- Home
- Filmforum
- Film - Genres en landen
- Korte animatie films die online zijn te bekijken
Korte animatie films die online zijn te bekijken
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Kom je online een interessante animated short tegen (die wellicht nog niet op de site staat), deel hem dan hier. 
Deze animatie die op Annecy in de prijzen viel is niet voor de kleintjes. Vergeet niet de ondertitels aan te zetten.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Hee wat een leuk topic, dacht ik zoekend op 'animatie' om een interessante short onder aandacht te brengen... Blijk ik hem zelf te hebben gemaakt en nooit meer navolging te hebben gegeven. Suffe JM. 
Wie in de markt is voor wat experimentelere animatie, check vooral onderstaande Kroatische kortfilm eens van een kwartiertje. Ik vond het wel mooi. Misschien leuk voor users als Fisico en en narva77 om het hier ook te droppen wanneer ze een interessante animated short tegen komen. Live action kunnen we dan in het topic Korte films laten. Ik vind eentje specifiek voor animatie zelf wel leuk.
Fisico
-
- 10039 messages
- 5398 votes
Mee te pikken via Dalton.be! Steeds een boontje gehad voor Anemone Valcke, dat is hier niet anders.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Haha zeker wel, overigens mag je alle animated shorts hier neerplempen hoor, mits je je zelf erg goed vindt en ze online te bekijken zijn!
Ik heb deze zelf inmiddels ook gezien, maar was vergeten te stemmen, dus bedankt voor de reminder. Heel bizarre short ook. Moest hem zowaar een ander moment verder kijken omdat mijn tweejarige wel heel grote ogen kreeg opeens (ik had niet door van tevoren dat dit bepaald niet voor de kindjes was
)
Ik moest heel snel naar de afstandsbediening graaien 
narva77 (crew films)
-
- 12722 messages
- 6540 votes
Leuk topic, dat scheelt mij weer PM’s sturen. 
Om te beginnen zou ik Janneke (Film, 1990) van Gerrit van Dijk willen boosten. Staat op YouTube, link staat in het bericht.
Een beetje in lijn met het prachtige Ticket (Film, 2011) uit Hongarije. De eerste moet ik zelf ook nog steeds zien trouwens.
narva77 (crew films)
-
- 12722 messages
- 6540 votes
Ook het vermelden waard is Fuelled (Film, 2021), bijzonder en vrij grimmig.
En iets totaal anders: de zes korte films van "Don't Hug Me I'm Scared", en de latere serie. De korte films zijn te zien op YouTube, link staat vermeld bij de films. Ik heb ze alle zes gezien, maar weet niet zo goed hoe ik ze moet beoordelen.
En nee, John Milton, deze shorts zijn niet voor de kleintjes bedoeld. Dan weet je dat alvast. 
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Haha ik had het gezien, ik had de tv serie al binnengehaald. Maar eerst de YouTube dingen maar eens kijken! 
narva77 (crew films)
-
- 12722 messages
- 6540 votes
ik had de tv serie al binnengehaald.
Fisico
-
- 10039 messages
- 5398 votes
Kom je online een interessante animated short tegen (die wellicht nog niet op de site staat), deel hem dan hier. 
(afbeelding)
(embed)
Deze animatie die op Annecy in de prijzen viel is niet voor de kleintjes. Vergeet niet de ondertitels aan te zetten.
Bij deze ook toegevoegd op MM