• 177.886 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.810 votes
Profile

Apple TV+

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Gehenna

Thanks!

Ga ik Sharper eerst eens proberen.

Veel AppleTV+ films zijn vermakelijk maar scoren niet hoger dan 3*

Maar een leuk tussendoortje is nooit verkeerd.

De documentaire Still daar ben ik ook wel benieuwd naar.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

2 maanden gratis appel tv - Pepper.com - nl.pepper.com

En daar is er weer een. Mooi want ik zat weer zonder

N.b. hij kan gelijk weer worden opgezegd.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Had je die van Gehenna gisteren gemist?

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Verhip!

Ach ja, anders was die door een ander Apple TV+ news of commentaar, nu naar de vorige pagina gegaan.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik vind het wel jammer dat ze zo weinig films uitbrengen.

Sharper en Still kijken en ik ben alweer bij.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

True. Als je niet zo van de series bent, valt er een stuk minder te halen. Wij hebben recentelijk wel genoten van Silo. Alsof ze een serie over leven in the vault van de videogame Fallout hebben gemaakt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja ik heb gewoon wat minder met series. Films brengen me elke dag wat nieuws.

Maar dat wil niet zeggen dat ik niet kan genieten van een goede serie (White Lotus).

Veel series duren me gewoon al gauw te lang en in de tijd dat ik een serie kijk vind ik het jammer dat ik geen films kan kijken. Uitgezonderd de goede series die me soort van helemaal verslaafd maakten. Maar ik begin er gewoon niet zo gauw aan, of het moet na een tip van vrienden zijn.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Verschillende Apple abonnementen worden tot wel 43% duurder - Hardware Info

Apple Arcade kostte bijvoorbeeld €4,99, maar dit gaat omhoog met 40% naar €6,99. Apple One, een combinatieabonnement, gaat van €16,95 met ongeveer 18% omhoog naar €19,95 voor individuele abonnementen, de gezinsversie kan ook een 3 euro verhoging tegemoet zien naar €25,95. Apple TV+ lijkt de kroon te spannen met een verhoging van maar liefst 43%, van €6,99 naar €9,99. Dit is opvallend, aangezien dit abonnement vorig jaar voor oktober nog maar €4,99 kostte en dus in iets meer dan een jaar verdubbeld is in prijs. Apple Music lijkt op dit moment de dans te zijn ontsprongen, deze dienst lijkt €10,99 blijven te kosten.

Een tientje voor ATV+. Ik dacht het niet.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Nee dat is echt een no go.

Ik neem wel eens een gratis proefabonnement. Dan kijk ik 1-2 films en dan ben ik weer klaar.

De abonnementsprijs zou eigenlijk in de prijsklasse van Prime Video moeten zitten.

Ik denk dat je er meer aan hebt als je ook hun series kijkt, maar dan nog 10 euro zou ik er nooit voor willen betalen.

Het motto van Apple: wat de gek er voor geeft. Heel jammer.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ik kan er niet wakker van liggen. Voor 3 euro zou ik het ook niet nemen, dus al maken ze het 20 euro per maand

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

John Milton wrote:

Ik kan er niet wakker van liggen. Voor 3 euro zou ik het ook niet nemen, dus al maken ze het 20 euro per maand

Dan ben je te verwend met gratis proefabonnementen. 3 euro is toch niet zo gek veel?

Maar zelfs met die prijs zou ik het hooguit af en toe kort nemen om wat films in te halen.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Het is niet dat ik drie euro veel vind, het is dat ik ATV+ zelfs dat niet waard vind om er vast bij te hebben. Proefabo's die op pepper in de schoot geworpen worden sluit ik wel af, maar verder kijk ik zo weinig op deze dienst dat op de pindakaas aanklikken minder werk is dan abo aanzetten en eraan denken weer uit te zetten.

Is geen kwestie van geld, meer principe. Prime, Netflix en Mubi laat ik wel doorlopen ook al kijk ik weinig, in de wetenschap dat ik het wel weer inhaal met een serie hier of een paar films daar. Dat heb ik hierbij niet, en dan wordt het ook een beetje: jullie verdienen mijn euro's niet.

Overigens heb ik dit jaar duizenden euro's aan Apple afgedragen, maar dan voor producten die ik wel het geld waard vond.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja ik vind het aanbod ook te pover. Netflix komt nog bijna wekelijks met een nieuwe eigen film.

AppleTV+ brengt amper films uit.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Apple verhoogt prijs streamingsdienst met 43 procent: ‘Ze vinden hun product waardevoller’ | Tech | AD.nl

Het blijft een idiote prijsverhoging.

Ik denk dat veel mensen hun abonnement gaan opzeggen.

john mcclane 2

• 3488 messages
  • 6576 votes

Een van de weinige die ik niet heb .

Vind aanbod ook niet indrukwekkend genoeg .

Bovendien , hoe hard heeft Apple geld nodig ?

Vorig jaar hadden ze 24 miljard .

Ga fietsen

Gehenna

• 657 messages
  • 6728 votes

Weer een 2 maanden gratis Apple TV+ aanbieding!

Mark Wahlberg 2mo Social Offer EMEIA - redeem.services.apple

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Thanks.

Voor +30 seconden werk altijd de moeite, ik zat al sinds eind september zonder.

And yes, je kunt hem gelijk opzeggen per einde gratis 2 maanden.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Heel blij mee!

Wel raar dat er de laatste tijd geen nieuwe films zijn uitgekomen en dat de release van Killers of the Flower Moon nog steeds niet bekend is? En Napoleon?

EDIT:

Ah, The Family Plan (Film, 2023) is nieuw.

Gehenna

• 657 messages
  • 6728 votes

En we hebben weer 2 maanden gratis via deze link--> TV+ Messi’s World Cup: The Rise of a Legend Offer - redeem.services.apple

Nitefall

• 74 messages
  • 258 votes

Bedankt! Nu kan ik Masters of the Air kijken

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ah ik wilde hem net posten

Nitefall

• 74 messages
  • 258 votes

Apple tv doet niet aan chromecast he? Dan zit je daar met je oude tv en beamer... Als ik mijn ipad met een kabeltje ergens aan leg, dan krijg ik melding dat het niet mag of het beeld bevriest steeds na tien minuten. Ik zal verder niet meer klagen, omdat het een gratis proefabonnement is dat op tijd weer opgezegd gaat worden, maar ergens mag ik natuurlijk niet verbaasd zijn omdat het Apple is.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Nitefall

Casten vanuit je browser met Google Chrome

Met Google Chrome kun je makkelijk casten. Open eerst de browser op je telefoon, tablet of pc. Zoek dan de webpagina die je wil delen op je tv-scherm. Klik aan de rechterkant van de webpagina op de drie puntjes.

Kies ‘Cast’ uit het menu. Het scherm van je apparaat komt nu op je tv via de Chromecast. Let wel op, dit werkt alleen als de Chromecast en het apparaat waarvan je cast verbonden zijn met hetzelfde wifi-netwerk.

Het Beste van Twee Werelden: Hoe Je Apple TV en Chromecast Samen Kunt Gebruiken | Xpendy

Nitefall

• 74 messages
  • 258 votes

Ah, bedankt!

Meteen even getest en zo werkt het wel. Neemt niet weg dat het met een omweg moet, maar het werkt dus wel

Gehenna

• 657 messages
  • 6728 votes

Mijn gratis 2 maanden Apple TV+ liep gisteren af, maar als je een Xbox Series X/S console hebt, installeer als je dat nog niet hebt gedaan de app voor Apple TV en je krijgt een aanbieding voor 3 maanden gratis. Meteen gedaan natuurlijk, écht de beste streamingdienst

john mcclane 2

• 3488 messages
  • 6576 votes

Gehenna wrote:

Mijn gratis 2 maanden Apple TV+ liep gisteren af, maar als je een Xbox Series X/S console hebt, installeer als je dat nog niet hebt gedaan de app voor Apple TV en je krijgt een aanbieding voor 3 maanden gratis. Meteen gedaan natuurlijk, écht de beste streamingdienst

Heel vreemd dat Apple geen moeite doet hun streaming diens te promoten .alsof het een hobby Project is , een side hustle.

Maar ik ben wel heel benieuwd , wat is er zo goed aan Apple TV ?

Severance en Ted lasso ?

De rest ben ik persoonlijk niet zo van onder de indruk .

Gehenna

• 657 messages
  • 6728 votes

john mcclane 2 wrote:

Heel vreemd dat Apple geen moeite doet hun streaming diens te promoten .alsof het een hobby Project is , een side hustle.

Maar ik ben wel heel benieuwd , wat is er zo goed aan Apple TV ?

Severance en Ted lasso ?

De rest ben ik persoonlijk niet zo van onder de indruk .

Doelde op het feit dat ik al in geen jaren voor AppleTV+ heb moeten betalen, in al die jaren dat het er is heb ik 2x €4.99 betaald toen de prijs nog zo laag was en verder nooit, altijd gebruik kunnen maken van die acties dat je weer een maand of 2,3 gratis kijkt.

Qua beeldkwaliteit laten ze alle andere streamingdiensten die we hebben ver achter zich. Kwaliteit van hun aanbod is echt goed, het is kwantitatief een stuk minder weliswaar. Ik heb nog geen serie van ze gezien die ik echt minder dan 3.5* vond en ik heb echt een hele hoop van hun series gezien. For All Mankind is mijn absolute favoriet, gevolgd door Home Before Dark en Defending Jacob.

john mcclane 2

• 3488 messages
  • 6576 votes

Gehenna wrote:

(quote)

Doelde op het feit dat ik al in geen jaren voor AppleTV+ heb moeten betalen, in al die jaren dat het er is heb ik 2x €4.99 betaald toen de prijs nog zo laag was en verder nooit, altijd gebruik kunnen maken van die acties dat je weer een maand of 2,3 gratis kijkt.

Qua beeldkwaliteit laten ze alle andere streamingdiensten die we hebben ver achter zich. Kwaliteit van hun aanbod is echt goed, het is kwantitatief een stuk minder weliswaar. Ik heb nog geen serie van ze gezien die ik echt minder dan 3.5* vond en ik heb echt een hele hoop van hun series gezien. For All Mankind is mijn absolute favoriet, gevolgd door Home Before Dark en Defending Jacob.

Nou , bedankt voor de tip ! Severance was echt geniaal . En de serie van m night shamalamala servant was ook echt goed en kreeg niet de credits die het verdiende .

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.