• 177.923 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.308 votes
Profile

Scènes waarin mensen levend vermalen worden

RobbyT

• 215 messages
  • 44 votes

Hoi, ik ben op zoek naar scenes waarin mensen levend vermalen worden, door wat dan ook: een vuilniswagen, een shredder, een molen, een cementmolen, het maakt niet uit. Het mag in alle genres zijn, maar het moet wel eng zijn, dus niet bijvoorbeeld in een comedy.

Voorbeelden:

Cleopatra Jones - Man wordt door shredder vermalen

Red wind - Man wordt door takkenvermaler gedood

Ik ben benieuwd, bedankt alvast!

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Gezellig topic. ! .

Ik denk aan Fargo (woodchipper) en Braindead.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Zit er in Caligula niet zo'n soort scene?

RobbyT

• 215 messages
  • 44 votes

Drs. DAJA wrote:

Zit er in Caligula niet zo'n soort scene?

Even denken... bedoel je die onthoofdingsmachine in de arena?

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Moeten ze helemaal tot pulp vermalen worden of is een lichaamsdeel ook al genoeg?

In dat laatste geval: The Machinist.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Kingpin!

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

En Last House on the Left, vooral de re-make!

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

De James Bondfilm Licence to kill, waarin DelTorro via een lopende band in een vermalingsmachine terecht komt.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

RobbyT wrote:

(quote)

Even denken... bedoel je die onthoofdingsmachine in de arena?

Deed volgens mij toch meer dan alleen onthoofden nietwaar?

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Meat Grinder

Dumplings

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Gezellig topic inderdaad. Niet zozeer mijn specialiteit ook. Takkenversnipperaars komen ook het eerste bij mij op.

RobbyT wrote:

Het mag in alle genres zijn, maar het moet wel eng zijn, dus niet bijvoorbeeld in een comedy.

BlueJudaskiss wrote:

Kingpin!

Die dus niet denk ik

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

In Wrong turn 2 zit wel een leuke

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

The Mangler, geperst en opgevouwd worden is toch bijna hetzelfde?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Dolph Lundgren gaat in universal soldier op het laatst ook lekker door de shredder op de boerderij.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Is dit weer in het kader van een paper voor Media & Cultuur?

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Meer in het kader van gezonde interesse.

Zie ook vrouwen die mensenvlees eten en mannen ontvoerd/mishandeld door 2 of meer vrouwen.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Oh het is ook telkens dezelfde kerel. Dan zal het wel niet.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Once upon a time in America (Wel buiten beeld)

Pink Floyd The Wall

Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street

Beast of War (Als onder een tank rups komen ook telt)

Steert Trash (Mag smelten ook?)

En natuurlijk de moeder aller gehaktmolenfilms: The Exterminator!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Child's Play 3 ( in een vuilniswagen)

Saw VI ( tussen 2 muren, ziet er heerlijk uit)

The Final Destination ( kapotte roltrap)

Terror Firmer ( roltrap, briljante scene)

RobbyT

• 215 messages
  • 44 votes

Volgens mij was Child's play 3, met een perssysteem en niet met een vermalingssysteem, wel een leuke scene overigens.

Death wish 5 mag natuurlijk niet ontbreken.

Volgens mij was er ook een scene waarin Donald Sutherland iemand in zo'n machine gooit, was die film niet ook met Amy Irving?

Ook was er en film met een Australische bendeleider die in iets dergelijks terechtkomt. Het verhaal ging over een gezin dat voor de IRA vlucht en naar Australie emigreert, de titel is me helaas ontschoten. Misschien dat iemand die nog weet.

De film corpse grinders maakt helaas alleen maar gebruik van dode lichamen.

De schoepenrad scene in "The eagle has landed" is ook heftig, niet helemaal vermalen, maar er blijft niet echt veel van je over als je in zo'n ding terecht komt. In de Duitse jeugdserie Silas komen Silas en Pferdekrah ook bijna in een schoepenrad terecht, maar dit loopt gelukkig nog goed af, maar ja ... het is ook een jeugdserie he.

En waarom wordt er nou niet iemand vermalen in de molenfilm "Krabat?"

In een van de Indiana Jones films komt er een tug in een steenvergruizer terecht.

Ja, en die Licence to kill die jullie noemden was ook great!

Als jullie nog meer scenes weten, dan heel graag, bedankt voor jullie bijdragen tot zover.

RobbyT

• 215 messages
  • 44 votes

In de film "Enemy mine" komt er ook iemand in een steenvergruizer.

Liever geen smeltfilms, daar kunnen we eventueel later wel een topic over openen. Er is wel een prachtige cult-science fiction film uit 1965 over smelten, volgens mij van Chinese of Japanse makelij.

Kortom, het vermalen, daar gaat het hier om in dit Topic

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Exterminator: gehaktmolen

shredder: van wat ik me herinner: iets met een sneeuwruimer.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

RobbyT wrote:

Liever geen smeltfilms, daar kunnen we eventueel later wel een topic over openen.

waar gaat dit heen...

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

RobbyT bedenkt wel smakelijke topictitels "Vrouwen die mensen vlees eten" heeft hij ook een keer gestart.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Querelle wrote:

RobbyT bedenkt wel smakelijke topictitels "Vrouwen die mensen vlees eten" heeft hij ook een keer gestart.

Ja en nog eentje, zie de post van Apollinisch

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

oh ja die is ook geweldig idd.

RobbyT

• 215 messages
  • 44 votes

Querelle wrote:

Klopt, ik ben nu eenmaal een liefhebber van cultfilms en scenes in films die zo ver gaan dat ze bijna cult worden.

Ik hoop dat mijn Topics wel een beetje serieus genomen worden, want ze zijn enigszins raar, dat moet ik toegeven, maar om er nu grappen over te maken, nee... Je moet toch toegeven dat ze wel origineel zijn. Dus interessante toevoegingen, heel graag, hou het liever op toevoegingen.

Arnie

• 1082 messages
  • 1881 votes

Gezonde interesse? ehm...

Over cult gesproken, ga vooral Bondfilms kijken idd. In Goldfinger is het vooral de suggestie, van Mr. Solo die verdoofd in een auto ligt, welke bij de sloop in een soort pers wordt vermalen tot een klont schroot.

In On Her Majesty's Secret Service vindt iemand in een sneeuwschuiver zijn verwoestende einde.

Dan is er natuurlijk de drugsvermaalmachine uit Licence to Kill, en in Tomorrow never Dies wordt er eentje in de krantenpers vermorzeld, en jawel, aan het einde vinden we nog een sterk staaltje 'vermaling' door een heuse onderzeeschroef.

Wil je ook nog weten wie er in de alombekende categorie 'gespietst' vallen? Dan nomineer ik 006 in Goldeneye en Renard in The World is not Enough.

RobbyT

• 215 messages
  • 44 votes

Arnie wrote:

en in Tomorrow never Dies wordt er eentje in de krantenpers vermorzeld, en jawel, aan het einde vinden we nog een sterk staaltje 'vermaling' door een heuse onderzeeschroef.

volgens mij is er ook zo'n schroefscene in die Bondfilm met Grace Jones.

En in "De belager" van Kim van Kooten gebeurt het ook door een bootschroef, en in "Goede Tijden, Slechte Tijden" eind jaren negentig met dat fotomodel, hoe heet ze ook weer...

Erg schokkend vond ik die scene waarin een slager zijn hand in de gehaktmolen terecht kwam in een aflevering van "Twaalf steden, dertien ongelukken".

Er bestaat trouwens een actiefilm waarin een man in de schroef van een rivierboot gegooid wordt. Een van de bendeleden heeft zijn vrouw op dat moment aan de telefoon die toevallig op hetzelfde moment groenten aan het fijnmalen is.

Weet iemand hoe die film heet?

En er was ook een maffiafilm waarin ze een man met zijn benen in een vuilniswagen willen duwen, het ging echter niet door. Kent iemand de titel?

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

kos wrote:

Ik denk aan Fargo (woodchipper)

Die gene was volgens mij al dood toen hij door dat ding gehaald werd.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.