- Home
- Filmforum
- Film - Spoilers
- Beste einde voor een film
Beste einde voor een film
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
3: C'era una Volta il West : http://nl.youtube.com/watch?v=jQ4bNTU965E&feature=chann...
2: Secret Window : was totaal onverwachts en zag het niet aankomen
1: Unbreakable : ik denk niet dat ik dit moet uitleggen.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Van de films die ik recent heb gezien vond ik Sanjuro een heel goed einde hebben.
acoerman
-
- 5 messages
- 10 votes
Mijn old time favorite endings:
1. American Beauty
2. The Name of the Rose
3. Yentl (moet je wel van Streisand houden) 
Lexcoaster
-
- 1268 messages
- 1222 votes
The Sixth Sense heeft een geweldig einde. 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
1: Unbreakable : ik denk niet dat ik dit moet uitleggen.
Dit is misschien wel het meest teleurstellende einde. Ik had hier enorm veel van verwacht (einde ala Sixth Sece) wat uitliep in een iets wat onlogische plot twist.
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
01. Trainspotting
02. 2001: A Space Odyssey
03. Magnolia
04. Boogie Nights
05. Eternal Sunshine of the Spotless Mind
06. Buono, il Brutto, il Cattivo, Il
07. Avalon
08. American Beauty
09. Big Fish
10. Donnie Darko
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Dit is misschien wel het meest teleurstellende einde. Ik had hier enorm veel van verwacht (einde ala Sixth Sece) wat uitliep in een iets wat onlogische plot twist.
Was toch ook een einde zolangs The Sixth Sense? Iets wat je helemaal niet ziet aankomen.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Ik herinner me het einde van Chaos: waarin blijkt dat de 'slechte' (jason statham) niet gepakt word (eindelijk een film waarin de 'bad guy' niet gepakt word)
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
Zonder twijfel: het einde van '25th Hour'.
Lexcoaster
-
- 1268 messages
- 1222 votes
Het beste einde? Ik denk dat veel mensen het niet met me eens zijn als ik zeg dat ik 3:10 To Yuma (de remake) een geweldig einde vond hebben.
Ook had ik een brok in m'n keel bij het einde van United 93.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Het beste einde? Ik denk dat veel mensen het niet met me eens zijn als ik zeg dat ik 3:10 To Yuma (de remake) een geweldig einde vond hebben.
Ben ik het niet mee eens, Ik vond het een geweldige film, maar vond het niet realistisch dat hij zijn bende gewoon afknalt op het einde
marcobilly
-
- 5 messages
- 0 votes
3:10 to yuma was een mooie film idd, maar het einde was juist het minpunt van de film, niet omdat hij zijn eigen bende afschoot, maar omdat die arme moedige man (haha) daar nou voor moest sterven. het mooie is wel dat hij toch ontsnapt op het einde. of nouja daar ga ik vanuit,aangezien hij zijn paardje nafloot 
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
3:10 to yuma was een mooie film idd, maar het einde was juist het minpunt van de film, niet omdat hij zijn eigen bende afschoot, maar omdat die arme moedige man (haha) daar nou voor moest sterven. het mooie is wel dat hij toch ontsnapt op het einde. of nouja daar ga ik vanuit,aangezien hij zijn paardje nafloot
ja idd dat hij terug ontsnapt/gaat ontsnappen (daar ga ik toch ook vanuit) vind ik ook wel goed 
Thiver
-
- 474 messages
- 5394 votes
Mooi slot inderdaad, al ontgaat een heleboel mensen (mijzelf inbegrepen) de eerste keer waar het uiteindelijk op uitdraait: Monty gaat namelijk wel degelijk richting gevangenis.
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
Mooi slot inderdaad, al ontgaat een heleboel mensen (mijzelf inbegrepen) de eerste keer waar het uiteindelijk op uitdraait: Monty gaat namelijk wel degelijk richting gevangenis.
Ik vind dat de film eerder een open einde heeft, en ik vind dit helemaal niet erg.
In het boek wordt wel expliciet duidelijk gemaakt hoe het verhaal uiteindelijk afloopt.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Heel voorzichtjes hoor, tis zeker geen meestereinde.
J. Clouseau
-
- 976 messages
- 1074 votes
Perfume: the Story of a Murderer heeft een schitterend einde (al vinden veel mensen, waaronder heel wat critici, dat niet).
Life of Brian eindigt natuurlijk ook schitterend.
After the Fox met Peter Sellers heeft ook een heerlijk absurd slot, net als Dr. Strangelove.
Het einde van American Beauty heb ik onlangs nog eens herbekeken en nu vind ik dat eigenlijk ook heel goed (wat na de eerste kijkbeurt niet het geval was.)
De verrassende eindes van The Sixth Sense en The Village zijn ook fantastisch.
Maar het schitterendste slot is toch dat van The Full Monty. Gewoonweg geniaal.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Het einde van 'A Clockwork Orange' Geweldig einde met Humor als Alexander de Large die foto's moet opnoemen. Ik zit telkens weer met een enorme grijns voor de tv als die film afgelopen is en de film dwingt me echt om de aftiteling te kijken
The Sixth Sense. Standing next to my window.... 
Verder het einde van Reservoir Dogs! (geweldig nummer ook op het eind). Verder zijn de 'Happy Ends' zolas bij: The Shawshank Redemption en 'The green Mile' Ook erg goed.
yeyo
-
- 6351 messages
- 4613 votes
Straw Dogs, Once Upon a Time in America, In the Mouth of Madness, Léon, The Blair Witch Project en Election
gukker
-
- 343 messages
- 819 votes
Het einde van the prestige was briljant. Dat had ik echt niet zien aankomen.
Het einde van Memento vond ik ook erg goed (had ik ook niet zien aankomen)
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Dat van Righteous Kill is ook niet slecht.
Het einde van Shuttle vind ik best ook wel goed.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
The Amityville Horror
Ja, dat moet je mij toch eens uitleggen.
Lexcoaster
-
- 1268 messages
- 1222 votes
Ben ik het niet mee eens, Ik vond het een geweldige film, maar vond het niet realistisch dat hij zijn bende gewoon afknalt op het einde
Zoals ik zal zei, niet iedereen zal het met me eens zijn.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Ik noem het einde van The Mist (denk om spoilers) graag nog eens. Prachtige muziek (één van de meest indrukwekkende nummers ooit in een film voor mij) van Dead Can Dance, kippenvel, ongelovelijk. Het moment wanneer Thomas Jane in schreeuwen uitbarst kan ik ook wel janken, ongelovelijk! Eén van de laatste films die mij tranen in mijn ogen bezorgde.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Verder het einde van Reservoir Dogs! (geweldig nummer ook op het eind). Verder zijn de 'Happy Ends' zolas bij: The Shawshank Redemption en 'The green Mile' Ook erg goed.
Vond het einde van The Green Mile nou niet echt een happy end.
Had er een dubbel gevoel bij.
Beste einde vind ik verder:
Heat
The Godfather 3 (sober, maar daardoor komt het zo sterk over dat laatste shot)
A beautiful mind (eindspeech schitterend)
The sixth sense was toen inderdaad vernieuwend.
Lord of the rings was ook ondanks dat het einde van de film te lang werd uitgesteld toch een soort afsluiting van jaren van LOTR-films.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Lord of the Rings vond ik nou niet echt een einde om van te zeggen dat het mij zou bij blijven.
Voor de rest eens met HarmJan. Het einde met Thomas Jane die naast zijn auto het staat uit te schreeuwen bezorgde mij echt kippenvel. Prachtig geacteerd en ook een angstaanjagende soundtrack!
Maar iedereen weet welk einde ik het beste vind. Van het onovertroffen Pulp Fiction, deuh. Samuel L. Jackson en John Travolta die megacool het restaurant uitlopen met op de achtergrond The Lively Ones - Surf Rider.
Geniaal