- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Hoe vaak ben je dit jaar naar de bios geweest?
Hoe vaak ben je dit jaar naar de bios geweest?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Als een film die in de bios draait bij het zien opeens bij je alltime favourites behoort vind ik het niet zo gek dat je er meerdere malen heen gaat.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
AdultFriendFinder of MovieMeter, ik snap de mixup wel
.
Zegt iemand die zijn laatste twee vriendinnen hier heeft gescoord. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hier mis je de essentie dan wel. Dergelijke negatieve uitspraken over biosbezoekjes heb ik niet gemaakt.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Hier mis je de essentie dan wel. Dergelijke negatieve uitspraken over biosbezoekjes heb ik niet gemaakt.
Nee, maar die uitspraak was wel on-topic. Jouw reply over AdultFriendFinder of MovieMeter geheel niet. En nogal ongeloofwaardig ook als je je laaste twee scharrels hier hebt gescoord.
Bovendien weet iedereen nu wel zo'n beetje dat er hier al verschillende relaties zijn ontstaan, dus waar die domme reply vandaan komt, vooral van jou, verbaast me toch wel enigszins.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Film is de core reason dat ik hier zit. Als je mensen die graag naar de bios gaat probeert te tacklen (toch vreemd op een film site) is die reply zeer gepast, dat ik hier mijn huidige vriendin heb ontmoet doet daar niets aan af.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Je probeert wel, mensen die aangeven er niet veel in te zien om vaak naar de bioscoop te gaan, persoonlijk aan te vallen. Een beetje een lage reactie, vind ik.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je probeert wel, mensen die aangeven er niet veel in te zien om vaak naar de bioscoop te gaan, persoonlijk aan te vallen. Een beetje een lage reactie, vind ik.
Ik zie vooral iemand die users wat voor schut zet die juist wel vaak naar de bios gaan. Naomi zegt niet zo veel fout heb ik het idee.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Film is de core reason dat ik hier zit. Als je mensen die graag naar de bios gaat probeert te tacklen (toch vreemd op een film site) is die reply zeer gepast, dat ik hier mijn huidige vriendin heb ontmoet doet daar niets aan af.
En de mijne ook. Maar er zijn genoeg topics die niet film-gerelateerd zijn. Mijn reply was dat overigens wel. Ik plaats gewoon vraagtekens bij mensen die achterlijk vaak naar de bios gaan. En die mensen kunnen zelf ook wel antwoorden lijkt me.
Mag ik mijn mening niet geven over hoe vreemd ik het vind dat mensen al hun tijd verkwanselen met bioscoopbezoekjes dan? Moet ik maar lekker meeknikken met de rest? Dit is een discussieforum hoor? Filmforum of niet. Maar om dan maar meteen met zo'n domme vergelijking te komen...
En je vergeet je ex-vriendin te noemen; die heb je hier toch ook ontmoet, of niet? Maar laten we maar weer on-topic gaan ipv elkaar hier te gaan zitten beschuldigen. Als je iets (zinnigs) te melden hebt dan weet je m'n pm.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hier sla je de plank wel mis. Groot verschil tussen aangeven dat je niets ziet in bioscoopbezoekjes of andere aanvallen die dit graag doen. Ik val nergens iemand aan.
Jij kwam hiermee anders dichter in de buurt.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Jij valt nergens iemand aan? Dan moet je me toch eens uitleggen wat je hier mee bedoelt:
Echt een statement voor frustrated pissed off ex vriend(innet)jes of individuals die even wijs willen gaan doen terwijl ze een maand onderweg zijn in een relatie. Fail! Raar om dit soort satements te lezen op een filmsite.
Ik quote niemand, ik reageer niet direct op iemand, ik meng me gewoon in een discussie waarin ik niet bepaald de enige ben die een bioscoopbezoek niet bepaald als een sociale bezigheid ziet. Dus wie ik hier persoonlijk mee beledig, zou ik niet weten en als iemand zich aangesproken voelt zegt dat meer over die persoon dan over mij.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat is nou eenmaal wel vaak het geval. Stelletjes die in een relatiedip zitten of whatever, en zelf geen andere leuke ideeën kunnen bedenken, doen het vaak 'maar' met een keertje bioscoopje en uit eten. Omdat dat simpel is, je zit naast elkaar en je hoeft geen diepe gesprekken te voeren, en toch ben je er even uit.
Ik heb het zelf ook meegemaakt aan het einde van mijn vorige relatie, na 2.5 jaar heb je dat soms wel eens. (Dus als dat individu die pas komt kijken en niet langer dan een maand.. etc - op mij sloeg, FAIL!
)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat denk je van het feit dat mensen gewoon graag film zien? Wat is het verschil met mensen die meerdere dvd's per week kijken of mensen die het in de bios graag zien? Als ik in de buurt van de bios woonde, dan zou ik er misschien ook aan denken.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Als je thuis een film kijkt kun je zelf bepalen hoeveel interactie je hebt met degene met wie je een film kijkt. In een bioscoop hoor je stil te zijn en doe je niets anders dat naar een scherm kijken, dus dat kun je net zo goed alleen doen. Bovendien kijk ik alleen maar films die ik (vrijwel zeker) goed vind en die mogelijkheid heb je maar een paar keer per jaar in een bioscoop, omdat het aanbod aan goede films daar nogal mager is.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
(Dus als dat individu die pas komt kijken en niet langer dan een maand.. etc - op mij sloeg, FAIL!
)
Wat ik daarmee wilde zeggen dat in een prille relatie meer drang is tot interactie en een biosbezoekje al te lang duurt om niets tegen elkaar te zeggen of andere mondelinge interactie. Anderhalf uur stil zijn gaat een stuk makkelijker als je al jaren een relatie hebt.
Jij valt nergens iemand aan? Dan moet je me toch eens uitleggen wat je hier mee bedoelt:
Gekscherende opmerking op jouw erg zwart witte psychologische analyse. Ik reageer dus met mijn eigen zwart witte analyse.
L_T_B
-
- 266 messages
- 504 votes
Stelletjes die in een relatiedip zitten of whatever, en zelf geen andere leuke ideeën kunnen bedenken, doen het vaak 'maar' met een keertje bioscoopje en uit eten. Omdat dat simpel is, je zit naast elkaar en je hoeft geen diepe gesprekken te voeren, en toch ben je er even uit.
Het wordt blijkbaar de hoogste tijd om het eerste bioscoopbezoek voor mijn vriendin en mij in te plannen.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Je hebt je post blijkbaar ineens aangepast.
Gekscherende opmerking op jouw erg zwart witte psychologische analyse. Ik reageer dus met mijn eigen zwart witte analyse.
Ik heb hier nergens een analyse geplaatst en helemaal geen psychologische, ik heb slechts mijn mening gegeven, in een topic vol met meningen van anderen. Jij gedraagt je vervolgens als een valse nicht.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Nou nou, wat een gedoe weer om niks. Mensen moeten ophouden van hun waarheid dé waarheid te maken. Het is niet zo als je vaak naar de bios gaat, je een beperkt leven hebt verder. En andersom idem.
Of die onzin, beweert door Eline, dat stelletjes in een relatiedip naar de bios gaan, kom nou. Eline, je weet dat ik verder van je hou meid. Maar ben het hier toch niet met je eens. Ik ben vorig jaar bijv. met mn vrouw 1x naar de bios geweest, U2 in 3D en we hebben er gewoon een ontzettend heerlijk avondje van gemaakt, met romantiek en alles erop en eraan.
Het lijkt me juist dat mensen in een relatiedip eerder met zn 2en naar de kroeg gaan ofzo om het maar op een zuipen te zetten en met andere mensen in contact te komen.
Anderhalf uur stil zijn gaat een stuk makkelijker als je al jaren een relatie hebt.
Met deze zin van Naomi ben ik het wel eens overigens.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Ja, dat is precies de essentie. Net alsof je in een relatie onophoudelijk met elkaar moet gaan zitten praten of interactie hebben...
Je kunt toch ook gewoon samen naar een film kijken zonder te ouwehoeren. Wat een onzin zeg. Voor en na de film die maar anderhalf uur duurt kun je zoveel babbelen en knuffelen en weet ik veel doen wat je wil.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Of die onzin, beweert door Eline, dat stelletjes in een relatiedip naar de bios gaan, kom nou. Eline, je weet dat ik verder van je hou meid. Maar ben het hier toch niet met je eens. Ik ben vorig jaar bijv. met mn vrouw 1x naar de bios geweest, U2 in 3D en we hebben er gewoon een ontzettend heerlijk avondje van gemaakt, met romantiek en alles erop en eraan.
Waarom voel jij je zo aangesproken? Ik zei dat je vaker ZIET, dat mensen die een beetje in een sleur raken, dat soort dingen gaan doen om maar even 'er uit' te zijn. Er staat nergens dat dat voor IEDEREEN zo is, alleen dat ik het zelf mee heb gemaakt in mijn relatie en dat ik het vaker in mijn omgeving heb gezien. Waarom jij je dit zo persoonlijk aantrekt snap ik niet, maar goed, daar zul je vast je redenen voor hebben.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Eline zegt: Dat is nou eenmaal wel vaak het geval. In haar persoonlijke ervaring en omgeving wel, maar dat staat los van ons. Volgens mij is het wel duidelijk toch?
Relatietip 1: Ga (samen) naar de Bios. 
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ik zit nu op 20-25 ofzo. 
(met wisselende partners
)
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3125 votes
Ik zit nu op 8 keer. Ik kijk thuis op de bank liever een filmpje, maar af en toe naar de bios is wel een keer leuk. Trouwens wel drie keer met mijn vriendin na uit eten te zijn geweest, en nu maar hopen dat ik geen relatie problemen heb
. Ik ben het er mee eens dat je dan niet zulke diepe gesprekken kunt voeren, maar dat hoeft toch ook niet altijd.
1- Star Trek 4*
2- Watchmen 3.5*
3- X-Men Origins: Wolverine 3.5*
4- Harry Potter and the Half-Blood Prince 3.5*
5- Terminator Salvation 3*
6- Proposal, The 3*
7- Final Destination, The 3*
8- Surrogates 1.5*
Imperial Figure
-
- 297 messages
- 741 votes
Ben dit jaar ongeveer 20 keer naar de bios geweest.
aliesrail
-
- 38 messages
- 16 votes
What the hell?
Houden jullie dat bij?
Beetje onnodig in mij ogen, tja tenzij je op de filmacademie zit, dan is het anders.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Een reeks off topic berichten verwijderd. Men mag het best hebben over een relatie in verband met naar de bioscoop gaan, maar hou het daar bij.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Zo moeilijk is dat niet, heb gewoon even mijn recente stemmenlijst afgekeken. Voor mij werkt dat wel.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2635 votes
Of je moet gewoon alle bioscoopkaartjes in je portomonne bewaren
.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
De afgelopen een aantal succesvolle bioscoopbezoekjes gehad, waarbij ik alle films met 4* kon belonen (District 9, (500) Days of Summer en Inglourious Basterds). Volgende week een middag vrij en ga ik voor de mooie combinatie door zowel naar Antichrist als Up te gaan 
Tomson_
-
- 257 messages
- 3444 votes
Ik ben dit jaar pas 1 keer geweest, naar de premierevoorstelling van Harry Potter 6. Daar komt er hooguit nog 1 bij. Mijn nichtje en ik gaan al jaren traditiegetrouw op de laatste vrijdag voor kerstmis naar de bios en nog wat inkopen doen.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
29 keer, inclusief festivals. Op naar de 34, een nieuw PR.