bloom wel kan acteren he.
Die moet echt weer acting-class gaan volgen.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Tegenwoordig verkiezen ze het 'mooi zijn' boven acteertalent. Goede voorbeelden zijn Prince Caspian, Transformers, Lost,...
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Jorge Garcia is inderdaad een schoonheid.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Uhu. Josh Holloway, Dominic Monaghan, Matthew Fox, Evangeline Lilly, Maggie Grace, Emilie deRavin, Naveen Andrews,...
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Monaghan? Dat is best wel een lelijk kaboutertje.
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Changeling al gezien?
huVILEub
-
- 3081 messages
- 537 votes
Ze is niet de slechtste actrice, maar ze speelt gewoon niet de juiste rollen.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
En toch blijf ik films van haar kijken, omdat ze mooi is. Dat is ook een talent.
Is dat een talent? Dat meen je toch niet serieus zeker?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Het is knap van een actrice die niet kan acteren, dat ze mij toch doordat ze knap is aan de beeldbuis laat zitten.