• 178.307 movies
  • 12.224 shows
  • 34.004 seasons
  • 647.550 actors
  • 9.377.078 votes
Profile

Hoe vaak ben je dit jaar naar de bios geweest?

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Volgens mij gaan sommige mensen echt elke dag naar de bioscoop?

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Vorig jaar 59, voor nu:

Saw 3D

The Green Hornet

The Way Back

Black Swan

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2792 votes

De eerste van 2011: New Kids Turbo 4*

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Haha, leuke startfilm. Lekker luchtig.

thunderball

• 5882 messages
  • 1414 votes

Vorig jaar twintig keer geweest.

Dit jaar tot nu toe 2x:

Burlesque

The green Hornet

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Minotaures wrote:

Begin van 2011: 0

Mijn eerste bioscoopbezoek voor dit jaar laat ook nog op zich wachten.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Saw 3D

The Green Hornet

The Way Back

Black Swan

The Tourist

Gulliver's Travels

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2792 votes

New Kids Turbo

The Tourist

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Vorig jaar 9 keer geweest.

Dit jaar moet dat toch beter! Ik ga proberen van zeker iedere maand eens te gaan. Volgende week volgt TRUE GRIT.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Een aantal weken geleden zag ik al HEREAFTER (die in Nederland nog moet uitkomen).

En in Maart zal het Black Swan zijn (die dan pas in Vlaanderen uit komt)

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

2009:

- Il Buono, il Brutto, il Cattivo (Maastricht)

- Inglourious Basterds (Maasmechelen)

2010:

- The Expendables (Maasmechelen)

2011:

- Shichinin no Samurai (Leuven)

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Wanneer zonden ze die uit in Leuven mss?

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Vorige week donderdag om 19 uur en gisteren om 22 uur.

Ik was donderdag gegaan, echt blij dat ik de kans heb gehad om één van mijn lievelingsfilms in de bioscoop te zien.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Ok, heb het gevonden:

http://www.cinemazed.be/fil...

Blijkbaar zenden ze deze maand ook Solyaris en True Grit (originele versie) uit.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Season of the Witch

Black Swan

New Kids Turbo

Green Hornet, The

Tourist, The

Next Three Days

The Love and Other Drugs

The Way Back

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Eigenlijk ga ik maar heel sporadisch naar de bioscoop. Te weinig misschien wel. Er draait sinds een tijdje eens per twee weken op maandagavond een zogenaamde 'filmhuisfilm' in de bioscoop te Hoogezand. En daar moet ik dan van mezelf -plichtsgetrouw bijna- minimaal één maal gebruik van maken, dus morgenavond ga ik voor het eerst sinds tijden de bioscoop weer eens met een bezoekje vereren. Dogtooth draait dan, een film die ik sowieso graag eens wilde zien, dus ik heb zowaar wel zin in morgenavond. Hopelijk valt het niet tegen, want ik laat er -geheel tegen mijn natuur in- voetbaltraining voor schieten.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik zou ook graag wat vaker naar de bioscoop gaan, maar dat gaat helaas niet. Ik kan eigenlijk alleen op maandag/dinsdag, want de rest van de dagen moet ik werken. Op maandag/dinsdag zijn er maar weinig mensen in mijn omgeving die met me mee naar de bioscoop zouden willen gaan. Waarschijnlijk ben ik binnenkort elke zaterdag vrij, dus dan kan ik mooi wat vaker gaan met mijn mannetje.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

melvddonk wrote:

Op maandag/dinsdag zijn er maar weinig mensen in mijn omgeving die met me mee naar de bioscoop zouden willen gaan.

Dan ga je toch alleen?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Daar heb ik inderdaad ook wel eens aan zitten denken, vooral als ik een film heel graag wilde zien, maar elke keer als ik dat van plan ben ga ik uiteindelijk toch niet. In mijn eentje pak ik net zo lief een dvd uit mijn kast die ik dan op zet.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

Als je alleen gaat ziet het er zo zielig uit... Hele zaal vol met koppels en groepjes, zit je daar in je ééntje. Maar het kan ook wel z'n voordelen hebben. Bijv. geen gelul erdoorheen, kinderachtig gedoe of het inplannen zelf (reden waarom ik bijna nooit ga).

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik vind het er absoluut niet zielig uit zien, dat niet.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Wat is er zielig aan iemand die op een stoel zit en naar een groot scherm zit te kijken? De samenleving is echt vercrackt als dat al vreemd is.

(Zie dit maar als een retorische vraag anders kom je teveel in de richting van het topic 'Als einzelganger naar de bios: Done or not done?')

En trouwens... doordeweeks zitten er genoeg mensen alleen in de zaal.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

melvddonk wrote:

Ik zou ook graag wat vaker naar de bioscoop gaan, maar dat gaat helaas niet. Ik kan eigenlijk alleen op maandag/dinsdag, want de rest van de dagen moet ik werken. Op maandag/dinsdag zijn er maar weinig mensen in mijn omgeving die met me mee naar de bioscoop zouden willen gaan. Waarschijnlijk ben ik binnenkort elke zaterdag vrij, dus dan kan ik mooi wat vaker gaan met mijn mannetje.

Same here, maandag/dinsdag avond zijn ook avonden die mij het beste uitkomen om naar de bios te gaan, maar dan zijn anderen vaak bezet. Ben nog niet alleen gegaan, al heb ik het mezelf wel al vaker voorgenomen nu ik toch een Unlimited pas heb, maar mijn bioscoopbehoefte is sowieso een beetje afgenomen.

Waar ik altijd ga zijn sowieso geen pauze's meer, en sinds kort ook vaste zitplaatsen. Wanneer je vriendin rij 16 en stoel 13 heeft en jij rij 20 en stoel 4, dan moet je daar gaan zitten en mag je niet naast elkaar. Echt onzin, maar ze doen er hier behoorlijk lastig over. Laatst had een vriendin een hele heisa bij Black Swan, hebben ze haar na 15 minuten film van haar stoel gehaald omdat een korpstrutje aangaf dat het de stoel was op haar ticket.. Dan gaat je de zin wel over.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Dan gaat je zin inderdaad wel over. Ik ga altijd naar Tilburg. Die bioscoop staat er nog niet zo heel lang (Euroscoop heet hij geloof ik) en ik vind het daar echt ideaal. Voorheen ging ik altijd naar Den Bosch, maar daar zit vaak een podium o.i.d. onder het scherm. Het scherm hangt daar in ieder geval erg hoog. In Tilburg hangt het scherm redelijk laag. Als je daar op de voorste rij zit krijg je geen pijn aan je nek. Ik ga daar dan ook altijd zitten. Nooit iemand voor je, veel beenruimte, geen hoofden voor het beeld, etc.. Ideaal!

De prijzen op maandag en dinsdag zijn ook nog eens heel fijn. Meestal ligt dat rond de 5 euro per kaartje. In het weekend zijn de kaartjes duurder en 3D films zijn volgens mij ook 2,50 duurder.

Het grootste probleem blijft dat er op maandag en dinsdag niemand mee wil. Misschien moeten we samen gaan.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ja Euroscoop ging ik in het verleden vaak, ligt een kwartiertje van Maastricht af en dat is een fijne, goedkope bioscoop.

Haha nice, een mondaynightmoviemeeting.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het begon wat traag maar dat ga ik nu in een kort tijdsbestek inlopen. Van de week verrast door Drive Angry. Morgen ga ik nog eens en van het weekend heb ik een derde keer ingepland en dan vooraf nog even Rango meepikken.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Vorige week eindelijk mijn eerste bioscoopbezoek. De keuze is daarbij gevallen op het indrukwekkende Elle S'appelait Sarah.

schram101

• 16684 messages
  • 2293 votes

Eén keer nog maar. Dat was True Grit. Mischien van de week nog eens

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Saw 3D

The Green Hornet 3D

The Way Back

Black Swan

The Tourist

Gulliver's Travels

127 Hours

Drive Angry 3D

Ajax&Filmfreak

• 3365 messages
  • 3730 votes

Geen 1 keer

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.