• 177.890 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.855 votes
Profile

Apple TV+

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Excuus, inderdaad. Ik vond al dat er iets raars aan was.

oup

• 586 messages
  • 3177 votes

The Year Earth Changed (2021) is ook nog wel een aanrader op ATV. Deze docu staat nu in de top recent (klassieke modus).

Coda en Wolfwalkers inmiddels gezien. Ik heb nu alleen nog The Velvet Underground (2021) op de lijst staan. En wellicht nog even die docu van Herzog bekijken. En dan is het het wel zo’n beetje.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

2 maanden gratis Apple TV+ voor nieuwe (en bestaande) abonnees via Groupon - Pepper.com

Ook voor bestaande Apple IDs met inactieve Apple TV+ (zoals ik), en in tegenstelling tot proefperiodes, direct ook te cancellen ZONDER dat je 2 maanden meteen stoppen; dit komt ook duidelijk in beeld voor je gecancelled. Geen risico's dus, behalve dat je evt een Groupon accountje aan moet maken.

Net getest, is legit. kan ik toch Severance nog legaal kijken. En wie denkt: er staat zo weinig op! - Ja, dat is zo. Maar ik vond Ted Lasso Echt Heel Fijn, zodra ik erin zat.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

John Milton

Helaas alleen bruikbaar als je een credit card hebt.

A credit card is required to ensure that the account holder has authorised viewing on the web.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Hmm. Liep ik niet tegenaan, maar ik heb standaard mijn Credit Card gekoppeld aan mijn Apple ID. Ik zie op pagina 2 van de comments op Pepper dat iemand het via PayPal heeft gedaan. Als je geen credit Card hebt zou ik daar iig eentje van aanmaken (zeg ik in het algemeen, niet specifiek hiervoor en tegen jou).

Maar: zou dus wel moeten kunnen kennelijk.

edit: Persoonlijk zou ik nooit meer zonder mijn credit card kunnen, internationaal betalingsgemak, verzekerde aankopen en ik heb nooit gemerkt dat ik er door ga overspenden. MAAR voor wie er niet aan wil om wat voor reden dan ook: er zijn ook andere diensten zoals pre-paid credit cards of Skrill (wat iemand anders kennelijk succesvol gebruikt heeft). Of je in dat soort hoops wilt springen voor 2 maanden gratis is een ander verhaal, maar was mij was het dus een paar klikken. Dat soort gemak betaal ik graag 2 tientjes per jaar voor (die ik ruim terugverdien door elders zaken goedkoper te kopen die alleen credit card accepteren, al wordt het steeds minder nodig met paypal en buitenlandse sites die ook iDeal accepteren)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Vreemd, ik had Paypal wel al toegevoegd als betaalmethode aan AppleTV. Zo heb ik het destijds ook gebruikt en zo staat het ook weergegeven bij mijn accountinstellingen.

Maar voor de verificatie is nu ineens een credit card vereist. Heel vreemd...

Ik zal Apple eens vragen, want dit moet toch wel gewoon ook met andere geaccepteerde betaalmethoden kunnen...

Ik heb geen behoefte aan een credit card en deze ga ik ook niet nemen.

Overal kan je terecht met Paypal of met iDeal.

EDIT: Het is alsnog gelukt de code in te voeren via de iPad!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

The Greatest Beer Run Ever (2022) - vanaf 30 september op AppleTV+

Gehenna

• 657 messages
  • 6728 votes

Apple TV+ voor 2 maanden gratis! Apple - redeem.apple.com

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ah je bent me net voor, top. Werkt ook als je al eerder gratis hebt gehad. Of zelfs meermaals, zoals ik.

Tip: hij kan direct erna weer worden opgezegd, zodat je geen risico loopt op auto-renew. abo loopt dan gewoon door tot gratis 2 maanden zijn verstreken.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Top!

Ga ik AppleTV+ een (zoveelste) herkansing geven.

Welke interessante films zitten er aan te komen?

EDIT, deze in ieder geval:

Causeway (2022) - vanaf 4 november

Hier ben ik wel benieuwd naar:

Cha Cha Real Smooth (2022)

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

nice finds. vooral benieuwd naar de tweede, die stond al mijn radar van zijn festivalronde.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

John Milton wrote:

nice finds. vooral benieuwd naar de tweede, die stond al mijn radar van zijn festivalronde.

De eerste bedoel je denk ik?

Cha Cha Real Smooth heb je al gezien.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Haha ja en ik vond hem nog goed ook met 4 sterren. Dad-brain, had even niet door dat dat deze titel was. Gebeurt me niet vaak!

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Hoppa!

Gratis 2 maanden Apple TV+ - Pepper

-werkt als je al eerder gratis hebt Apple TV + gehad

-kan direct na afsluiten worden opgezegd met behoud toegang tot einddatum, zodat vergeten op tijd op te zeggen geen issue is.

Kan ik toch weer een paar dingen meepakken

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

John Milton

Fantastisch!

Al de 3e of 4e keer op rij he.

De Original films productie ligt echt beduidend lager dan bij andere diensten.

Omdat ze ook geen films van derde partijen licenseren is het soms echt lang wachten voor er weer eens een film wordt toegevoegd.

Sharper op 17 februari, verder is de lijst leeg op Wikipedia.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ook toevallig, trailer is vandaag beschikbaar gekomen, nieuwe A24 release:

Sharper (Film, 2023) - vanaf 17 februari te zien op AppleTV+

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ik wil nog de andere 2 seizoenen van die Ewan McGregor series kijken, dat hij op de motor met zijn maat een heel continent doorkruist. Verrassend vermakelijk, vond ik

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Pachinko en Severance staan ook best of lijstjes, wil ik ook wel zien!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Is toch wel jammer dat het vooral series zijn.

Ik kijk maar sporadisch series.

Gehenna

• 657 messages
  • 6728 votes

Weer een gratis maand als je geen actief abonnement hebt lopen.

Apple - redeem.apple.com

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Nice, hij was net afgelopen voor Ted Lasso S03 begon. Ook wel benieuwd naar Tetris (2023)

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Moet je dan Apple apparatuur hebben?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kos wrote:

Moet je dan Apple apparatuur hebben?

Nee dat is niet nodig. Je kunt AppleTV+ ook afspelen op een pc (gewoon in browser) of een Smart-tv waar je de AppleTV app op installeert.

Meer informatie:

De Apple TV-app of Apple TV+-app downloaden op uw smart-tv of streamingapparaat - Apple Support (NL)

Er wordt bij dit aanbod ter controle wel gevraagd om credit card gegevens. Via mijn iPad lukt het mij wel het proefabonnement te activeren zonder CC, omdat ik die wel heb kunnen koppelen aan PayPal.

Als je binnen de maand opzegt wordt er niks afgeschreven en kun je het abonnement tot het einde van de proeftijd gebruiken.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Tip op Apple TV+ (naast het heerlijke Ted Lasso uiteraard): Silo.

Gehenna

• 657 messages
  • 6728 votes

Weer gratis 2 maanden, ik vind het prima op deze manier hoef ik nauwelijks voor Apple TV te betalen

Apple TV+ Stephen Curry: Underrated - redeem.services.apple

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Gehenna

Heel erg fijn! Bedankt!

Zijn er de afgelopen tijd nog interessante films uitgekomen?

Gehenna

• 657 messages
  • 6728 votes

De documentaire van Steph Curry leek me wel wat, maar ik ben basketbal fan en kijk alles wat los en vast zit over de sport.

De documentaire Still over Michael J Fox lijkt me ook interessant.

Qua films zag ik wel een interessante film Sharper met o.a Julianne Moore maar die krijgt hier nog geen 3 sterren dus ja.

Ik ben erg benieuwd naar de serie H/jack met Idris Elba, maar daar wacht ik even mee totdat ze alle afleveringen online hebben gezet zou volgende maand er helemaal op staan en Silo lijkt me ook wel wat.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.