- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Nou, tijd voor wat kiekjes. Een tijdje geleden zei ik foto's te plaatsen van mijn stekkie, bij deze. 
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Leuk huisje, alleen dat behang in de slaapkamer.. 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Naar dit topic ermee zou ik zeggen: De Site >> Gebruikers >> Gebruikers en hun dubbelgangers (acteurs M/V)
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ja het zou leuk zijn als je meerdere foto's van jezelf kunt uploaden ipv het kleine avatar schermpje. Dit om een beetje een beeld te krijgen van diegene waar je mee discussieert (jaja DISCUSSIEERT) haha:)
Bijdevaate11
-
- 178 messages
- 2742 votes
Of misschien toch de Joker.
Dat ben ik;)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > Gebruikers en hun dubbelgangers (acteurs M/V)
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Zeg mogen we hier ook een beetje reclame maken
Heb namelijk een site toegevoegd aan m'n profiel 
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Zeg mogen we hier ook een beetje reclame maken
Heb namelijk een site toegevoegd aan m'n profiel
Dat kan gewoon hier...
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Top, wist ik niet! Thnx!
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Een jonge Jacques Brel (of zit ik nu weer op het verkeerde topic?) 
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Een jonge Jacques Brel (of zit ik nu weer op het verkeerde topic?)
Haha, inderdaad nu je het zegt. Ik zie er ook wel een beetje Richard Ashcroft in...
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Ja, die dacht ook dat hij "Mick" was 
Maar misschien moeten we met deze vergelijkingen naar het look-alike topic?
"Beam us up Scotty "(of moderator
)
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Mijn rode (bijna roze) fiets groen-wit aan het spuiten:

Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Nee, over Eline.
Vervelend voor haar dat ze eruit ziet als Mick Jagger. Het lijkt me als jonge vrouw zijnde niet echt een genot om qua uiterlijk geassocieerd te worden met een verlopen rockster. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, plaats jij nou eerst maar eens een foto van je eigen tronie, voordat je het over andere mensen gaat hebben.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Ik reageer slechts op een bericht van Nicolage Rico, beste Eline. Je hoeft niet gelijk zo gepikeerd te reageren, ik ben tenslotte niet degene die die vergelijking maakt. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Maar wel degene die heel goed weet dat het een sarcastisch grapje is en d.m.v. een trollbericht er serieus op in moet gaan. 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Was maar een onschuldig gapje. Ik kan 'm niet meer weghalen.
Eline lijkt niet op Mick Jagger hoor.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Maar wel degene die heel goed weet dat het een sarcastisch grapje is en d.m.v. een trollbericht er serieus op in moet gaan.
Hey Eline, je bent erg populair hier op moviemeter (heb ik gehoord door de wandelgangen,geintje) waar blijft jouw foto?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
google maar op mick jagger, dan zie je me. 
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Ik reageer slechts op het bericht van Nicolage Rico door voort te borduren op zijn grap. De
smiley is je niet opgevallen die achter mijn bericht staat? Die zegt mijns inziens genoeg over hoe serieus je het moet nemen. Jij kunt het zien als een trollbericht, ik zie het anders.
Was maar een onschuldig gapje. Ik kan 'm niet meer weghalen.
Eline lijkt niet op Mick Jagger hoor.
Dat had ik ook niet gedacht hoor. 
Ik weet niet hoe Elineloves eruit ziet en dat interesseert me ook weinig. De enige die hier tot nog toe serieus op in gaat is Elineloves zelf, omdat ze zich kennelijk snel aangesproken voelt wanneer het op uiterlijke kenmerken aankomt. Ach, leer mij een vrouw kennen die niet onzeker is over haar uiterlijk. 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
google maar op mick jagger, dan zie je me.
Ja inderdaad zeg, en dat maak je zomaar openbaar? dat je het op google kan vinden zeg.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik reageer slechts op het bericht van Nicolage Rico door voort te borduren op zijn grap. De
smiley is je niet opgevallen die achter mijn bericht staat? Die zegt mijns inziens genoeg over hoe serieus je het moet nemen. Jij kunt het zien als een trollbericht, ik zie het anders.
Dat had ik ook niet gedacht hoor. 
Ik weet niet hoe Elineloves eruit ziet en dat interesseert me ook weinig. De enige die hier tot nog toe serieus op in gaat is Elineloves zelf, omdat ze zich kennelijk snel aangesproken voelt wanneer het op uiterlijke kenmerken aankomt. Ach, leer mij een vrouw kennen die niet onzeker is over haar uiterlijk.
Uit de berichten van Eline maak ik niet op dat ze onzeker is, jij wel? Hier zit anders nog een vrouw die niet onzeker is over haar uiterlijk, dus ja: Ze bestaan.
Volgens mij gaat niet alleen Eline er serieus op in, maar jij ook.
Wanneer hou je nou eens op met je commentaar op iedereen?
Anders kom ik je klappen geven hoor