- Home
- Filmforum
- Film - Spoilers
- Sucker Punch (2011)
Sucker Punch (2011)
Nick.D
-
- 1 messages
- 1 votes
Kan het zijn dat de opdrachten stukjes uit andere films zijn?
De Orks figuren uit Lord of the rings
Draak uit Beowulf
Trein met de bom uit Batman Begins?
Starmaster501
-
- 882 messages
- 174 votes
Denk het wel. Maar fuck it. Het waren dan gewoon kick-ass versies van die. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ja en de robots komen uit iRobot en de trein setting uit Under Siege 2. De shotgun komt uit Punisher Warzone, de dikke kok heeft hij van het RTL5 programma Topchef en de toony mech komt uit Yatterman.
Dstalker8
-
- 211 messages
- 689 votes
Ik neem aan dat je daarmee wil zeggen, Who Cares? 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Allereerst wil ik zeggen dat Snyder alles jat en het vervolgens 2x vertraagd en er een strik omheen doet.
En dan inderdaad, who cares
Uiteindelijk valt alles wel terug te traceren naar oudere filmpjes, en dat het laatste in meervoud staat is wel belangrijk. Je kunt momenten opsporen verspreid over honderden andere films, maar je kunt geen enkele film noemen die zoals Sucker Punch is.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ja en de robots komen uit iRobot en de trein setting uit Under Siege 2. De shotgun komt uit Punisher Warzone, de dikke kok heeft hij van het RTL5 programma Topchef en de toony mech komt uit Yatterman.
Vergeet het pakje van Baby Doll niet uit Naughty Coeds 16
.
Dstalker8
-
- 211 messages
- 689 votes
Ik dacht eerder aan Blood: The Last Vampire voor het pakje of Yo-yo Girl Cop
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Vergeet het pakje van Baby Doll niet uit Naughty Coeds 16
.
Lol
.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Kan het niet zijn dat de meiden hun stukje vrijheid in elke ''opdracht'' winnen d.m.v. zwarte geschiedenis te herhalen. Zoals terroristische aanvallen (trein) en oorlogen (met die NAZI-monsters)?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nazi's waren er nog niet in de eerste oorlog. Die settings lijken mij randomly gekozen.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ik zag het als een symbool om de wereld een kans om vrijheid te geven, maar eigenlijk was het hun eigen vrijheid. Maar dat verandert niet zo veel aan de film, het moet het hebben van het enthousiasme en vermaak