• 177.953 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.755 votes
Profile

Films met als topic "pesten"

errr

• 542 messages
  • 1018 votes

Hey moviemeter leden,

Ik ben bezig met het maken van een tentoonstelling over pesten voor school, met de nadruk op negatieve druk (peer pressure).

Voor inspiratie zoek ik wat films die over dit topic gaan. Natuurlijk als filmfan ken ik er al een paar die over pesten gaan zoals:

Klass

Heart of America

Ben X

Elephant (althans dat is meer de gevolgen van extreem pesten)

Er zijn er nog meer die ik gezien heb maar ik kan er niet meer opkomen op dit moment. Maar ik zou graag van jullie vragen om wat films over pesten hier te posten.

Alvast bedankt!

Erwin

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Bang Bang You're Dead (2002)

Gaat veel over de druk die het pesten met zich meebrengt en de toestand waar de slachtoffers zich in bevinden.

errr

• 542 messages
  • 1018 votes

Fortune wrote:

Bang Bang You're Dead (2002)

Gaat veel over de druk die het pesten met zich meebrengt en de toestand waar de slachtoffers zich in bevinden.

Bedankt voor je tip Fortune

Buiten dat ik er best wat ideeen uit heb kunnen halen was het ook een goede film

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Bully en The Bully Project. Zelf niet gezien, dus durf niet te zeggen of het over negatieve druk gaat of dit in voorkomt.

rowanb8

• 43 messages
  • 32 votes

ik weet niet of je nog een film zoekt [gezien de datum van de topic] maar 'Mean Creek' Mean Creek (2004)

Cole-

• 92 messages
  • 1077 votes

Nederlandse films:

Spelen of Sterven

Sophie en Arthur

Blue Bird

tasjesdief

Buitenlandse:

Bullying

A Better Place

A Friend to Die For

Få Meg På for Faen

en zo zullen er vast nog wel meer zijn

geen van deze overtreft de films die al genoemd zijn, maar Bullying vind ik persoonlijk wel de moeite waard. ook al heeft verder niemand die nog gezien.

zerky

• 18 messages
  • 4953 votes

Ik heb ook nog een film gezien over pesterijen en de gevolgen die de pesters kunnen krijgen erdoor

GIRL FIGHT

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Animal House

errr

• 542 messages
  • 1018 votes

Iedereen bedankt voor zijn inbreng, het heeft erg geholpen bij het maken van de tentoonstelling. Ben ook erg blij te melden dat ik een 9 heb gekregen. Hoogste van het blok

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Después de Lucía (2012) - vanaf 16 mei 2013 in de bioscoop

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Audrie & Daisy (2016) - vanaf 23 september te zien op Netflix

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Alba (2016) - nu te zien op MUBI.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Pesten in de film - Vier actuele films met pesten als thema - Doorbraak.be

Toevallig zijn er deze week vier prachtfilms in de bioscoop te zien met als thema: pesten, treiteren, het bloed van onder de nagels halen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.