- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Hoe vaak ben je dit jaar naar de bios geweest?
Hoe vaak ben je dit jaar naar de bios geweest?
kos
-
- 46695 messages
- 8850 votes
Met je broodtrommel naar de bioscoop. Ahahaha.
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11883 votes
Nee,dat is niet meer,tenminste in Rotterdam pathe niet.
En wat belachelijk zeg met die broodtrommel,
Je mag trouwens geen eten of drinken in de bios meenemen en ze controleren tegenwoordig ook vaker daarvoor.
En ik vind het wel leuk om af en toe popcorn of iets anders te eten in de bios en wat te drinken alleen kost het best duur in de bios.
ben ik het wel mee eens, ik ga ook geen drinken mee naar binnen nemen hoor..
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Nadeel is dat de bioscopen niet meer kunnen bestaan als we allemaal zelf iets lekkers meenemen.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Nadeel is dat de bioscopen niet meer kunnen bestaan als we allemaal zelf iets lekkers meenemen.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12844 votes
Dan moeten ze maar een normale prijs aanrekenen. Je betaalt bijna het dubbel voor dezelfde pakjes die gewoon in de supermarkt liggen.
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11883 votes
de prijzen zijn ook gewoon niet meer normaal, dat ze er aan moeten verdienen, oke. maar het is wel veel te veel
valerio2003
-
- 575 messages
- 3900 votes
Precies,een popcorn kost gewoon bijna 4 euro en dan heb ik het over een normaal formaat.
Als ze het nou gewoon naar 2 euro maken en een drankje 1,50 dan komen er zeker meer bezoekers en word er ook veel meer eten en drinken gekocht.
ik ging een keer s óchtends naar de film en toen had ik nog niet ontbeten,ik had twee broodjes in mijn tas gedaan en toen werd ik gecontroleerd.
Toen moest ik mijn broodjes weggooien terwijl ze niet eens iets gezonds verkopen en daar was ik echt pist off over.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5073 votes
Weggooien? Dat zouden ze bij mij moeten proberen zeg. Ik zou mijn geld terugwillen en meteen weggaan en Pathé gaan mijden.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Sneu, laat ze eerst maar is met een gezond assortiment komen.
Dan pas mogen ze hun regel invoeren. Denk dat de consumentenbond dit wel een goed plan vind.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
erg slecht idee, heb een hekel aan consumentenbond.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8553 votes
Daarbij hebben de medewerkers van een bioscoop volgens mij helemaal niet de bevoegdheid om zomaar je tas te openen.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Daarbij hebben de medewerkers van een bioscoop volgens mij helemaal niet de bevoegdheid om zomaar je tas te openen.
Klopt, buiten de deur of op de drempel mag het wel.
Dus ze zullen er alleen iets van zeggen als ze het daadwerkelijk zien.
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
Nee,dat is niet meer,tenminste in Rotterdam pathe niet.
En wat belachelijk zeg met die broodtrommel,
Je mag trouwens geen eten of drinken in de bios meenemen en ze controleren tegenwoordig ook vaker daarvoor.
En ik vind het wel leuk om af en toe popcorn of iets anders te eten in de bios en wat te drinken alleen kost het best duur in de bios.
Ze mogen vragen of ze in je tas mogen kijken. Dit mag je echter ook gewoon weigeren hoor. Niemand die je verbieden kan iets in de bioscoop te eten wat niet daar gekocht is. Maaltijdsalade's, Macdonald's en Wok to Walk (in het donker mét stokjes, een hele prestatie!) en niemand die me vroeg of ik mijn tas wilde laten zien.
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
Weggooien? Dat zouden ze bij mij moeten proberen zeg. Ik zou mijn geld terugwillen en meteen weggaan en Pathé gaan mijden.
Dat kunnen ze niet echt verplichten lijkt me. Ze kunnen het alleen vragen. En als je het dan doet. Tja....
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11883 votes
als ik het zou moeten weggooien zou ik dat ook niet pikken.. dan hoeven ze mij er niet meer te verwachten
valerio2003
-
- 575 messages
- 3900 votes
als ik het zou moeten weggooien zou ik dat ook niet pikken.. dan hoeven ze mij er niet meer te verwachten
Dat is ook allemaal wel zo,ik ben ook niet meer naar die bios geweest daarna,ik ga alleen nog in de stad daar zit ook een pathe.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Dat is niet niks man!!!
Je hebt wel smaak, er staan wel wat interessante films tussen. 
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Aangezien ik vaak veel films snel op DVD heb, een stuk of 2 keer nog maar ofzo.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
1003 in een jaar?

Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11883 votes
Ik denk dat hij bedoelt dat hij het niet precies meer weet, maar dat het er in ieder geval veel waren 
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5746 votes
Drie keer, naar Juno, There Will Be Blood en The Dark Knight. Dinsdag ga ik nog naar Changeling en Oorlogswinter, dus dan kom ik tot een totaal van vijf keer.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
In totaal een 16 keer
* The Dark Knight
* Death Race
* Eagle Eye
* Hancock
* Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
* Iron Man
* Never Back Down