- Home
- Filmforum
- Film - Spoilers
- Meest onbevredigende einde
Meest onbevredigende einde
Yuppie_Scum
-
- 151 messages
- 141 votes
Pas "Along came a spider" gezien. Best wel goeie film, alleen het einde was een beetje makkelijk en kort naar mijn mening. Verder het einde van Jurassic Park 2, want het was wel een beetje erg over de top. Verder natuurlijk het einde van LOTR:Fellowship of the ring, maarja, dat was ook geen einde... 
Bij die film vond ik het net alsof de schrijver halverwege gestorven was en iemand anders het afgemaakt heeft....
Yuppie_Scum
-
- 151 messages
- 141 votes
|Wat ik ook een teleurstellend einde vond was House on haunted hill...ook een goeie spannings opbouw...1e amerikaanse film voor zover ik weet die het schokkend lopen, zoals Samara in the ring, gebruikte!
En dan zo'n domme wolk van allemaal gekwelde geesten...beetje jammer!
Zo zijn er nog honderden...maar over de Aller, aller, aller slechtste moet ik even goed nadenken
ellen haan
-
- 53 messages
- 29 votes
het meest waardeloze einde heb ik heel vroeger ooit gezien in de bioscoop, het einde vond ik zo waardeloos dat ik zelf de hele naam van de film niet meer weet.
Het ging over een oorlog met Tartaren. de ...... der tartaren. het was nog een extra lange film ook. Tijdens de film liep de halve zaal al leeg zo langdradig was het op gegeven moment. De hele film draaide om een leger dat een oorlog aan het voorbereiden was met de tartaren. Toen het na meer dan drie uur eindelijk zover was en de stofwolk van tartaren kwam er in de verte aan hield de film op. Is me altijd bijgebleven.
stefkuh
-
- 54 messages
- 211 votes
het meest onbevredigende einde dat ik me kan herinneren is toch wel van 'war of the worlds'. Lijkt net of Spielberg plots dacht: 'oeps geen tijd meer' en dan maar de ufo's heeft laten sterven. Verder vond ik het wel een goede film 
triedxs
-
- 4 messages
- 1 votes
ik vind mensen die commentaar hebben op het einde van LOTR echt niet goed snik, de be continue films houden de spanning erin, zorgen er juist voor dat je de sequel wil zien... en ik snap zowiezo al niet dat er enig commentaar over LOTR gegeven wordt... maja, 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Saving Private Ryan met dat vreselijk patriotistische gedoe. (Ik vond de hele film afgezien van de eerste 20 minuten onbevredigend)
Trip Fontaine
-
- 103 messages
- 1874 votes
en ik snap zowiezo al niet dat er enig commentaar over LOTR gegeven wordt... maja, 
De gemiddelde LOTR-fan snapt sowieso niet dat er mensen bestaan die niet meegaan in hun kinderlijke idolatrie van een overschatte fantasy-vertelling.
Hobbits zijn als Sinterklaas, op een gegeven moment geloof je er gewoon niet meer in...
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
De gemiddelde LOTR-fan snapt sowieso niet dat er mensen bestaan die niet meegaan in hun kinderlijke idolatrie van een overschatte fantasy-vertelling.
Hobbits zijn als Sinterklaas, op een gegeven moment geloof je er gewoon niet meer in...
Dat is wel een erg vreemde opmerking. Ik geloof helemaal niet in de gebeurtenissen in LotR en zeker niet in hobbits, maar toch vind ik het heel mooi. Moet de film nou gelijk waar kunnen gebeuren om mooi te zijn?
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Beetje vreemde opmerking, al merk ik ook bij mede LotR fans dat ze een soort minachting hebben voor mensen die LotR niet waarderen. Ik heb eerder zoiets als dan niet.
MarkFish
-
- 1070 messages
- 1505 votes
ik vind mensen die commentaar hebben op het einde van LOTR echt niet goed snik, de be continue films houden de spanning erin, zorgen er juist voor dat je de sequel wil zien... en ik snap zowiezo al niet dat er enig commentaar over LOTR gegeven wordt... maja, 
Ik wil mij als groot (blijkbaar mede-) LOTR fan distantieren van deze opmerikng van triedxs. Zou hij/zij wel weten dat het verhaal verzonnen is?
erwku
-
- 529 messages
- 2482 votes
Slechtste einde ooit, zeker als tegenstelling tot het beste einde ooit (zie Planet of the apes 1968)
PLanet of the Apes de remake van Tim Burton. Wat een bagger, bagger stomzinnig onnozel en waardeloos einde!!
Walberg komt terug op aarde in Washington en ziet dan het Lincon Memorial alleen dan Lincon als een Aap1 en dan is de hele aarde aap geworden en word ie in gerekend, IK heb hier lang over zitten nadenken, maar slaat helelmaal nergens op!
Einde van oude Planet of the Apes daar in tegen zonder twijvel eenzaam aan de top als meest geniale einde ooit!
die Lange
-
- 228 messages
- 0 votes
een slecht einde wil ik niet zeggen, maar bij one flew over the cuckoo's nest had ik wel zoiets van "was dit het nou?" voor de rest was het wel een ontzettend goede film trouwens
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Kill Bill Vol. 2 had ook een erg onbevredigend einde.
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
The Game.

Ook vond ik het eind erg vergezocht.Hoe kan iemand die van een wolkenkrabber afvalt precies op een kussen landen? (en dan moet je ook nog tussen een metalen constructie)
Voor de rest was de film top!
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
The Good Girl, ik dacht dat Anniston met Gyllengaal zou vluchtten, maar ze verraadde hem gewoon...
Word_Play
-
- 358 messages
- 1290 votes
War of the Worlds, verpestte anderhalf uur topvermaak.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes

Ook vond ik het eind erg vergezocht.Hoe kan iemand die van een wolkenkrabber afvalt precies op een kussen landen? (en dan moet je ook nog tussen een metalen constructie)!
En vooral hoe de hoofdpersoon zich daarna gedraagt: alsof het wel een geslaagde grap is dat hij daarnet dacht zijn broer doodgeschoten te hebben en dat hij zichzelf wilde ombrengen. Gaat nergens over.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Poltergeist. Wat een afknapper. Blijkbaar is het de manier van Spielberg om na een film gewoon de stekker uit te trekken. En dan te bedenken dat hij een remake wil maken van Mary Poppins. Hij kan beter met z'n handen van de klassiekers blijven. Na War of the worlds, wil ik niet opnieuw een slechte versie van een grootse film zien...
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Red Dragon gave film, maar dat einde.
Ik bedoel op eens is d'r een man vermist, die opeens in het huis van die kerel zat. en opeens bloedend op de grond lag. en Op eens is die moordenaar uit het huis. Echt vaag!
BlueSword
-
- 1725 messages
- 0 votes
Kill Bill Vol. 2 had ook een erg onbevredigend einde.
je had zeker gewild dat ze bill in mootjes hakte? 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Once Upon a Time in America.
Bij het einde dacht ik, wat is dit voor een onzin.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ik vond het einde van Mindhunters enorm "over the top".
Uier
-
- 2006 messages
- 3749 votes
War of the World had inderdaad een extreem onbevredigend einde. Prima filmpje, maar dit verpest het tamelijk.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hier een lijstje met de meest teleurstellende einde ooit:
- Easy Rider
- Donnie Darko
- Apocalypse Now
- Kill Bill Vol. 2
- Dogville
- The Ring
- The War of the Worlds
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Om in de geest van IFFR 2006 te blijven: Lonesome Jim.
hinie
-
- 1336 messages
- 0 votes
Ik vond het einde van de film SIMON jammer.
Er had wel wat meer ingezeten volgens mij.
Je weet dat simon dood gaat , je leeft met die film helemaal mee en dan krijg je zo,n einde.Er had wel wat meer verdriet in mogen zitten op het laatst...
ikvoereendjes
-
- 196 messages
- 248 votes
totaal niet mee eens, simon heeft een perfect einde, ondanks dat je voorbereid ben op simons dood laat het uiteindelijke moment toch heel veel indruk achter. Heel mooi als hij van de rots afspringt en die lage knal, het zwarte scherm, als dit einde niet sterk is weet ik het ook niet meer.
Ik heb volgens mij de helft van het bioscoop publiek 2 jaar geleden huildend en snikkend zien weglopen.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Het einde van Simon vond ik ook wel mooi en passend bij de film, terug naar de sprong van de rots. Alleen jammer dat er op het laatst wat minder humor in voorkomt.
L. luchtloper
-
- 857 messages
- 0 votes
Ik vond het einde van War of the Worlds (2005) onbevredigend, die alien voertuigen, wat het ook is, gingen uiteindelijk ten onder door onze goede, oude moeder natuur. Maar ja wie ben ik om daar over te oordelen, WOTW is natuurlijk gebasseerd op een boek en op de oude film. Ik heb het boek niet gelezen en de oude film niet gezien.
Ik hoop by the way dat er eens een vette film over de Nautilus komt.