- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Thnx. ik zat terug te kijken en ik dacht ook van: 'Holy shit. Het zag er écht niet uit toen we eraan begonnen'. We hadden daar opzich wel geluk mee, want het was echt een bouwval toen we het overnamen. We hoefden dus ook geen overnameprijs te betalen en dat scheelt natuurlijk in de portemonnee.
Maar we hebben toen in 6,5 week (duurt 6 weken om een vergunning te krijgen) dit gedaan. Vrijwel alles (op het stucwerk na) hebben we helemaal zelf gedaan met hulp van onze ouders. Als ik er zo over nadenk lijkt het vrijwel onmogelijk. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ziet er inderdaad goed uit zeg! Wat ik me afvroeg: wat is eigenlijk de reden geweest om het café weer te verkopen? Hadden jullie er gewoon genoeg van of was er een andere reden?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Voornamelijk mijn gezondheid. Het was de bedoeling dat ik het in mijn eentje ging doen, maar mijn vriend (die doordeweeks al 70 uur werkt) stond in het weekend erg vaak mee te werken, omdat ik het gewoon lichamelijk niet kon (had gordelroos gehad en daar heel veel ontstekingen en last van gehad, tot op de dag van vandaag).
Tweede reden was dat het (mede ook door mijn gezondheid) af en toe een beetje stil lag met dingen organiseren enzo. En hierdoor kwamen er op het einde veel minder klanten als daarvoor. Je moet gewoon echt heel veel tijd en energie in zo'n zaak stoppen en dat kon ik helaas niet.
Maar goed, we hebben het gewoon kunnen verkopen, dus zijn er gelukkig erg goed vanaf gekomen! 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
@melvddonk: Ah, vandaar. Wel jammer dat je een 'soort van' gedwongen wordt om wat anders te gaan doen, maar hopelijk heb je daar ook vrede mee. Ben je inmiddels al een nieuwe baan aan het zoeken en zo ja wat wil je gaan doen of doe je het, gezien je gezondheid, eerst nog even rustig aan?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik ben nu net klaar met alle laatste dingen en administratie van het café (3 dagen geleden). Ik ben sinds twee weken op zoek naar een baan, part-time. Ik denk dat als ik part-time begin dat het wel goed zal gaan. Zo niet, dan moet ik nog even kijken wat ik dan ga doen. Mijn vriend verdient in ieder geval voldoende om van te leven en sociale lasten te betalen, dus werken hoeft niet perse. Thuiszitten is alleen niet echt iets voor mij. 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Ik wil wel trouwen met je vriend, blijf ik lekker thuis zitten
EN ik doe dan niks anders, jij mag de overige huwelijkse taken op je nemen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Moet Mel wel eerst even scheiden, en denk niet dat haar man daar op zit te wachten om zijn vrouw in te ruilen voor een thuiszittende ajacied. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha, Robert, gewoon even een vrachtwagenchauffeur zoeken die +/- 70 uur in de week werkt. Die verdienen genoeg. 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
denk niet dat haar man daar op zit te wachten om zijn vrouw in te ruilen voor een thuiszittende ajacied.
Op wedstrijddagen heeft hij het huis voor zichzelf.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Mogen we daar meetings houden en gratis bier drinken? 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Kan helaas niet meer. De kroeg is verkocht. Maar anders had dat natuurlijk gemogen. 
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Ziet er erg sjiek uit na de verbouwing. Wat voor café hadden jullie ervan gemaakt ? Echt een kroeg of meer een eetcafé ?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Echt een kroeg. Mijn vriend is geboren in het dorp waar wij de kroeg hadden en daar gaat de jeugd ook gewoon in een kroeg hangen. Er zijn daar enorm grote vriendengroepen (die dan ook met carnaval een carnavalgroep zijn en samen een wagen bouwen) van +/- 30 tot 50 personen per groep. Die kunnen dus (ook doordeweeks) niet met zijn allen bij iemand in de woonkamer gaan zitten. Die woonkamer waren wij dus zeg maar.
We hadden altijd spelletjes staan die vaak gespeeld werden, mensen zaten een beetje te kletsen en af en toe hadden we een filmavondje op groot scherm. In het weekend themafeestjes. Af en toe een Barbecue of Gourmetten, etc..
Eigenlijk een beetje een grote huiskamer dus.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Klinkt wel erg leuk
, zeker met zulke grote vriendengroepen, dat kennen wij hier allemaal niet. Moet héél gezellig geweest zijn.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Blegh, rodeo..... zie wel lekkere sauzen op de tafel staan 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting Ik geraak zomaar in een tv programma!
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
En? Had ie een beetje lekker gekookt voor je?
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting Ik geraak zomaar in een tv programma!
Zijn hand is even groot als uw gezicht?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Had jou totaal anders voorgesteld, maar leuk dat we nu een gezicht bij de naam weten. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik vind die Herman den Blijker altijd maar een enge man. Iets aan hem staat me totaal niet aan. Jij staat wel errúg mooi op de foto rose! 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik vind die Herman den Blijker altijd maar een enge man. Iets aan hem staat me totaal niet aan. Jij staat wel errúg mooi op de foto rose!