- Home
- Filmforum
- Film - Genres en landen
- Films die zich in één ruimte afspelen (bijv. een kamer)
Films die zich in één ruimte afspelen (bijv. een kamer)
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Extreem. Zelfs in één shot. Althans... dat gevoel moest het hebben.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Extreem. Zelfs in één shot. Althans... dat gevoel moest het hebben.
Ah, bedankt. 
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Ja, maar bij de aangegeven films voor een grote deel. 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Predator.
Paar minuten boven de jungle maar verder toch echt wel alleen in de jungle. Ook de 2 kampen zijn gevestigd in de jungle.
1 grote plaats, maar wel 1 plaats 
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Reservoir Dogs, Hell in the Pacific, The Noah, The Thing
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Reservoir Dogs,
Telt niet echt, want er zijn genoeg flashbacks naar andere locaties.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ja, maar bij de aangegeven films voor een grote deel. 
En The Truman Show speelt zich al helemaal niet op een plek af, dan neem je het wel heel breed. Dan speelt elke film zich op 'aarde' af.
RobbyT
-
- 215 messages
- 44 votes
Sleuth, hierin spelen trouwens slechts 2 acteurs
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
En The Truman Show speelt zich al helemaal niet op een plek af
Een tv studio zie ik als 1 plek hoor. 
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Dial M for Murder speelt zich ook op 1 plek af.
Havoc
-
- 53 messages
- 28 votes
Festen
Dog Day Afternoon
U-Turn
Cujo
Dawn of the Dead
Reservoir Dogs
Das Experiment
fieko
-
- 409 messages
- 1685 votes
speelt zich op meerdere plaatsen af. bijv in dat restaurant, in de verhoorkamer en de bank
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
L'Odeur de la Papaye Verte
Speelt zich namelijk in de studio af, alles op 1 plek geschoten. 
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Een aantal berichten verwijderd. Als een bericht je niet bevalt, dan ga ja daar niet over discussieren, maar stuur je gewoon een alert in of vecht je het desnoods via PM uit, maar aan dat soort vermoeiende reacties heeft niemand wat en het levert alleen maar ergernis op. En dat hier verkeerde voorbeelden staan is wel duidelijk, maar dat kan ook op een iets aardiger toon gemeld worden.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5824 votes
Ik ben erg benieuwd waar het verlangen van sommige gebruikers vandaan komt iets te moeten plaatsen, ook al heb je geen goede voorbeelden. Vind sommige voorbeelden echt heel slecht. De voorbeelden van the Last en Boerenpummel spannen de kroon. Goede voorbeelden zijn 12 Angry Men en Rope en zelfs die spelen zich niet volledig op een plek af.
-
- 22396 messages
- 5066 votes
En weer een hoop berichten verwijderd.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Charlie and the Chocolate factory, The Cell, Blue Lagoon, Sl8n8, The Haunting, My Little Eye, Rose Red, Boo, The Cave...
Zoiets ongeveer 
-
- 22396 messages
- 5066 votes
En nog een keer berichten verwijderd.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Ik ben erg benieuwd waar het verlangen van sommige gebruikers vandaan komt iets te moeten plaatsen, ook al heb je geen goede voorbeelden.
Ik denk niet dat zij per se iets willen plaatsen als ze zich ervan bewust zijn dat hun voorbeelden invalide zijn hoor. 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Ik denk dat het tijd word voor een gesprek via PM? Beetje te zot dat SB hier drie keer berichten moet gaan verwijderen lijkt me.
Rear Window is overigens de beste titel voor mij in dit topic.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Ik denk dat het tijd word voor een gesprek via PM? Beetje te zot dat SB hier drie keer berichten moet gaan verwijderen lijkt me.
Nee, nu is het on topic (SB heeft reeds de off topic uitspraken gefiltert, ik ga nu gewoon in op mister blondes vraag).
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
The Matrix vind ik eigenlijk wel een sterke, alleen zoals zovele die hier genoemd worden niet alles speelt op 1 plek af!
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Ach jah, 95% van de titels die hier worden genoemd spelen zich eigenlijk niet op één plek af. Zou misschien handig zijn om de titel te veranderen in ''Films die zich (grotendeels) op één plek afspelen.