- Home
- Filmforum
- Film - Genres en landen
- Mannen ontvoerd/mishandeld door 2 of meer vrouwen - films
Mannen ontvoerd/mishandeld door 2 of meer vrouwen - films
RobbyT
-
- 215 messages
- 44 votes
Ik zoek films waarin mannen ontvoerd, mishandeld of gedood wordt door 2 of meer vrouwen. Het moet wel een beetje de rode draad in het verhaal zijn, dus niet bijvoorbeeld alleen maar een scene:
Voorbeelden:
The beguiled (soldaat in een meisjesinternaat)
Death game (1977) (2 vrouwen ontvoeren man)
Diabolique
Joyride (Nederlandse film, 3 vrouwen ontvoeren man)
Baisez moi (2 meisjes zaaien dood en verderf waarbij mannen het slachtoffer zijn)
A candle for the devil (2 vrouwen vermoorden mannen en dienen ze op in hun herberg)
Vampyres (Jose Ramon Larraz) : 2 vrouwelijk vampieren nemen mannen te grazen.
Fascination (Jean Rollin) : een groep vrouwelijke vampieren nemen een roversbende te pakken.
Les demoniaques (Jean Rollin) : twee meisjes nemen wraak op piraten die hen verkracht hebben.
Stacy (Naoyuki Tomomatsu) : over schoolmeisjeszombies
Cannibal girls
De belager
Een film over twee meisjes die aan het eind een heel gezin uitmoorden met een geweer, waarvan ik de titel vergeten ben.
Amerikaanse film waarbij gemaskerde bandieten een groep meisjes en hun Akela in een bos belagen. Aan het eind worden de schurken door hen gedood. De titel ben ik kwijt.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
De enige film die zo in mij opkomt is Thelma & Louise...
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
drowning by numbers 
waarom wil je dit weten eigenlijk ? Voor je studie ofzo?
RobbyT
-
- 215 messages
- 44 votes
Nee, omdat het een interessant thema is waar je niet zo snel iets over leest. Ik wil dan ook alleen betere titels dus geen hardcore of sexploitation. Thelma & Louise vind ik inderdaad een interessante titel.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik heb enkele spoilertags in het eerste bericht geplaatst.
Waarschijnlijk staan er nog meer spoilers in, maar dat kan ik moeilijk beoordelen aangezien ik de meeste films niet gezien heb.
RobbyT
-
- 215 messages
- 44 votes
Death Proof!
Death proof was inderdaad een hele gave film.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Death Proof is juist het tegenovergestelde, waar het bijna de hele film om draait.
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
(als DAT nog niet is wat je zoekt, weet ik het niet meer.....)
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Verontrustende fascinaties heb je, Robby.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Excuses, daar heb ik niet aan gedacht. Ik heb inmiddels de tekstgedeelten weggehaald die aangemerkt werden met een spoiler. Niemand kan ze dus meer zien. De overige titels verklappen niets over het einde, behalve dan die twee waarvan ik de titel niet weet.
Hier is sprake van een misverstand. Ik heb je opnieuw een toelichting per PM gestuurd.
RobbyT
-
- 215 messages
- 44 votes
Dat lijkt maar zo.
RobbyT
-
- 215 messages
- 44 votes
(als DAT nog niet is wat je zoekt, weet ik het niet meer.....)
Bedankt, dat is inderdaad een goed voorbeeld, al doet de trailer wat sexploitatie-achtig aan.
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
ook best wel kinky 
RobbyT
-
- 215 messages
- 44 votes
Hopelijk krijg ik in het vervolg meer serieuze reacties waar dit topic voor bedoeld is. Hier nog een titel: "She-devils on wheels" van "Herschell Gordon Lewis"
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Het einde niet gezien?
Idd, het EINDE, als wraakactie voor het voorafgaande, de rest vd film gaat daar niet over.
RobbyT
-
- 215 messages
- 44 votes
"House of psychotic women" (1973) is er ook een.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hopelijk krijg ik in het vervolg meer serieuze reacties waar dit topic voor bedoeld is.
Is wel te verwachten met zo'n fascinatie. Als ik vraag om Donkey Punch films dan weet je zulke reacties krijgt omdat het wel erg 'apart' is zo'n fascinatie.
RobbyT
-
- 215 messages
- 44 votes
Is wel te verwachten met zo'n fascinatie. Als ik vraag om Donkey Punch films dan weet je zulke reacties krijgt omdat het wel erg 'apart' is zo'n fascinatie.
Dan kunnen fascinaties gelinkt aan films als "Saw" en "Hostel" voortaan ook maar beter geboycot worden.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dan kunnen fascinaties gelinkt aan films als "Saw" en "Hostel" voortaan ook maar beter geboycot worden.
Niemand heeft het over boycotten. Het is een wat aparte fascinatie en dan maken wat mensen er wat gekscherende opmerkingen over. Stel je niet zo aan.
Dwaalman
-
- 93 messages
- 0 votes
Monster
...en Teeth, al is dat één meisje
o ja, en Hard Candy (ook één meisje)
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
je wilt "de betere titels" en daarom ga je Teeth kijken........
RobbyT
-
- 215 messages
- 44 votes
je wilt "de betere titels" en daarom ga je Teeth kijken........
Ik heb Teeth inmiddels gezien en moet zeggen dat ik hem bijzonder aardig vond, controversieel en gewaagd. Onder "slechte" titels versta ik overigens iets anders, namelijk softcore en sexploitation, dat zijn films die echt niets te vertellen hebben, die zijn alleen maar plat. Dat "Teeth" door sommige mensen als slecht gezien kan worden kan ik me indenken, hij is wat traag en veel verhaal zit er ook niet in, maar zolang het maar niet echt plat gaat worden vind ik het in orde.
M00KIE
-
- 8 messages
- 10 votes
Misschien: Faster Pussycat Kill Kill!
Super film hahaha heerlijk die oude B-movies van vroeger...Deathproof is hier erg op geinspirieerd...Chicks gone bad!
Anywayz...RobbyT heb jij een fetish voor deze shit ofzo??