- Home
- Filmforum
- Film - Genres en landen
- Surffilms
Surffilms
QuentinTarantino
-
- 106 messages
- 1381 votes
Hallo allemaal,
Ik ben benieuwt of iemand van jullie een goede 'surf-titel' kent! Ik ben op zoek naar een goede surf-film. Eigenlijk ken ik er zelf maar vrij weinig, heb er denk ik twee gezien uit dat genre, maar ben er wel erg benieuwt naar!
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Point Break schiet me meteen te binnen. Maar of die nu echt goed is... 'k Vind hem best doenbaar.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Niet gezien, dus geen idee wat ik ervan vind, maar Big Wednesday is denk ik de bekendste surffilm.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
- Surf's Up.
- Blue Crush.
- Into the Blue.
QuentinTarantino
-
- 106 messages
- 1381 votes
Oké, bedankt! Dat zijn inderdaad een paar surftitels waar ik nog nooit van gehoort had. Blue Crush was één van de films die ik al gezien heb en ik zoek dus zoiets ja. Wel leuk verhaal, mooie surfbeelden, stoere beach-boys en mooie chicks!
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
Point Break vind ik beste surffilm...
John from Cincinnatti brengt surf naar een dieper niveau. (en ik bedoel niet onderwater...)
Overgewicht
-
- 48 messages
- 38 votes
point break is de beste denk en Brice de nice vondt ik wel grappig.
michael
-
- 216 messages
- 2425 votes
Riding Giants schijnt een goede surf documentaire te zijn.
Wadjoe
-
- 159 messages
- 840 votes
Ja, heb gehoord dat Surf's Up ook wel een goeie schijnt te zijn, mijn medemoviemetergebruikers.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Endless Summer natuurlijk!
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
endless summer is idd by far de beste surffilm ever !!! Briljantie, talloze mooie surfspots, geweldige humor en fantastisch surfen. En bovendien peilloze nostalghie
brigittedam
-
- 78 messages
- 504 votes
Nieuwe film met AnnSophia Robb!!! Waargebeurd verhaal over een haaiaanval tijdens het surfen van een professioneel surfermeisje!
magnifique
-
- 206 messages
- 0 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Thekla Reuten speelt hoofdrol in surffilm | nu.nl/film
Samenvatting:
Thekla Reuten vertolkt de vrouwelijke hoofdrol in Land, over een Marokkaanse jongen die per surfboard een reis naar Europa onderneemt. Reuten speelt zijn vriendin.
De hoofdrol wordt vertolkt door de beroemde Marokkaanse surfer Fettah Ahllamara.
Mr Thee
-
- 1588 messages
- 1197 votes
Ben niet zo'n Thekla fan: geen hoge verwachtingen; maar wellicht toch leuk om te kijken vanwege het prachrige land en de prachtige spots.
---
Van endless summer wordt ik altijd wat onrustig: de ultieme surffilm waarbij je echt volop zin krijgt op direct het water in te gaan. Is natuurlijk ook wel een waarheidsgetrouwe film/ docu.
Verder heb ik Big Wednesday en Point break gezien. Allebei best leuk. De één is vooral ook een drama (tamelijk romantisch) en de ander is gewoon vooral een erg geinige actiefilm.
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Surfen en skateboarden:
Lords of Dogtown (2005) + Dogtown and Z-Boys (2001)
Annasurfing
-
- 2 messages
- 0 votes
Je moet de film : Soul Surfer echt zien !
Hij is echt heel mooi en leuk ! en vreselijk goed !
Echt aan te raden ! 
Denk echt de beste surf film van alle films die gemaakt zijn die over surfen gaan 
SOUL SURFER
Annasurfing
-
- 2 messages
- 0 votes
Nieuwe film met AnnSophia Robb!!! Waargebeurd verhaal over een haaiaanval tijdens het surfen van een professioneel surfermeisje!
Idd ! die film is echt zo mooi/leuk ! Ilovethisfilm
helleke
-
- 967 messages
- 1168 votes
Deze is ook wel de moeite: Chasing Mavericks (2012)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
The Old, the Young & the Sea (2013) - vanaf 21 september te zien in een aantal bioscopen
Mr Thee
-
- 1588 messages
- 1197 votes
Bjørnøya - English - nfi.no (Bear Island)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Atlantic. (2014) - vanaf 23 april in de bioscoop