- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Celebrity koppels
Celebrity koppels
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Inderdaad een afschuwelijke foto! Vind het ook geen leuk stel 
Deze wist ik dus ook niet, Jennifer Connely en Paul Bettany:
(afbeelding)
oud nieuws!
zij is cool en mooi en goed. hij is ook een goede acteur. echt zo'n stel dat niet de 1 veel beter of succesvoller is....
geronimo
-
- 1955 messages
- 0 votes
Jamie lijkt wel 'n hobbit! 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Ik wist helemaal niet dat het uit is tussen Jake Gyllenhaal en Reese Witherspoon.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Jake moet lekker verder gaan met dat vrouwtje uit Prince of Persia. Die mag er wel wezen.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Een niet meer koppel lees ik net, toch wel jammer:
Arquette en Cox

moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Bij Shownieuws lieten ze een fragment van Arquette horen met Howard Stern en hij had duidelijk te veel gezopen en zei dat hij sex met een ander vrouwtje had gehad. Dat is wel over tussen die 2 ja.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
''proefscheiding''. maar hoeveel proefscheidingen worden definitief? weet iemand de cijfers?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Zou toch jammer zijn als die twee definitief uit elkaar gaan. Maar ja als het echt niet meer gaat, is er voor ons weinig aan te doen.
Ook uit elkaar:
Zangeres Christina Aguilera en haar man Jordan Bratman zijn uit elkaar. Ze zijn vijf jaar getrouwd geweest. Samen hebben ze een zoon, Max. Hij is begin 2008 geboren.

Christina Aguilera verlaat haar man
"Hoewel Jordan en ik uit elkaar zijn, blijft onze toewijding naar onze zoon net zo groot als altijd", staat in een verklaring. Ze zijn een paar maanden geleden al uit elkaar gegaan, maar hebben dat nu pas bekendgemaakt.
Een bron dicht bij de twee zei tegen de website US Weekly dat Christina en Jordan de laatste zes maanden meer vrienden waren dan man en vrouw.
(bron RTL nieuws)
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Bij Shownieuws lieten ze een fragment van Arquette horen met Howard Stern en hij had duidelijk te veel gezopen en zei dat hij sex met een ander vrouwtje had gehad. Dat is wel over tussen die 2 ja.
Loslippige Arquette twittert excuses aan Cox
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Loslippige Arquette twittert excuses aan Cox
híer is twitter niet voor lijkt me. excuses zijn voor Cox, niet voor de hele wereld, right? stumper.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Zullen we weer een echt koppeltje doen? True Blood geinspireerd natuurlijk:
Anna Paquin en Eric Moyer

Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Wel een leuk stel, hopelijk komen hun emoties in het echt leven wat beter over dan in de serie 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah wat dood zonde zeg. Ik vond ze zo schattig samen. 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Blijkbaar zijn Owen Wilson en Rachel McAdams een stel...he's a lucky bastard!
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Tja, in The Notebook ja. Mooi stel, sugt....
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
In real hebben ze ook zo lang een relatie gehad.. echt zonde dat het uit is. Stonden zo schattig samen.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Betekend dit dat Ryan Gossling weer vrijgezel is?! 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
I guess he's single, maar Ryan GoSling heet hij...dus dat is al een reden dat hij niets met jou wil + dat-ie gewoon van mij is! 
Ooh hij is liefst 5 dagen ouder dan ik en zijn ex Rachel en ik zijn beiden op 17/11 jarig
#allemaalzeerlogisch
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Het is duidelijk, ik maak geen schijn van kans naast jou! 
intezar
-
- 262 messages
- 0 votes
In real hebben ze ook zo lang een relatie gehad.. echt zonde dat het uit is. Stonden zo schattig samen.
Haha misschien passen ze qua innerlijk niet. Is toch wel belangrijker.
En beroemdheden wisselen wel vaker van partners, misschien had hij haar tijdelijk 'geleend'.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Levi van Kempen en Josje zijn een stelletje. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Josje, van K3.
En Levi van Kempen speelt in films, en onderweg naar morgen ofzo..
Hij heeft best een irritant hoofd.