• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.802 votes
Profile

Films over Anorexia, Boulimia

Creative-lady

• 852 messages
  • 752 votes

Kan iemand mij alstublieft helpen?

Kent iemand films over anorexia en/of boulimia, die op dvd te verkrijgen zijn?

Films die de hele film over dat onderwerp gaan?

Ik ken al de film: to the bone, maar die is op netflix te bekijken.

Ik zoek dvd's over een gevoelig onderwerp.

ik ben er vergeten bij te zetten dat ik films zoek met nederlandse ondertiteling want secret cutting en emma wil leven, vind ik niet op dvd en ook niet met nederlandse ondertiteling

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Ik ben zelf ook een man met een eetstoornis, dus ben daar ook al naarstig op zoek naar geweest, maar het is een beetje een onderwerp waar vreemd genoeg weinig mee gedaan werd tot nu

Thinspiration (2014)

Niet als hoofdonderwerp maar heeft wel een element daar in:

Requiem for a Dream (2000)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Wow dank voor de goede tip. Bijna exact mijn problemen + automutilatie... mensen hebben me gisteren verteld dat als ik zo verder doe ik later in mijn leven de gevolgen ervan zal dragen, want mijn bloedtesten waren absoluut slecht hebben ze me gezegd.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.